Stijgen op de sociale ladder.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:17 schreef Tijger_m het volgende:
Oe, ik ga van 37% naar 2.3%, dat wordt investeren in zonnebrillen, ik ben zoveel witheid niet gewend
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
Zijn heksen zelf eigenlijk wel eens op jacht gegaan? En hoe zou dat dan genoemd zijn?
Paspoort afpakken, kaalscheren, en de grens over trappen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lul niet, mijn vrouw woont hier 15 jaar en spreekt nog steeds geen nederlands.
Dom geboren en niks bijgeleerd, echter ik heb het jij moet nog!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe klik ik die zooi van John ook nog open. Even kijken of er een stijgende lijn in zit. Maar waarschijnlijk is hij gewoon zo geboren. .
Waarom wil je haar niet-Nederlandse paspoort afpakken, die snap ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Paspoort afpakken, kaalscheren, en de grens over trappen.
Ga jij Tijger onderhouden dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo is dat Johnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dom geboren en niks bijgeleerd, echter ik heb het jij moet nog!
Meh, liever een forse boete opleggen, zo kun je ook de gelukszoekers van de vermogende allochtonen scheiden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Drijfjacht.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
Zijn heksen zelf eigenlijk wel eens op jacht gegaan? En hoe zou dat dan genoemd zijn?
Hoort bij het proces. "Kaalscheren en grens over trappen" klinkt wat minder pakkend.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom wil je haar niet-Nederlandse paspoort afpakken, die snap ik niet
Maar we willen toch talent binnenhalen en goedverdiende buitenlanders die hier belasting betalen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh, liever een forse boete opleggen, zo kun je ook de gelukszoekers van de vermogende allochtonen scheiden.
Zit je nou spul te delen van een antisemiet?quote:
Beetje onnodig, je hebt tegenwoordig antivlooienspul bij de Intratuin.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft mijn familie overigens flink uitgedund, die pest.
over anderhalf jaar kunnen we mooi stuivertje wisselen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom wil je haar niet-Nederlandse paspoort afpakken, die snap ik niet
Als ze maar Engels spreekt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lul niet, mijn vrouw woont hier 15 jaar en spreekt nog steeds geen nederlands.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom een geldboete en geen andere sanctie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar we willen toch talent binnenhalen en goedverdiende buitenlanders die hier belasting betalen?
Anders kunnen we ons LK niet meer veroorloven.
Dat kaalscheren is gewoon een sadistische kick van je ?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, mijn vrouw heeft over een jaar haar NL paspoort zonder inburgeringquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over anderhalf jaar kunnen we mooi stuivertje wisselen.
Gewoon terugkomen naar het continent terwijl het VK uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over anderhalf jaar kunnen we mooi stuivertje wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |