Ik ga niet tegen je in maar verantwoord jezelf vooralquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
finland G, maar je mag altijd etenkennis delen
[..]
nee, maar m'n bericht is niet onwaar heur
lekker soja blijven eten en drinken, maar dan niet huilen dat je geen kind dan ook. moet je dadelijk aan de hcg en clomid en die laatste wordt je helemaal gek snap je?
[..]
broer. je bent goed op weg, maar doe echte sauna
mwah ir voor thuis wat makkelijker en heeft bovendien andere gunstige gezondheids voordelenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Faeroer het volgende: [..] finland G, maar je mag altijd etenkennis delen [..] nee, maar m'n bericht is niet onwaar heur lekker soja blijven eten en drinken, maar dan niet huilen dat je geen kind dan ook. moet je dadelijk aan de hcg en clomid en die laatste wordt je helemaal gek snap je? [..] broer. je bent goed op weg, maar doe echte sauna
nee hier hebben mensen moeite meequote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
Ja PeZu, ze kan ook gewoon dr bek dicht houden in plaats van een opmerking te maken.
ooh jee, ze zegt wat, erg hoor, deed het je veel pijn?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
Ja PeZu, ze kan ook gewoon dr bek dicht houden in plaats van een opmerking te maken.
ik zou voor sauna alleen al opnieuw emigrerenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ir voor thuis wat makkelijker en heeft bovendien andere gunstige gezondheids voordelen
jeetje man dat was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het zegt niet zo veel toch, wat is nu de conclusie? De ene heeft dat hoger en de ander dat, ja ok en totaal dan?
Maar hou echt niet van als mensen gaan doen van 'domme mensen dit en slimme mensen dat' dan ben ik best wel klaar.
Wow wat een slimme mensen postquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man dat was maar een grapje hoor
wat het zegt is dat we altijd gedacht hebben in rendement per eenheid product en daarmee een systeem hebben gecreeert dat welliswaar efficient is per eenheid product maar door z'n totaliteit (en het karakter van het systeem op zichzelf) een enorm vervuilend systeem geworden is
tegenwoordig wordt er veel meer gekeken naar het rendement van het systeem en blijkt dus dat landbouw systemen met lagere input en lagere intensiviteit per oppervlakte een veel lagere milieudruk opleveren
ofwel low input/extensief is een systeem wat wél gehandhaafd kan worden op termijn en high input/intensief niet
ja een echte finse sauna is zeldzaamquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zou voor sauna alleen al opnieuw emigreren
ze hebben echt geen échte in NL
snappen het gewoon niet. ik wil m'n kolen en dan heen en weer rennen tussen ijszwemmen in
ja jezus jeetje zeg, ik snap grapjes never nooit dat weet iedereen tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man dat was maar een grapje hoor
wat het zegt is dat we altijd gedacht hebben in rendement per eenheid product en daarmee een systeem hebben gecreeert dat welliswaar efficient is per eenheid product maar door z'n totaliteit (en het karakter van het systeem op zichzelf) een enorm vervuilend systeem geworden is
tegenwoordig wordt er veel meer gekeken naar het rendement van het systeem en blijkt dus dat landbouw systemen met lagere input en lagere intensiviteit per oppervlakte een veel lagere milieudruk opleveren
ofwel low input/extensief is een systeem wat wél gehandhaafd kan worden op termijn en high input/intensief niet
Gibson is er... ik ben vrolijk... koffer, certificaat, alles.. Made in Memphis babyquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zin in milkshake Etto voor de verkoeling
Show itquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gibson is er... ik ben vrolijk... koffer, certificaat, alles.. Made in Memphis baby
Keurigquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gibson is er... ik ben vrolijk... koffer, certificaat, alles.. Made in Memphis baby
Kun je daar gewoon onbeschaamd naar konten kijken of gaan alleen bejaarden daar naartoe?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind het altijd zo opzichtelijk naakt.
Yep... zaligquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keuriggefeliciteerd.
Al beetje getokkeld?
'quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:32 schreef xcachet het volgende:
Haha, awh WCH ben je gaan klagen bij de mods om mijn post over Teun weg te laten halen? En dan miepen dat ik altijd maar op die TR-knop ram
Echt moeilijk leven moet je hebben als je hierover twijfelt...quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:19 schreef Crack_ het volgende:
En vraag me bij mezelf nog wel af of ik echt denk dat bio half goed is of dat ik dat maar gewoon denk als excuusje voor mezelf soort van
omdat ik iraanse eten lekker, ben ik Iraniër? ik kom uit ruokolahti, net als White Death.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:16 schreef JamesHustle het volgende:
Begin wel zelf, kom uit Herat. Hoop niet dat je toch Iraniër bent en me nu haat.
Ja heb ff geen tijd... en daarbij: een foto maken van mijn schatje kan de lak aantastenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee dat is een plaatje van internet
yo begin er lekker een uur later weer over manquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
[..]
'
andermans kind als persoonlijke sexpop benoemen is ook echt iets wat mensen doen om elkaar te vuren.
ik denk dat je bio niet moet zien als een biologisch product maar een totaal ander landbouw systeem gebaseerd op andere waarde en ethische uitgangspuntenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:19 schreef Crack_ het volgende:
En vraag me bij mezelf nog wel af of ik echt denk dat bio half goed is of dat ik dat maar gewoon denk als excuusje voor mezelf soort van
dat is echt totaal niet wat ik zeg maar is goed, ja ontzettend moeilijk pffquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt moeilijk leven moet je hebben als je hierover twijfelt...
waarom boeit het je? heb je aandelen in anti vlees, ben je antifa?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:19 schreef Crack_ het volgende:
ja heb nog andere dingen te doen hoor, de pagina stond nog openquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yo begin er lekker een uur later weer over man
dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat je bio niet moet zien als een biologisch product maar een totaal ander landbouw systeem gebaseerd op andere waarde en ethische uitgangspunten
omdat ik om de wereld geefquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom boeit het je? heb je aandelen in anti vlees, ben je antifa?
oke maar alsnogquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Okurr het volgende:
[..]
ja heb nog andere dingen te doen hoor, de pagina stond nog open
Doe normaal stoephoerquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Okurr het volgende:
[..]
ja heb nog andere dingen te doen hoor, de pagina stond nog open
nee myrr zegt 'ze kan ook der bek houden' en ik zeg 'vinden mensen moeilijk'quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Huh wat, dacht dat je BBQ in een woonwijk ook niet chil vind vanwege je post.
ik ook, maar dat betekent niet dat je vlees moet haten. je kan overal goed doen. maak houte broeddozen voor uiltjes en hang die op in saunarantaquote:
Je bent wel iets te oud om te stoepkrijten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
ik heb in de tussentijd iets anders gedaan dan de stoep
okquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik ook, maar dat betekent niet dat je vlees moet haten. je kan overal goed doen. maak houte broeddozen voor uiltjes en hang die op in saunaranta
hou je bek stoephoerquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Oh het was tegen cachet dan zeg ik ga zo door.
Oh je bent dus echt een Fin. Soz dacht dat je graptequote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
omdat ik iraanse eten lekker, ben ik Iraniër? ik kom uit ruokolahti, net als White Death.
ik haat niemand, one love
ramazanquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:24 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh je bent dus echt een Fin. Soz dacht dat je grapte. Maar goed er zijn dan ook niet veel Westerlingen die dat eten kennen laat staan appreciëren. Hoe ben jij daarmee in aanraking gekomen?
Doe je wel echt mee met Ramazan?
One love verder inderdaad.
Met dit tempo mag je nooit meer naar huis.quote:
ken jij alleen maar top200 muziek?quote:
Ja weet maar beter dan die van BEP.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een bout nummer is dat zeg
Huh ben al thuis hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met dit tempo mag je nooit meer naar huis.
de hele arabische wereld zegt ramadan hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come at me. Westerlingen die Ramadan en Qadafi zeggen.
Jammer.quote:
/kuu-áá-dáá-fie/quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come at me. Westerlingen die Ramadan en Qadafi zeggen.
Zoals ik vanochtend al postte: Staan niet zomaar daarin, niemand weet over een jaar meer wie Leipe is.quote:
dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoals ik vanochtend al postte: Staan niet zomaar daarin, niemand weet over een jaar meer wie Leipe is.
Lig laag in die 7quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoals ik vanochtend al postte: Staan niet zomaar daarin, niemand weet over een jaar meer wie Leipe is.
Een vriend van me werd boos toen ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom boeit het je? heb je aandelen in anti vlees, ben je antifa?
Ik heb nergens WCH zijn kind uit gemaakt voor persoonlijke sexpop. Do you research girl.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
[..]
'
andermans kind als persoonlijke sexpop benoemen is ook echt iets wat mensen doen om elkaar te vuren.
fokking logisch ook, een hamburger maak je niet van kipquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:31 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Een vriend van me werd boos toen ik zei dat kippen lopende hamburgers zijn.
kipburgers zijn fucking lekker hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking logisch ook, een hamburger maak je niet van kip
dat kan, maar dan zijn het iif kipburgersquote:
Zijn toch maar een irritante minderheid in de Ummah.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:27 schreef Okurr het volgende:
[..]
de hele arabische wereld zegt ramadan hoor
Sozquote:
onzin, niet al de beste muziek staat daar in..quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Soz. Ja luister andere music maar ben me ervan bewust dat dat qua kwaliteit niet in de buurt komt van de liederen die ik vanochtend postte.
welke stroming hang je aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zijn toch maar een irritante minderheid in de Ummah.
De stroming die niet achter de familie van Satan in menselijke vorm aanloopt die sinds begintijd van Islam ruzie zocht met onze Profeet vzmh en waarvan hun ware aard al vrij snel weer naar voren kwam toen zij eerste grote fitna creëerde waardoor moslims tot op de dag van vandaag tegen elkaar opgezet worden. Jij?quote:
Wat doe ik nu weer verkeerd????quote:
Ik vind 't wel dik nummerquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:37 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Die dikzak moet wel, hele auto bezwijkt onder zijn gewicht.
christusquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:41 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
De stroming die niet achter de familie van Satan in menselijke vorm aanloopt die sinds begintijd van Islam ruzie zocht met onze Profeet vzmh en waarvan hun ware aard al vrij snel weer naar voren kwam toen zij eerste grote fitna creëerde waardoor moslims tot op de dag van vandaag tegen elkaar opgezet worden. Jij?
Wat wicket manquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:41 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
De stroming die niet achter de familie van Satan in menselijke vorm aanloopt die sinds begintijd van Islam ruzie zocht met onze Profeet vzmh en waarvan hun ware aard al vrij snel weer naar voren kwam toen zij eerste grote fitna creëerde waardoor moslims tot op de dag van vandaag tegen elkaar opgezet worden. Jij?
Wist wel dat je een kloon was.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Oh het was tegen cachet dan zeg ik ga zo door.
Waar gaan we naartoe?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow wtf
Zal ik naar hem toe gaan?
Ik kan het zelf wel handelen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow wtf
Zal ik naar hem toe gaan?
Je weet wel hoe je een man onder handen moet nemen toch hahaquote:
Ik heb het gevoel alsof ik daar al 50 keer ben geweest.quote:
ik vind je nu al annoying doeiquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:41 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Familie van satan gespotquote:
Ik zou m'n hond nog van je aftrappen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je een man onder handen moet nemen toch haha
Dat begrijp ik, anders moet je flink in de buidel tasten en krijgt Fikkie een spuitje en dan zit je met een lege bench.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog van je aftrappen.
Ik had satan niet zo dik verwacht.quote:
Fikkie bijt je dood.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, anders moet je flink in de buidel tasten en krijgt Fikkie een spuitje en dan zit je met een lege bench.
wehehehehehequote:Op woensdag 21 juni 2017 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik had satan niet zo dik verwacht.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Baas, officiële nieuwe favo user.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
geef je wel even credits aan de originele bedenker van die quote.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog van je aftrappen.
Nou wees er trots op dat je een kuthond hebt Zosk.quote:
Bedankt Ashquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baas, officiële nieuwe favo user.
~ xcachet, 1986quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef je wel even credits aan de originele bedenker van die quote.
Wel moeilijk stoere hond hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou wees er trots op dat je een kuthond hebt Zosk.
.....quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baas, officiële nieuwe favo user.
Hjb over Zoskquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou wees er trots op dat je een kuthond hebt Zosk.
heb het goed hier in hellquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Baas.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef je wel even credits aan de originele bedenker van die quote.
Krijg je korting op je eten als je dit doet?quote:
Nee, jij wel korting op je beurt bij crip als je zo in de kont kruipt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je korting op je eten als je dit doet?
mag ik vragen als je obsessed bent met mijquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, jij wel korting op je beurt bij crip als je zo in de kont kruipt?
Indien je wat vaker Gallagher lyrics quote en wat minder vaak tuigrappers gaat de award naar jou.quote:
Niks persoonlijksquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:53 schreef Okurr het volgende:
[..]
mag ik vragen als je obsessed bent met mij
Crippalicousnesssssssssssssssssss!!!! Waar was je nou???quote:
Crip zei dat ik haram ben.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maaaaaaaaybeequote:Op woensdag 21 juni 2017 19:54 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Indien je wat vaker Gallagher lyrics quote en wat minder vaak tuigrappers gaat de award naar jou.
heb een leven opeensquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Crippalicousnesssssssssssssssssss!!!! Waar was je nou???
quote:
Waarom zou je betalen voor iets wat ze blijkbaar zelf graag wilquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Charlie hustle komt voor in BCS, Jimmy noemen ze daar zo dus hij heeft er JamesHustle van gemaakt.quote:
Ja dus ben je McGrath? Nee.quote:
grut, in jouw persoonlijke leven zal dat hooguit één keer per decennium zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk altijd aan jou wanneer hier iemand hnnng zegt
Nou en... ik vind het gewoon vies! Smeerlap!quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grut, in jouw persoonlijke leven zal dat hooguit één keer per decennium zijn
ben je in opleiding bij cachet om te leren hoe je salty moet zijn ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen voor iets wat ze blijkbaar zelf graag wil? Anders zou ze geen korting geven toch.
Ik ben meer van de girls, flamboyante flikker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beach Boys zijn best wel briljant, vinden jullie niet?
nou nouquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en... ik vind het gewoon vies! Smeerlap!
<333 alles goed etto?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk altijd aan jou wanneer hier iemand hnnng zegt
nee in bcs is het slippin' jimmy, die hustled dan wel weer ja.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Charlie hustle komt voor in BCS, Jimmy noemen ze daar zo dus hij heeft er JamesHustle van gemaakt.
Viesmadquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben meer van de girls, flamboyante flikker.
Hmmja... chronische koppijn en een paar kilo's lichter, maar we gaan door. En met u?quote:
Ik scheer hem gewoon kaalquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja eerst miepen dat je geen hond in huis wilde want haren. Jaja
Ouwe zoek op dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee in bcs is het slippin' jimmy, die hustled dan wel weer ja.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een drollewolleke
awww beterschap. Good heel good!quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja... chronische koppijn en een paar kilo's lichter, maar we gaan door. En met u?
nee man, dat was echt kut, zo slechtquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even random: vonden jullie de VARA comedy Oppassen! ook zo niet grappig?
Vond wel leukquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even random: vonden jullie de VARA comedy Oppassen! ook zo niet grappig?
Lachte ook nooit iemand in het publiekquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee man, dat was echt kut, zo slecht
Met de kabouters?quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
VPRO Hertenkamp, dat was baas
Uiteindelijk een mede-connaisseur.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beach Boys zijn best wel briljant, vinden jullie niet?
ja ok ok howard zegt dat 1x, maar in de hele serie zeggen ze slippin jimmyquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ouwe zoek op dan.
Post niet alles hier zonder het eerst te checken.![]()
Dennis Wilson's solo LP... mijn hemel wat een beautyquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:02 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Uiteindelijk een mede-connaisseur.
Soz Noel, favo user-award gaat toch naar mijn Belgische buurman.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dennis Wilson's solo LP... mijn hemel wat een beauty
Vond zijn 2de beterquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bill Withers, ook goud... vooral zijn eerste album en Still Bill
Vieze vuile backstabber ben jequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Soz Noel, favo user-award gaat toch naar mijn Belgische buurman.
quote:
Echt... "Rainbow"... "River Song"... "Thoughts of You"... "End of the Show"... alles is goud op die LP.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Soz Noel, favo user-award gaat toch naar mijn Belgische buurman.
Zo bedoelde ik 't nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vieze vuile backstabber ben je
napalm deathquote:
Oh ja, die ook... wanneer 'ie overgaat van Somewhere naar Wonderful World...quote:
daarom instrustrial terror corequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind al die death metal beetje kinderachtig
Vriend als ijsklontje in een glas met water smelt, loopt het water dan over?quote:
haha is deze man er ook weer opeensquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend als ijsklontje in een glas met water smelt, loopt het water dan over?
graspop, dynamo, wacken. Ik heb veel wel live gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering...
je kent het gewoon
Napalm Death - Wicked Minds
Gorefest
Ik ga het meteen testenquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend als ijsklontje in een glas met water smelt, loopt het water dan over?
ik ook manquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
graspop, dynamo, wacken. Ik heb veel wel live gezien
archimedes weentquote:
dat was pinkpop 93 tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook man
was er zelfs bij toen we aardbeving maakten op rage against the machine '94 of '95
had alleen teveel LSD open zat te rillen langs de rand van de pit
kan goed, ik ben het een beetje kwijt, die jaren, snap het zelf ook niequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was pinkpop 93 toch![]()
Wall of death op mdma is ook een no go
je reageerde ook niet op matta andersenquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:14 schreef JamesHustle het volgende:
Niemand die reageert op Anthony & the Johnsons?
Wat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:14 schreef JamesHustle het volgende:
Niemand die reageert op Anthony & the Johnsons?
aah ik dacht 1 jaar na legendarische pearl jam optredenquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee was '94
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ving-7226682-a226741
die heb ik gemist volgens mij, helaasquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ik dacht 1 jaar na legendarische pearl jam optreden
Ik heb het echt zo lang niet meer gespeeld hequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maal net weer twee keer aoe2 gewonnen
Oh soz, stond onderaan paginaquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je reageerde ook niet op matta andersen
ja random mensenquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb het echt zo lang niet meer gespeeld he
Tegen wie speel je? Op Steam?
ik ook, lag met 12 zwaar gekneusde ribben mijn kaartje op te etenquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die heb ik gemist volgens mij, helaas
quote:
Mietjequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, lag met 12 zwaar gekneusde ribben mijn kaartje op te eten
god jongen, die tijdquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
It is you enduring the rain, you make it possible
Heb je die nieuwe expansions alquote:
Dit is een dj baasquote:
nee zoveel speel ik het nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe expansions al
AoE1 remake gaat ook echt episch wordenHeerlijk lanparties vroeger mee gehouden.
Maar mijn beste herinneringen gaan toch uit naar 2.
Waar is die goede tijd gebleven, Mortaxx... Onbezorgdheid, goede economie, geen 40-urige werkweek, geen multiculturele ellende die ons komt verrijken met haat en geweld...
Goa trance lekker hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:26 schreef MAHL het volgende:
Ben ik de enige hier die elektronische muziek kan waarderen
overmand door melacholiequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god jongen, die tijd
Muur neer
Kurt alive
Drugs was magisch
godverdomme
Mweh. Wat doe je nog meer in daaglijks leef. Behalve beetje werken. En je zorgen vergeten door te drinken en avances aan te gaan met twijfelachtige dames.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zoveel speel ik het niet
Weer zo'n remakeze kunnen beter eerst HD fixen
Ontgroei je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:26 schreef MAHL het volgende:
Ben ik de enige hier die elektronische muziek kan waarderen
nietsquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh. Wat doe je nog meer in daaglijks leef. Behalve beetje werken. En je zorgen vergeten door te drinken en avances aan te gaan met twijfelachtige dames.
❤️quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal kaartje voor Ama gekocht.
Ja ben net terug.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
Moet jij niet keihard vakantie vieren Haags?
Ahah, dat verklaard.quote:
ja mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaard.
Lekker bijgebruind?
Een operatie waarbij een laatste poging word ondernomen om wat verstand de kop van Iwanius in te rammen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:55 schreef JamesHustle het volgende:
Waar is dit plaatje van?
[ afbeelding ]
Ben weer terug dus denk dat laastsequote:Op woensdag 21 juni 2017 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
Rustige avond wel hier of stilte voor de storm.
Heeft je spelling wel goed gedaan die vakantiequote:
Post al hele dag en was druk en nu opeens stilgevallen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
Rustige avond wel hier of stilte voor de storm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |