Het ligt er dik boven op dat je het niet vriendelijk of gekscherend bedoelt, dus doe niet zo schijnheilig.quote:
ik doe niet schijnheilig, en heb geen enkele sneer gegeven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het ligt er dik boven op dat je het niet vriendelijk of gekscherend bedoelt, dus doe niet zo schijnheilig.
Dan ben ik lam door de drank en ga een paar uur later weer inslaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:04 schreef Befbekje het volgende:
Veel succes..
Ik heb wel een vraag voor je: Waarom zet jij elke dag, vrij vroeg op de dag een bericht in de trant van: "Ik ben er vandoor, tot morgen..", terwijl je gewoon de gehele dag blijf door posten?
gr gr..
Joe houdoe.quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:54 schreef WodanIsGroot het volgende:
Die verwarrende kut smilie ook onder elke post, het lukt mij dan niet om de inhoud serieus te nemen.
Worden er vier.quote:
Komt goed BrandX. Ben nu al kapot.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:09 schreef BrandX het volgende:
Klinkt goed Tong. Rustig acclimatiseren en dan aan de bak met ruime begeleiding dus.
Fijn dat er n pc is, kan je ons op de hoogte gouden als je wil. Maak er wat van, Bommelaar!
Liever niet.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:09 schreef BrandX het volgende:
Fijn dat er n pc is, kan je ons op de hoogte gouden als je wil.
dat geloof ik graag! Heel uitputtend. Des te beter dat ze een gedegen en gestructureerd programma hebben. Regelmaat is nu heel belangrijk.quote:
of je drukt gewoon op de button "kuttopicquote:
Het is even doorbijten, maar later pluk je er de vruchten van.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
of je drukt gewoon op de button "kuttopic" dan heb je er geen last van en laat ons hier in dit topic heerlijk met rust.
Het is nu ook fysiek zwaar. ben lichamelijk best wel op. Het is lichamelijk langzaam opbouwen in een vreemde omgeving, mentaal is het zwaar samen met de drankzucht. Is mijn eigen schuld, heb het zover laten komen. En dan is het ook nog eens 34 graden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:36 schreef static het volgende:
[..]
Het is even doorbijten, maar later pluk je er de vruchten van.
lekker afzien, komt goedquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu ook fysiek zwaar. ben lichamelijk best wel op. Het is lichamelijk langzaam opbouwen in een vreemde omgeving, mentaal is het zwaar samen met de drankzucht. Is mijn eigen schuld, heb het zover laten komen. En dan is het ook nog eens 34 graden.
'Ga lekker voetbal kijkenquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu ook fysiek zwaar. ben lichamelijk best wel op. Het is lichamelijk langzaam opbouwen in een vreemde omgeving, mentaal is het zwaar samen met de drankzucht. Is mijn eigen schuld, heb het zover laten komen. En dan is het ook nog eens 34 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |