Leg me geen woorden in de mond aub.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dus dan is Hitler een goed idee, of zo?
Natuurlijk...quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof die mensen het echt menen. Is een uiting van onmacht
Ja, maar ik doe geen uitspraak over wat daar allemaal gezegd wordt, ik concludeer louter dat genoeg mensen er compleet klaar mee zijn. Daarmee impliceer ik toch niet dat hitler een goed idee had.quote:
Hebben we sowieso niet nodig. Is een verzonnen verhaaltje van mensen die geloven in eeuwigdurende economische groei.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:21 schreef Piet_Jan het volgende:
Als jullie fokkers nou wat meer neukten voor het vaderland hadden we die migranten niet nodig gehad
Nee, dat het klaar zijn met massa-immigratie zich kennelijk massaal uit in Hitler-verering, dat zie je niet daar?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe geen uitspraak over wat daar allemaal gezegd wordt, ik concludeer louter dat genoeg mensen er compleet klaar mee zijn. Daarmee impliceer ik toch niet dat hitler een goed idee had.
Jawel. Daarom ook mijn opmerking. Dat die mensen hitler erbij halen wil nog niet zeggen dat ik dat ook wil of vind of weet ik het wat. Ik concludeer louter dat er een hoop mensen er klaar mee zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat het klaar zijn met massa-immigratie zich kennelijk massaal uit in Hitler-verering, dat zie je niet daar?
Gast, er worden daar swastikas geplaatst, afbeeldingen van Hitler gebruikt, antisemitische leuzen gepropageerd... hoe wil je dat dan noemen? 'Valide kritiek'?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moeten mensen die politiek acorrect reageren altijd afgebrand worden en als nazi en racist bestempeld worden? Dat is zeg maar de grote reden dat het uit de hand begint te lopen.
Hoe politiek correct zijn de reacties die richolio heeft geplaatst. Dat is toch racisme.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moeten mensen die politiek acorrect reageren altijd afgebrand worden en als nazi en racist bestempeld worden? Dat is zeg maar de grote reden dat het uit de hand begint te lopen.
Sommige mensen weten het verschil niet meer tussen kritisch tegenover immigratie staan en je domweg als een neonazi gedragen. En dan zeggen ze dat de vluchtelingen geen beschaving kennen. Beschaving is ver te zoeken in de comments.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat het klaar zijn met massa-immigratie zich kennelijk massaal uit in Hitler-verering, dat zie je niet daar?
Dit idd. Nattekat gedraagt zich redelijk dom nu.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, er worden daar swastikas geplaatst, afbeeldingen van Hitler gebruikt, antisemitische leuzen gepropageerd... hoe wil je dat dan noemen? 'Valide kritiek'?
Het is wat het is: racisme en nazisme. Deal with it.
Ja, dus daarom gaan we de meer gematigde Geralt ermee vergelijkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, er worden daar swastikas geplaatst, afbeeldingen van Hitler gebruikt, antisemitische leuzen gepropageerd... hoe wil je dat dan noemen? 'Valide kritiek'?
Het is wat het is: racisme en nazisme. Deal with it.
Waar vergelijk ik Geralt met wie dan ook? Ik vroeg hem wat...quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus daarom gaan we de meer gematigde Geralt ermee vergelijken
Niet alleen nu.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dit idd. Nattekat gedraagt zich redelijk dom nu.
Waarom verdraai je met woorden en geef je niet gewoon toe dat de comments duidelijk racistisch zijn terwijl jij dat zonet indirect ontkende?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus daarom gaan we de meer gematigde Geralt ermee vergelijken
Geeft antwoord dan!quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:31 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij trekken jullie het je veel te persoonlijk aan allemaal...
Oh? Ik ben niet degene die meteen in een stuip schiet wanneer de illusie - want dat is het - bestaat dat hier iemand een nazi genoemd wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:31 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij trekken jullie het je veel te persoonlijk aan allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |