Geen geringe "prestatie". Koning alcohol was duidelijk de baas over jou. Dat moet andersom.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging er soms ook nog een litertje bij, of zes blikjes.
Het leidde m'n leven, waardoor ik veel kwijt ben geraakt. Heb veel in te halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geen geringe "prestatie". Koning alcohol was duidelijk de baas over jou. Dat moet andersom.
Ik denk dat mijn vader en jij beste vrienden hadden kunnen zijn Tong, nog maar weinig hoor ik over Charley Georgequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de geest van Dennis en Charley George.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft dat wijf in je UI geen tepels of wat? Ik zit al 3 minuten ernaar te kijken, maar zie niks stijf worden, hoe de fuck kan dat?!?!?!
Ow ik had niet gezien dat het zo een kort loopje wasquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het is een gifje van nog geen 2 seconden he.
Snap ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik had niet gezien dat het zo een kort loopje was
Dat staat qua alcoholpercentage niet gelijk zegmaar. Een kratje, als je daar een half kratje mee bedoelt dan. Daar zit 3,6 liter in, of je moet nog altijd flesjes van 33cl hebben, dan is het 3,96 liter.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie liter witte wijn per dag of een kratje bier.
Flessen wijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat staat qua alcoholpercentage niet gelijk zegmaar. Een kratje, als je daar een half kratje mee bedoelt dan. Daar zit 3,6 liter in, of je moet nog altijd flesjes van 33cl hebben, dan is het 3,96 liter.
Daar zit veel minder alcohol in dan in 3 flessen wijn; me dunkt. Ook als je een hele krat bedoelt, want die is 7,2 liter (of 7,92 liter). Ook dan zit er meer alcohol in 3 liter wijn.
Pakken/flessen, het ging me om die 3 liter. 3 liter wijn is geen zelfde hoeveelheid als "een kratje bier".quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Flessen wijn?
Pakken wijn van jumbo voor 2,80 lijkt me eerder. Best te zuipen nog
Heb jij ook in een kliniek gezeten?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef Divje het volgende:
Die spuit in de bil vond ik wel erg naar toentertijd
Topper tong80
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij ook in een kliniek gezeten?
Graag gedaan! Groter kon ik 'm niet krijgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:19 schreef tong80 het volgende:
Anne, Tagliano, Bart2002, Uio_AMS en Lompehork bedankt voor de lieve kaartjes. Bij die van Lompehork dacht ik dat zelfs de belastingdienst me hier gevonden had, zo groot was ie. Het bleek een mooi kunstwerk te zijn.
Ik hoop ook op goede nazorg voor hem jaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Succes Tong, ik weet uit ervaring, die 3 weken in de kliniek zijn een eitje. Het begint pas weer als je er uit bent! Hoop dat je goede nazorg krijgt, want dat is belangrijker dan het lichamelijk afkicken!
Het is lichamelijk erg zwaar. Hoop dat het snel hersteld. Ben erg moe, slaap als een blok, maar wordt doodmoe wakker. Heel de dag duf. Het worden trouwens 4 weken. Ambulante zorg is al geregeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Succes Tong, ik weet uit ervaring, die 3 weken in de kliniek zijn een eitje. Het begint pas weer als je er uit bent! Hoop dat je goede nazorg krijgt, want dat is belangrijker dan het lichamelijk afkicken!
Dat lichamelijke gaat snel beter hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is lichamelijk erg zwaar. Hoop dat het snel hersteld. Ben erg moe, slaap als een blok, maar wordt doodmoe wakker. Heel de dag duf. Het worden trouwens 4 weken. Ambulante zorg is al geregeld.
Graag gedaan. Fijn dat de kaartjes je extra motivatie geven om door te gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:19 schreef tong80 het volgende:
Anne, Tagliano, Bart2002, Uio_AMS en Lompehork bedankt voor de lieve kaartjes. Bij die van Lompehork dacht ik dat zelfs de belastingdienst me hier gevonden had, zo groot was ie. Het bleek een mooi kunstwerk te zijn.
Door dit van me af te schrijven krijg ik weer een beetje energie. Door de kaartjes extra stimulans om door te zetten.
Houdoe. Nu ff pissen.
Ik ging nooit stappen. Echte katers had ik niet meer. Het vervelende gevoel zoop ik gewoon weg. Dit is alsof je een kater met koorts hebt.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat lichamelijke gaat snel beter hoor
Eigenlijk zal je je straks verbazen hoe snel dingen gaan.
Kan mij niet voorstellen dat je na een avondje zuipen heel erg fris wakker werd
Komt goed tong
quote:Op zondag 25 juni 2017 11:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Graag gedaan. Fijn dat de kaartjes je extra motivatie geven om door te gaan. Dat was precies de bedoeling!
Nice.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij durft iets wat Bonny St Claire niet durft![]()
![]()
![]()
Kutjong.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef ChefvanOekels het volgende:
Tong zal wel weer falen, zoals hij zijn hele leven al doet.
Maar gelukkig heeft hij bijstand en ligt het uiteraard niet aan hemzelf.
Probeer je nu de vermoorde onschuld uit te hangen of wat? Of was e.e.a. goed bedoeld? Dan heb ik niets gezegd.quote:
Kalm aan Bartjequote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Probeer je nu de vermoorde onschuld uit te hangen of wat? Of was e.e.a. goed bedoeld? Dan heb ik niets gezegd.
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.quote:
Waarom?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.
Datquote:Op zondag 25 juni 2017 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |