Pffff, 'gezien', ja de eerste 30 seconden en toen moest ik 3x overgeven. Toen ben ik weer veilig cei filmpjes gaan kijkenquote:
gewoon falend bestuurquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is B terug, is zijn ban afgelopen of is dit in het kader van nodig al je positieve vrienden uit?
Indien het laatste, mag niels dan ook terug
Wat deed ze?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Pffff, 'gezien', ja de eerste 30 seconden en toen moest ik 3x overgeven. Toen ben ik weer veilig cei filmpjes gaan kijken
Ik leer iedere dag wat bij vrienden. In mijn belevingswereld is nihil onmogelijk klein, maar niet uitgesloten.quote:
onzin ik zie er schattig uit dus dat kan nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent ook wel kinkie tsjik he
Die is vrijwillig vertrokken en dat respecteer ikquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom noem je Haywoodjablome niet?
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Pffff, 'gezien', ja de eerste 30 seconden en toen moest ik 3x overgeven. Toen ben ik weer veilig cei filmpjes gaan kijken
Da's niet helemaal duidelijk :0quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die is vrijwillig vertrokken en dat respecteer ik
Oh is hij nu weer gebandquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gwn verlopen
heb je als mensen 345345 accounts hebben
Weet ik niet meer, maar ik ben ook een kritische kijker. Ik vind het het leukst als er een verhaal bij zit. Een pizzabezorger die pizza komt bezorgen, maar iedereen weet dat ze geen pizza wil en hij geen echte bezorger is. Toch geeft zo'n storyline een extra dimensiequote:
ok brad kom snel terug, verneuk het even en ga weer weg aubquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Nee, is legit, Brad mag gewoon posten. Game on
Komt dwc nu ook terugquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef LompeHork het volgende:
echt? ik wil juist geen storylinequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar ik ben ook een kritische kijker. Ik vind het het leukst als er een verhaal bij zit. Een pizzabezorger die pizza komt bezorgen, maar iedereen weet dat ze geen pizza wil en hij geen echte bezorger is. Toch geeft zo'n storyline een extra dimensie
Ik kijk wel belle en het beest. Toepasselijk ookquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha, maar ga jij dat maar met je meisjesdate kijken hoor
Is goed krek.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok brad kom snel terug, verneuk het even en ga weer weg aub
En daar moest je niet van overgeven?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
LEUGENSquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |