Maar dit is wel verwarrend snap je want hij is hier. Hij is hier...snap jequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kán je doen, maar de kans dat het blijft staan is nihil.
Ja ik begrijp, ben even wat aan het uitzoeken, momentje.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dit is wel verwarrend snap je want hij is hier. Hij is hier...snap je
Als het weggemod wordt dan is boodschap wel duidelijk lijkt mequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dit is wel verwarrend snap je want hij is hier. Hij is hier...snap je
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het weggemod wordt dan is boodschap wel duidelijk lijkt me
ah, thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik begrijp, ben even wat aan het uitzoeken, momentje.
Was Ama al aan het appen maar die zal wel ergens stoned onder een brug liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik begrijp, ben even wat aan het uitzoeken, momentje.
KOM DAN, IK TREK JE ORGANEN VIA JE LINKERNEUSGAT UIT JE ZIELIGE LIJFJEquote:
HUUUUUUUU * wegrentquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KOM DAN, IK TREK JE ORGANEN VIA JE LINKERNEUSGAT UIT JE ZIELIGE LIJFJE
LINKS JA, WANT IK KKRECHTS
Is het gek dat ik hier opgewonden van raak?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KOM DAN, IK TREK JE ORGANEN VIA JE LINKERNEUSGAT UIT JE ZIELIGE LIJFJE
LINKS JA, WANT IK KKRECHTS
Dit is een interventiequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is B terug, is zijn ban afgelopen of is dit in het kader van nodig al je positieve vrienden uit?
Indien het laatste, mag niels dan ook terug
princess donna gezien?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is het gek dat ik hier opgewonden van raak?
Moet echt wat minder bdsm kijken
hihi heb je tips qua filmpjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is het gek dat ik hier opgewonden van raak?
Moet echt wat minder bdsm kijken
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:38 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is B terug, is zijn ban afgelopen of is dit in het kader van nodig al je positieve vrienden uit?
Indien het laatste, mag niels dan ook terug
princess donnaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi heb je tips qua filmpjes?
Nihil is nog steeds een kans dat het blijft staan. Ze kunnen toch niet het onmogelijke verwachtenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het weggemod wordt dan is boodschap wel duidelijk lijkt me
neequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nihil is nog steeds een kans dat het blijft staan. Ze kunnen toch niet het onmogelijke verwachten
nihilquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nihil is nog steeds een kans dat het blijft staan. Ze kunnen toch niet het onmogelijke verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |