Ik ga niet tegen je in maar verantwoord jezelf vooralquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
finland G, maar je mag altijd etenkennis delen
[..]
nee, maar m'n bericht is niet onwaar heur
lekker soja blijven eten en drinken, maar dan niet huilen dat je geen kind dan ook. moet je dadelijk aan de hcg en clomid en die laatste wordt je helemaal gek snap je?
[..]
broer. je bent goed op weg, maar doe echte sauna
mwah ir voor thuis wat makkelijker en heeft bovendien andere gunstige gezondheids voordelenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Faeroer het volgende: [..] finland G, maar je mag altijd etenkennis delen [..] nee, maar m'n bericht is niet onwaar heur lekker soja blijven eten en drinken, maar dan niet huilen dat je geen kind dan ook. moet je dadelijk aan de hcg en clomid en die laatste wordt je helemaal gek snap je? [..] broer. je bent goed op weg, maar doe echte sauna
nee hier hebben mensen moeite meequote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
Ja PeZu, ze kan ook gewoon dr bek dicht houden in plaats van een opmerking te maken.
ooh jee, ze zegt wat, erg hoor, deed het je veel pijn?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef Myrr het volgende:
Ja PeZu, ze kan ook gewoon dr bek dicht houden in plaats van een opmerking te maken.
ik zou voor sauna alleen al opnieuw emigrerenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ir voor thuis wat makkelijker en heeft bovendien andere gunstige gezondheids voordelen
jeetje man dat was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het zegt niet zo veel toch, wat is nu de conclusie? De ene heeft dat hoger en de ander dat, ja ok en totaal dan?
Maar hou echt niet van als mensen gaan doen van 'domme mensen dit en slimme mensen dat' dan ben ik best wel klaar.
Wow wat een slimme mensen postquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man dat was maar een grapje hoor
wat het zegt is dat we altijd gedacht hebben in rendement per eenheid product en daarmee een systeem hebben gecreeert dat welliswaar efficient is per eenheid product maar door z'n totaliteit (en het karakter van het systeem op zichzelf) een enorm vervuilend systeem geworden is
tegenwoordig wordt er veel meer gekeken naar het rendement van het systeem en blijkt dus dat landbouw systemen met lagere input en lagere intensiviteit per oppervlakte een veel lagere milieudruk opleveren
ofwel low input/extensief is een systeem wat wél gehandhaafd kan worden op termijn en high input/intensief niet
ja een echte finse sauna is zeldzaamquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zou voor sauna alleen al opnieuw emigreren
ze hebben echt geen échte in NL
snappen het gewoon niet. ik wil m'n kolen en dan heen en weer rennen tussen ijszwemmen in
ja jezus jeetje zeg, ik snap grapjes never nooit dat weet iedereen tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje man dat was maar een grapje hoor
wat het zegt is dat we altijd gedacht hebben in rendement per eenheid product en daarmee een systeem hebben gecreeert dat welliswaar efficient is per eenheid product maar door z'n totaliteit (en het karakter van het systeem op zichzelf) een enorm vervuilend systeem geworden is
tegenwoordig wordt er veel meer gekeken naar het rendement van het systeem en blijkt dus dat landbouw systemen met lagere input en lagere intensiviteit per oppervlakte een veel lagere milieudruk opleveren
ofwel low input/extensief is een systeem wat wél gehandhaafd kan worden op termijn en high input/intensief niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |