卐quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, er worden daar swastikas geplaatst, afbeeldingen van Hitler gebruikt, antisemitische leuzen gepropageerd... hoe wil je dat dan noemen? 'Valide kritiek'?
Het is wat het is: racisme en nazisme. Deal with it.
Ligt eraan, je kunt ook het Jaïnisme aanhangen...quote:
Niet zo gek gezien de globale invloed van de internationale joodse kliek. Die geest is wel uit de fles ondertussen. Dat is geen rechtvaardiging voor antisemitisme, of een herhaling van het genocidale nazisme, maar de ontdekte verbanden tussen het e.e.a. kunnen niet meer 'unseen' worden, so to speak. Daarnaast ook in acht nemende dat het verwijt en nazisme-verheerlijking de 'sterkst mogelijke' tegenreactie is op dergelijk propagandamateriaal van Youtube. Het zet de boel extra scherp. Da's de intentie van (gefrustreerde) trolls. Dat moet je ook wel met nuance beschouwen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat schijnt men hier even te vergeten: in die comments worden vooral de Joden weer beschuldigd van alles en nog wat.
Ranzig bruin nazisme.
I rest my case.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet zo gek gezien de globale invloed van de internationale joodse kliek. Die geest is wel uit de fles ondertussen. Dat is geen rechtvaardiging voor antisemitisme, of een herhaling van het genocidale nazisme, maar de ontdekte verbanden tussen het e.e.a. kunnen niet meer 'unseen' worden, so to speak. Daarnaast ook in acht nemende dat het verwijt en nazisme-verheerlijking de 'sterkst mogelijke' tegenreactie is op dergelijk propagandamateriaal van Youtube. Het zet de boel extra scherp. Da's de intentie van (gefrustreerde) trolls. Dat moet je ook wel met nuance beschouwen.
Dus binnen de context van een video waar mensen de boel kapot proberen te trollen... ok.. even denken... kan je deze gedachtegang zelf afmaken of moet ik dit paard hardhandig het water in trappen om het te laten (ver)zuipen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kunt ook het Jaïnisme aanhangen...
context en dergelijke.
En wat hebben de mensen hier met hun te maken?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh? Ik ben niet degene die meteen in een stuip schiet wanneer de illusie - want dat is het - bestaat dat hier iemand een nazi genoemd wordt.
Ik benoem wat ik zie. Het is achterlijk racisme en nazisme wat daar de klok slaat. Leg mij als iemand die kritisch is op zowel de islam als massa-immigratie, waarom die kritiek gekoppeld zou moeten zijn aan nazisme.
Ik zie de link niet.
Trollen... jij vat dit op als getroll...quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus binnen de context van een video waar mensen de boel kapot proberen te trollen... ok.. even denken... kan je deze gedachtegang zelf afmaken of moei ik dit paard hardhandig en water in trappen om het te laten (ver)zuipen.
Lees Lelijknap's laatste post even. Spreekt voor zich.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat hebben de mensen hier met hun te maken?
Je doet een beetje alsof dat dergelijke comments rechtvaardigt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er helemaal klaar mee zijn zo te lezen.
Nog zo'n figuur dat internet cultuur niet snapt. De wereld is een enigma voor je.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trollen... jij vat dit op als getroll...
Hoe naïef.
Dus scheer je iedereen maar over één kam?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lees Lelijknap's laatste post even. Spreekt voor zich.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand de ware identiteit van dit klontje al achterhaald?
Natuurlijk SpecialK.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur dat internet cultuur niet snapt. De wereld is een enigma voor je.
Dit soort onzin bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof dat dergelijke comments rechtvaardigt.
Nee, ik geloof dat ik het heel specifiek over Lelijknap heb.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus scheer je iedereen maar over één kam?
Toch wordt er behoorlijk vijandig gedaan richting iedereen die een andere mening heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik het heel specifiek over Lelijknap heb.
Hoezo zou je dat doen als ik daarvoor gewoon wel serieus antwoord gaf op je posts. Of jij negeerde of je gaf kut antwoorden. Het was overduidelijk niet mijn fout.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem je gewoon niet serieus, dat is alles.
Dus als iemand roept "Hitler did nothing wrong". Dan geloof jij gewoon dat dat iemands oprechte mening is? Hihi.quote:
...quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wordt er behoorlijk vijandig gedaan richting iedereen die een andere mening heeft.
Ik snap de internet- en 4chan-cultuur heul prima, maar ik ben het er totaal niet mee eens. Het is simpel en niemand schiet er wat mee op.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur dat internet cultuur niet snapt. De wereld is een enigma voor je.
Welke onzin?quote:
Het is ook niet niets wat er gaande is in het Westen. Het is een heuse transformatie waarachter fenomenen en personen zitten die er niet bepaald een heel oprechte agenda op na lijken te houden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof dat dergelijke comments rechtvaardigt.
Ja, best wel. Net nog een post van iemand die mijn uitspraak bevestigt.quote:
Dit klinkt een beetje BNW om eerlijk te zijn. Geen idee welke transformatie en personen (met bijbehorende agenda) je bedoelt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is ook niet niets wat er gaande is in het Westen. Het is een heuse transformatie waarachter fenomenen en personen zitten die er niet bepaald een heel oprechte agenda op na lijken te houden.
Oh.. dacht dat je het had over die user die het had over de 'joodse kliek' die de wereld bestuurt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, best wel. Net nog een post van iemand die mijn uitspraak bevestigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |