dat is wel een treffende omschrijving van paul jaquote:
Lolwatquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef TARDIS. het volgende:
Welke debiel van de crew vindt het een goed idee om die achterlijke debiel van een Braddie een podium te geven op de FP. Wat de fuck.
Gewoon ff genieten van die jongen. Ik kan niet wachten tot de meltdown.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef TARDIS. het volgende:
Welke debiel van de crew vindt het een goed idee om die achterlijke debiel van een Braddie een podium te geven op de FP. Wat de fuck.
SOWquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stelletje debielen zijn het.
Idd Paul zie ik. Wat een droeftoeterij. Ik weet dat FOK! Op z'n einde is maar dat Danny zo vreselijk desperaat is wist ik niet.quote:
Ik heb dat altijd met cachetquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon ff genieten van die jongen. Ik kan niet wachten tot de meltdown.
heb je zo'n kutleven verderquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon ff genieten van die jongen. Ik kan niet wachten tot de meltdown.
dwc/mmg was een neger die hier kwam en ons niet wilde in de SC. Dik drama, wilde zelfs organen doneren om mij weg te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk de elektrische vliegenmepper uit het raam gegooid
heb gereageerd en me ingehouden. Straks krijg ik nog een banquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef TARDIS. het volgende:
Stuur was heetquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Boeit toch niet hoeveel graden je waggie is
eh...okay..quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dwc/mmg was een neger die hier kwam en ons niet wilde in de SC. Dik drama, wilde zelfs organen doneren om mij weg te hebben
Plaatste graag foto's van zijn kookkunsten in een jaren tachtig pauperkeuken
plaatse foto's van zichzelf met gay sjaaltje met scheve kast
was vakkenvuller bij de AH maar hat vele tonnen op de bank, want woonde bij mamma
Hele toestand, met bedreigingen en ruger p90 point blank alles
uiteindelijk ging hij kindergrafjes posten, met hier ligt teun, de bitch die hij is
permban
veel gelachen
was je zo hard ah meppen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk de elektrische vliegenmepper uit het raam gegooid
Was een mooie tijdquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dwc/mmg was een neger die hier kwam en ons niet wilde in de SC. Dik drama, wilde zelfs organen doneren om mij weg te hebben
was vakkenvuller bij de AH maar hat vele tonnen op de bank, want woonde bij mamma
uiteindelijk ging hij kindergrafjes posten, met hier ligt teun, de bitch die hij is
permban
veel gelachen
Kipquote:
Heb jij ook op hem gestemd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, mijn hart gaat uit naar Baudet
Gebakken eitje met spek.quote:
en vergeet zijn verwijt richting ons dat we nerdjes zijn die ruzie met dure woorden oplossen ipv wapens nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
permban
veel gelachen
Geen fijne motoriek hebben / lomp zijn icm een vlieg weg willen gooienquote:
Ze proberen nu om Niels te traceren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Idd Paul zie ik. Wat een droeftoeterij. Ik weet dat FOK! Op z'n einde is maar dat Danny zo vreselijk desperaat is wist ik niet.
Ik volg je broer. Ik care niet, iedereen mag stemmen op wie ze willenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meen ik serieus ouwe reus.
Mooi hè. Echt intens genieten wanneer dat koppie weer onzin produceertquote:
hahahha jij ook alquote:
OH JAquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
en vergeet zijn verwijt richting ons dat we nerdjes zijn die ruzie met dure woorden oplossen ipv wapens niet
Ik had hem wel bijna kapot gemeptquote:
Ze moeten wat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze proberen nu om Niels te traceren.
Nou nou dp, nergens voor nodig ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahha jij ook algodtering
nja verbaast me eiglk ook niet
o dat zeker. Zijn vaak wel de mensen met een bijzonder laag IQ die pvv stemmen maar goed, die hebben ook stemrecht...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik volg je broer. Ik care niet, iedereen mag stemmen op wie ze willen
Stemmen op PVV is toch stemmen op niks
quote:
bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou dp, nergens voor nodig dit
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was vakkenvuller bij de AH maar had vele tonnen op de bank, want woonde bij mamma
permban
veel gelachen
die pedoseksuele matroos met een alcoholprobleemquote:
Kapsalon is zo jammerquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baas. Word kapsalon hot chicken denk ik.
1 en 5quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe vaak heb je hem nou uiteindelijk gemeet?
en hoeveel kids?
Hangt wel een bepaalde stigma omheen inderdaad broerquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
o dat zeker. Zijn vaak wel de mensen met een bijzonder laag IQ die pvv stemmen maar goed, die hebben ook stemrecht...
En jij?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahha jij ook algodtering
nja verbaast me eiglk ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |