Drie liter witte wijn per dag of een kratje bier.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Wat dronk je eigenlijk en in welke hoeveelheden?
Vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef Divje het volgende:
Die spuit in de bil vond ik wel erg naar toentertijd
Ziteelt door het FOK!enquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien heb je meer spek op de billen dan ik
Heeft dat wijf in je UI geen tepels of wat? Ik zit al 3 minuten ernaar te kijken, maar zie niks stijf worden, hoe de fuck kan dat?!?!?!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Het blijft tong80 he
Hij heeft zo z'n momentjes dat hij echt hget bloed onder je nagels vandaan trekt. Maar dat is volgens mij inherent aan zijn persoonlijkheid. Toch blijf ik het knap vinden dat hij nu zo open is over z'n verslaving en daardoor groeit mijn respect voor hem. Neemt niet weg dat ik straks als hij weer terug is lekker ga lopen zeiken op z'n topics/posts.
Dat is het mooie aan FOK.
Of misschien liever geen grapjes over drank bij nader inzien...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie liter witte wijn per dag of een kratje bier.
Ging er soms ook nog een litertje bij, of zes blikjes.quote:
Geen geringe "prestatie". Koning alcohol was duidelijk de baas over jou. Dat moet andersom.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging er soms ook nog een litertje bij, of zes blikjes.
Het leidde m'n leven, waardoor ik veel kwijt ben geraakt. Heb veel in te halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geen geringe "prestatie". Koning alcohol was duidelijk de baas over jou. Dat moet andersom.
Ik denk dat mijn vader en jij beste vrienden hadden kunnen zijn Tong, nog maar weinig hoor ik over Charley Georgequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de geest van Dennis en Charley George.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft dat wijf in je UI geen tepels of wat? Ik zit al 3 minuten ernaar te kijken, maar zie niks stijf worden, hoe de fuck kan dat?!?!?!
Ow ik had niet gezien dat het zo een kort loopje wasquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het is een gifje van nog geen 2 seconden he.
Snap ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik had niet gezien dat het zo een kort loopje was
Dat staat qua alcoholpercentage niet gelijk zegmaar. Een kratje, als je daar een half kratje mee bedoelt dan. Daar zit 3,6 liter in, of je moet nog altijd flesjes van 33cl hebben, dan is het 3,96 liter.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie liter witte wijn per dag of een kratje bier.
Flessen wijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat staat qua alcoholpercentage niet gelijk zegmaar. Een kratje, als je daar een half kratje mee bedoelt dan. Daar zit 3,6 liter in, of je moet nog altijd flesjes van 33cl hebben, dan is het 3,96 liter.
Daar zit veel minder alcohol in dan in 3 flessen wijn; me dunkt. Ook als je een hele krat bedoelt, want die is 7,2 liter (of 7,92 liter). Ook dan zit er meer alcohol in 3 liter wijn.
Pakken/flessen, het ging me om die 3 liter. 3 liter wijn is geen zelfde hoeveelheid als "een kratje bier".quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Flessen wijn?
Pakken wijn van jumbo voor 2,80 lijkt me eerder. Best te zuipen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |