Ik zie uitslagen over de afgelopen 24h binnen de 10%. Saai!quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
als jij het vandaag saai vond, moet je je toch eens ori๋nteren wat er in de markt gebeurd is
Wtfquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit gebeurde er dus blijkbaar op gdax?
"Someone tried selling an insane amount of ETH all at once as a market order on GDAX. They wiped the entire book down to $0.10/ETH."
bron?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
"Someone tried selling an insane amount of ETH all at once as a market order on GDAX. They wiped the entire book down to $0.10/ETH."
Wat betekend dit precies? Is op die exchange ETH zover onderuit gegaan daardoor of hebben ze die order voor 0,10 per ETH verwerkt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
They wiped the entire book down to $0.10/ETH."
Heeft Coinbase het hele orderboek per ongeluk gewijzigd naar 0,10 usd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand heeft bizar veel ETH verkocht voor de marktprijs, waardoor de prijs tot $0.10 zakte. Een boel mensen zijn hun geld kwijt omdat ze een marktorder hadden staan en hun ETH dus ook voor $0.10 verkocht is, of omdat margin posities gesloten werden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat betekend dit precies? Is op die exchange ETH zover onderuit gegaan daardoor of hebben ze die order voor 0,10 per ETH verwerkt?![]()
Op reddit ethtrader en je ziet in de grafiek en exrteme piek omlaag en de handel ligt nu stil.quote:
Dat stelt momenteel geen ruk voor met die verificatie eisen en deposit limiet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:35 schreef fukforce het volgende:
Ik had wel een opleving verwacht van Waves met de aankondiging van die USD token op de DEX
Dat klinkt erg vervelend 😮quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Iemand heeft bizar veel ETH verkocht voor de marktprijs, waardoor de prijs tot $0.10 zakte. Een boel mensen zijn hun geld kwijt omdat ze een marktorder hadden staan en hun ETH dus ook voor $0.10 verkocht is, of omdat margin posities gesloten werden.
Ow die hadden ingesteld dat automatisch alles verkocht wordt als ie onder een x bedrag komt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Iemand heeft bizar veel ETH verkocht voor de marktprijs, waardoor de prijs tot $0.10 zakte. Een boel mensen zijn hun geld kwijt omdat ze een marktorder hadden staan en hun ETH dus ook voor $0.10 verkocht is, of omdat margin posities gesloten werden.
linkje naar het verhaal ETH verkocht voor 0.10 USDquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow die hadden ingesteld dat automatisch alles verkocht wordt als ie onder een x bedrag komt?
Dat is wel lullig. Ongetwijfeld heeft diegene die deed dit zelf dan weer goedkoop heel veel teruggekocht gok ik zomaar als leek zijnde![]()
Toen DGB een paar weken geleden meedeed met de Telekids prijsvraag van Citibank en had aangekondigd DGB te gaan gebruiken op iemand zijn pctje schoot de koers als een gek omhoog. Nu met dat congestie gezeik bij ETH zou ik verwachten dat de koers van Waves omhoog zou schietenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:59 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Dat stelt momenteel geen ruk voor met die verificatie eisen en deposit limiet.
Ik ga mijn ID met foto van mezelf niet opsturen naar een of ander vage tent (Indacoin).
Oeps...quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:01 schreef fukforce het volgende:
[..]
linkje naar het verhaal ETH verkocht voor 0.10 USD
https://www.reddit.com/r/(...)k_of_my_ether_at_10/
Telekids met Irene Moors?quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:04 schreef fukforce het volgende:
[..]
Toen DGB een paar weken geleden meedeed met de Telekids prijsvraag van Citibank en had aangekondigd DGB te gaan gebruiken op iemand zijn pctje schoot de koers als een gek omhoog.
Dacht ik ook. Gewoon altijd een buy er in zetten voor een dollar ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2017 00:08 schreef Zith het volgende:
Haha, je zou maar een autobuy order hebben op 0.10 cent en morgen wakker worden met een paar honderd eth die je kocht voor een paar tientjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |