Ghehequote:Op woensdag 21 juni 2017 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn zo'n trieste misgunner, kon je niet op vakantoe blijven?
gast moet ik zoeken, hij lwam speciaal naar de klb sc toenquote:
Ik geloof er geen reet vanquote:
Snap je struggles, voel je pijn broer, hier kom ik troost je wel etc. etc. om je wat ideeën te gevenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou ik hier op moeten antwoorden ?
deze keer niet of amper en ik gun hem dus wel watquote:
oh die shit gewoonquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast moet ik zoeken, hij lwam speciaal naar de klb sc toen![]()
Je had gewoon een quote met link geplaatst zelfs
Het interesseert mij echt geen reet. Van mij mag het 8 weken lang regenen vanaf nu. Ik ben daar een neger geworden qua bruinheid, dikke prima.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van
Doe normaal
is ook zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef JamesHustle het volgende:
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Lol. Gast meent dat volgens mij ook gewoon echt.
ja hoezo is ook gwn waarheidquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef JamesHustle het volgende:
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Lol. Gast meent dat volgens mij ook gewoon echt.
oja dat heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast moet ik zoeken, hij lwam speciaal naar de klb sc toen![]()
Je had gewoon een quote met link geplaatst zelfs
Oké zus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap je struggles, voel je pijn broer, hier kom ik troost je wel etc. etc. om je wat ideeën te geven
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt geen reet. Van mij mag het 8 weken lang regenen vanaf nu. Ik ben daar een neger geworden qua bruinheid, dikke prima.
Boeit toch niet hoeveel graden je waggie isquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik mijn auto in de schaduw gezet en dat scheelde 6 gradenmet gisteren in de volle zon
Echt pauperbruin dus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt geen reet. Van mij mag het 8 weken lang regenen vanaf nu. Ik ben daar een neger geworden qua bruinheid, dikke prima.
ik wist niet dat ik na twee dagen al zo bruin kon worden zeg, tering...quote:
Het was allemaal een facade broer om dm's van vieze jongetjes buiten te houdenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HEP AZPI EEN KUTJE?
Ik ga dm'en
Je bent tokkiebruin nu dusquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het was allemaal een facade broer om dm's van vieze jongetjes buiten te houden
que?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah vakkenvuller bruin zeg maar
gvdquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor jouw tijd denk kquote:
Waarom weer gelijk over PVVquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoiets als de gemiddelde PVV'er op Fort Oranje.
oh daar hou k me nie mee bezig ;squote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoiets als de gemiddelde PVV'er op Fort Oranje.
voel je je aangesprokenquote:
Ik ben echt een kut newbiequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit snapt allen DP en Chai... en Aber.. en ehm... iedereen... behalve jij
Hey kuthaagsquote:
Que que que que que?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paul wssquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef TARDIS. het volgende:
Welke debiel van de crew vind het een goed idee om die achterlijke debiel van een Braddie een podium te geven op de FP. Wat de fuck.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, mijn hart gaat uit naar Baudet
Sowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de pvv interesseert mij geen ene hol.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, mijn hart gaat uit naar Baudet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |