Ik zie dat je transactie nog steeds niet bevestigd is. Wat je kan doen is proberen om de transactie hier in te voeren: https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/quote:
begint nu pasquote:Op woensdag 21 juni 2017 18:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Nog iets nuttigs? Ben helaas aan het werk 😊
Alsof iemand ze serieus neemt. Ze zijn ingesteld voor de vorm, maar het voegt niet zoveel toe. Het zorgt alleen maar voor extra papierwerk. Stelletje ambtenaren die ontslagen nog meer van nut kunnen zijn.quote:
Viacoinquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef carebaer het volgende:
[..]
Welke coin daalt op het moment niet.
Instapmomentje, uitstapmoment was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:21 schreef carebaer het volgende:
Wat is het hier opeens rustig. Gaat de populariteit alweer afnemen? Uitstapmomentje?
Er gebeurd op dit moment ook weinig spannends in cryptoland de koersen staan nagenoeg stil de afgelopen weekquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:21 schreef carebaer het volgende:
Wat is het hier opeens rustig. Gaat de populariteit alweer afnemen? Uitstapmomentje?
Ik heb geen restspaargeld meer die ik er in kan stoppen :pquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:22 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Instapmomentje, uitstapmoment was 2 weken geleden.
ja.....er is weinig te doen in cryptolandquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Er gebeurd op dit moment ook weinig spannends in cryptoland de koersen staan nagenoeg stil de afgelopen week
De ene keer staat het binnen 25 minuten op Bittrex en de ander keer duurt het dik een uurquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
hoelang duurt een deposit naar Bittrex gemiddeld als je het hebt over BTC? ik heb nu een uur geleden wat vanaf bitonic gestuurd (vaker gedaan) maar nu na een uur nog geen enkele bevestiging op de transactie
Staat hij wel bij pending? Anders ff kijken op blockchain, minimaal 2 confirmsquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
hoelang duurt een deposit naar Bittrex gemiddeld als je het hebt over BTC? ik heb nu een uur geleden wat vanaf bitonic gestuurd (vaker gedaan) maar nu na een uur nog geen enkele bevestiging op de transactie
nee joh, verkochtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:37 schreef Mand het volgende:
Iemand heeft blijkbaar voor 30m ethereum gekocht op 16 dollar. Ik zeg, dit stinkt.
Serieus? Dat zou het verklaren. Had de info uit een WhatsApp chat. Die slaapt niet meer..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |