Nog 5 minuten dusquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin moon terwijl ETH crasht... ik pak de popcorn en juich Bitcoin richting mijn sell op 2900
SIA gaat wel weer stijgen. Ik heb ongeveer op zijn hoogste punt verkocht vandaag en net weer teruggekocht. Donderdag gaat ie weer lekker hoog ivm het nieuws vrijdag, dus donderdag op een hoog punt weer sellenquote:
quote:
GODDOMME!!!quote:Onderhoud
Vanwege onderhoud verkopen wij deze coin niet op dit moment.
As we speak zien we hem alweer terugkrabbelen ;-)quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:39 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
SIA gaat wel weer stijgen. Ik heb ongeveer op zijn hoogste punt verkocht vandaag en net weer teruggekocht. Donderdag gaat ie weer lekker hoog ivm het nieuws vrijdag, dus donderdag op een hoog punt weer sellen. Althans, zo ga ik het doen.
Hoeveel was de fee?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Funksoldier het volgende:
Vanmiddag via Electrum een paar mBTC twv 60,- overgemaakt maar ik krijg de melding 'low fee'.
Transactiekosten staat op 'use dynamic fees'.
Kwestie van afwachten? En hoe voorkom ik het de volgende keer?
Fee die ik op de blockchain zie staan is 0,67 over 61,-quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hoeveel was de fee?
Hier kun je zien welke transacties met welke fee's op dit moment worden geaccepteerd (in een blok opgenomen)
https://jochen-hoenicke.de/queue/#8h
Die voorspellingen (rapporten) zijn maar een deel van het geheel. Het gaat (volgens mij) vooral om het peer to peer verhandelen van financiele derivaten (bv aandelen), met lagere transactiekosten. Hoeveel dat kost ben ik nog niet uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:02 schreef TourOfData het volgende:
Ik snap het financiële model achter Veritaseum niet.
Hoe kan-ie in enkele maanden 1000% stijgen, vanuit het niets? En als ik kijk op Reggie Middleton's twitter, dan is hij niet zoveel ander dan een andere financiële analist. Als z'n token financiële voorspellingen bevat, waarom stijgt het dan enorm? Wat is de toegevoegde waarde ervan?
Linkje?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:05 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Fee die ik op de blockchain zie staan is 0,67 over 61,-
50 sat/byte dus. Als je naar de grafiek kijkt waar ik naar linkte kun je zien dat jouw transactie dus ergens in de 6e laag van onderen zit. Op dit moment komen er meer transacties bij dan eraf gaan. Dus het gaat nog wel even duren voordat jouw transactie geconfirmd gaat worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:13 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
https://blockchain.info/t(...)9eaf14ffda6ba9d3f784
Oke, had al zo'n idee. maar Electrum staat op dynamisch, zou toch goed moeten gaan dan? Of toch maar handmatig gaan doen adh een grafiek?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
50 sat/byte dus. Als je naar de grafiek kijkt waar ik naar linkte kun je zien dat jouw transactie dus ergens in de 6e laag van onderen zit. Op dit moment komen er meer transacties bij dan eraf gaan. Dus het gaat nog wel even duren voordat jouw transactie geconfirmd gaat worden ben ik bang.
Dat heeft blijkbaar niet echt lekker gewerkt. Dus ja, met de grafiek die ik linkte kun je het in het vervolg misschien beter zelf inschatten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Oke, had al zo'n idee. maar Electrum staat op dynamisch, zou toch goed moeten gaan dan? Of toch maar handmatig gaan doen adh een grafiek?
Oke, Veel dank!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat heeft blijkbaar niet echt lekker gewerkt. Dus ja, met de grafiek die ik linkte kun je het in het vervolg misschien beter zelf inschatten.
Hier hetzelfde op Bittrex voor wetrust? Wtf?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:27 schreef Confetti het volgende:
Wallet offline - Blockchain congestion detected . ETH op Bittrix.
Ik hoor gedonder in de verte.
Dat is standaard bij die lui. Echt criminelenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:51 schreef Geralt het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat litebit.eu gewoon zn verkopen op slot gooit als de waarde een flinke hit krijgt van een bepaalde coin. Klopt dat of is dat louter een gevoel?
Ik vond het al erg opvallend. Klojo'squote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is standaard bij die lui. Echt criminelen
Alsof er zo vaak 'onderhoud' moet zijn aan een coin. En 'toevalligerwijs' altijd tijdens een flinke koersschommeling.
Hij heeft het over Bittrexquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde op Bittrex voor wetrust? Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |