Nope.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben immigratie trouwens sowieso nodig met onze vergrijzing.
U vergelijkt mensen met spandoeken en liedjes met neo-nazi's?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:03 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
[..]
+ jij-bent-welkommers/grachtegordelwauwelaars. Allemaal net zo eng.
Nee, er is geen krapte op de arbeidsmarkt. Verre van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat? We zijn fucking rijk en momenteel is er zelfs krapte op de arbeidsmarkt, er is werk zat.
Dat mogen ze niet. En als ze dat na een paar jaar wel mogen hebben ze er geen zin meer in.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
"vluchtelingen" werken ook niet dus dat arbeidsmarkt argument slaat nergens op
Er is echt meer dan genoeg werk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, er is geen krapte op de arbeidsmarkt. Verre van.
Ik heb ook geen zin om te werken maar ik doe het tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:08 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet. En als ze dat na een paar jaar wel mogen hebben ze er geen zin meer in.
Dat zouden ze wel moeten mogen inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
"vluchtelingen" werken ook niet dus dat arbeidsmarkt argument slaat nergens op
zodra ze het mogen gaan ze de bijstand inquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel moeten mogen inderdaad.
Ik ben niet echt anti-immigratie, maar dit vind ik echt zo'n bullshitargument altijd. Zo kan je bezig blijven, want die mensen worden ook ooit oud. Dan moet je bevolking dus eeuwig blijven groeien.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat? We zijn fucking rijk en momenteel is er zelfs krapte op de arbeidsmarkt, er is werk zat.
Wat is hier zo amusant?quote:
Die hele bewering dat het hier alleen goed kan zijn als het daar kut is is gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij hebben het hier mede zo goed omdat ze het daar zo slecht hebben. Een hoop mensen willen het hier liever daar niet beter krijgen, want dan wordt het hier slechter. Vandaar de dislikes. Denk ik.
#STOPXENOFOBIEquote:
Genoeg mensen die er helemaal klaar mee zijn zo te lezen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:16 schreef Nattekat het volgende:
Holy shit die reacties
Achterlijke propaganda, maar echt holy shit...
Whehehequote:
... dus dan is Hitler een goed idee, of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er helemaal klaar mee zijn zo te lezen.
alsof die mensen het echt menen. Is een uiting van onmachtquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dus dan is Hitler een goed idee, of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |