au...quote:Fred Karsdorp, die samen met het kantoor SEG de zakelijke belangen van zijn zoon behartigt, kreeg de laatste maanden telefoontjes uit vrijwel alle grote competities. Ook na de periode dat zijn zoon op eigen initiatief in april bij technisch directeur Martin van Geel binnenstapte met de mededeling dat hij in ruil voor tekengeld best een jaartje wilde bijtekenen in de Kuip.
Ik vind het ook geen goede zet. Hij is heel grillig en daarnaast minstens zo blessuregevoelig. Als er al gemord werd dat Elia zo veel minuten miste, dan kun je je lol op met JPB. En dan heb ik het alleen over de gebruikelijke pijntjes, niet over het gegeven dat zijn knieën het al bijna niet hielden tot hij weg ging (opluchting) en er vast niet jonger op zijn geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:01 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die serieus Boeitus als een versterking zien.Overal mislukt en bij Genk willen ze hem niet eens kopen. Wat moeten wij dan met die gozer?
Van Geelgodquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:11 schreef Caland het volgende:
Rick Karsdorp heeft met AS Roma een akkoord bereikt over een transfer. Dit schrijft Premium Sport. Alleen een akkoord tussen Feyenoord en de Italiaanse club moeten nog een akkoord bereiken, maar dat kan nog enkele dagen duren.
De nummer twee van de Serie A bood eerder zo’n twaalf miljoen euro voor de rechtsback, wat snel werd afgewezen door Feyenoord. Later boden de Italianen vijftien miljoen euro, maar ook deze bieding werd niet geaccepteerd. Feyenoord zou zo’n twintig miljoen euro voor Karsdorp willen ontvangen.
Ahh is het zover jaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef Wicky15 het volgende:
Zo dan ik krijg net dat jaaroverzicht binnen waar je toen je mail voor kon invullen
Wie schrijft dit?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:11 schreef Caland het volgende:
Rick Karsdorp heeft met AS Roma een akkoord bereikt over een transfer. Dit schrijft Premium Sport. Alleen een akkoord tussen Feyenoord en de Italiaanse club moeten nog een akkoord bereiken, maar dat kan nog enkele dagen duren.
De nummer twee van de Serie A bood eerder zo’n twaalf miljoen euro voor de rechtsback, wat snel werd afgewezen door Feyenoord. Later boden de Italianen vijftien miljoen euro, maar ook deze bieding werd niet geaccepteerd. Feyenoord zou zo’n twintig miljoen euro voor Karsdorp willen ontvangen.
Dan screen ik 'm ook even Klaasquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Boetius maakt komend seizoen minimaal 10 doelpunten en 12 assist.
Ik save deze post even
als het zo kom ik er op terug
en als het niet zo is zien jullie deze post nooit meer terug natuurlijk
Ook ontvangen zie ikquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:52 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je met deze selectie kampioen wordt, verdien je meer dan een paar covers. Minimaal een standbeeld of 20.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht dat Gio op de Covers staat. Hij is de man van 2016-2017 voor mij.
Heleboel trainers hebben de afgelopen 18 jaar de kans gehad om het te doen. Hij was de man die het deed en Kuyt terecht ernaast zette toen het echt nodig was voor de teamprestatie op momenten dat het moest.
Eerste keer dat ik het met je eens bent clown....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je met deze selectie kampioen wordt, verdien je meer dan een paar covers. Minimaal een standbeeld of 20.
Als je deze selectie niet op waarde kan schatten, heb je er niet zoveel verstand vanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je met deze selectie kampioen wordt, verdien je meer dan een paar covers. Minimaal een standbeeld of 20.
Laten we wel realistische blijven, Gio heeft van deze spelers een echte team/ploeg gemaakt die voor niemand bang was.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je deze selectie niet op waarde kan schatten, heb je er niet zoveel verstand van.
Ik ben altijd wel pro Gio geweest, dus ik zal niet zo snel kritisch zijn. Of minder snel dan anderen in elk geval, maar desalniettemin denk ik dat de volwassenheid van de selectie in de as (Jones (en ook Vermeer), Botteghin/Jan Scharie, El Ahmadi, Jorgensen, Kuyt) veel belangrijker is geweest dan Giovanni als trainer, die zeker heeft bijgedragen in dingen als rustig blijven, positiviteit uitstralen, nooit gekke dingen doen, maar wel Kuyt eruit haalde toen het moest, snel duidelijkheid geven over keepers positie toen Vermeer weer fit was.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laten we wel realistische blijven, Gio heeft van deze spelers een echte team/ploeg gemaakt die voor niemand bang was.
Ik blijf altijd realistische wat dat betreft want 020 had afgelopen seizoen gewoon de betere selectie en spelers. Maar als je de beste spelers heb wil dat niet zeggen dat je het beste team bent om iedere week een topprestatie te leveren.
Dat wordt overal in de sport iedere keer weer bewezen, en inderdaad we hadden en hebben inderdaad een goede selectie.
Kramer, Bilal o.a. Genoeg te zanikenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:09 schreef Divje het volgende:
Jongens, ik zit me net te bedenken. Als De Neel vertrekt, op wie moeten we dan zeiken?
Jan-Arie?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:09 schreef Divje het volgende:
Jongens, ik zit me net te bedenken. Als De Neel vertrekt, op wie moeten we dan zeiken?
Kramer tel ik niet meequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kramer, Bilal o.a. Genoeg te zaniken. Boetius kan ook niet veel meer goed doen dus die krijgt het ook nog wel te horen (als ie komt)
.
Neeeequote:
Immers direct laten banken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel pro Gio geweest, dus ik zal niet zo snel kritisch zijn. Of minder snel dan anderen in elk geval, maar desalniettemin denk ik dat de volwassenheid van de selectie in de as (Jones (en ook Vermeer), Botteghin/Jan Scharie, El Ahmadi, Jorgensen, Kuyt) veel belangrijker is geweest dan Giovanni als trainer, die zeker heeft bijgedragen in dingen als rustig blijven, positiviteit uitstralen, nooit gekke dingen doen, maar wel Kuyt eruit haalde toen het moest, snel duidelijkheid geven over keepers positie toen Vermeer weer fit was.
Dat was onlogisch ja. En idd, Immers was een uitstekende keuze ookquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers direct laten banken.
De scrummies van deze wereld (of was het onlogisch?) die eigenlijk altijd liepen te kankeren dat Gio zo'n softie was heb ik nooit zo begrepen. Hij durfde juist best direct omstreden keuzes te maken.
Ik heb niet zoveel moeite met de voetballer Bilal. Vind het wel een raar mannetje met soms aparte maniertjes en rare acties buiten het veld. Beetje dommig. Onze eigen Willems.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kramer tel ik niet meespeelde te weinig om op te zeiken. Bilul idd. Al is die altijd wel ijverig.
Willems is dommerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met de voetballer Bilal. Vind het wel een raar mannetje met soms aparte maniertjes en rare acties buiten het veld. Beetje dommig. Onze eigen Willems.
En komend jaar moet ie echt wel een volgende stap maken, anders gaat het wel heel erg lastig worden.
Feyenoord heeft de afgelopen 18 jaar echt wel betere spelers en selecties gehad dan gio die tot zijn beschikking had de afgelopen seizoen. Zeker in de periode 2000- 2003 hadden we echt wel goede spelers.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel pro Gio geweest, dus ik zal niet zo snel kritisch zijn. Of minder snel dan anderen in elk geval, maar desalniettemin denk ik dat de volwassenheid van de selectie in de as (Jones (en ook Vermeer), Botteghin/Jan Scharie, El Ahmadi, Jorgensen, Kuyt) veel belangrijker is geweest dan Giovanni als trainer, die zeker heeft bijgedragen in dingen als rustig blijven, positiviteit uitstralen, nooit gekke dingen doen, maar wel Kuyt eruit haalde toen het moest, snel duidelijkheid geven over keepers positie toen Vermeer weer fit was.
PSV en Ajax staan dan ook nog steeds ver boven Feyenoord.. doet 1 kampioenschap na bijna 20 jaar niks aan af.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel sneu zeg, Boetius. Psv haalt ff met gemak het grootste talent uit Mexico weg..
Nog altijd mad... Het begint sip te wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV en Ajax staan dan ook nog steeds ver boven Feyenoord.. doet 1 kampioenschap na bijna 20 jaar niks aan af.
Het klopt toch wat ik zeg?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog altijd mad... Het begint sip te worden
In principe ben je in sport net zo goed als je laatste prestatie....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV en Ajax staan dan ook nog steeds ver boven Feyenoord.. doet 1 kampioenschap na bijna 20 jaar niks aan af.
Volgens mij hebben ze daar allemaal creatieve maniertjes voor uit de kast moeten trekken. Gaat ze hopelijk in de kont bijtenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel sneu zeg, Boetius. Psv haalt ff met gemak het grootste talent uit Mexico weg..
We zullen het zienquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe ben je in sport net zo goed als je laatste prestatie....
PSV en AJax hebben meer financielle mogelijkheden door CL deelname de afgelopen jaren.
Maar ik denk dat Feyenoord over 2 jaar niet meer onder hoeft te doen voor PSV.
PSV staat financieel helemaal niet zo sterk meer als in het verleden.
Jullie hebben echt weer een kampioenschap nodig
Bovendien die Mexicaan heeft toch maar 5 miljoen gekost.....is geen toptransfer
Je weet nog niet wat je in huis heb gehaald
in december is het koud en kan het sneeuwen
deze Mexicaan heeft nog nooit sneeuw en ijs gevoeld
de kans is groot dat hij 2 maanden overal uitglijdt omdat zijn balans niet zo goed is op gladde velden
kan je het nog volgen?
Ik hoop het ook. PSV gaat naar een toernooi in Oostenrijk met meerdere Europese subtopclubs, dat zorgt tenminste voor een beetje fatsoenlijke tegenstandquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord
Eerste training: 3 juli, Varkenoord (besloten)
Eerste open training: 8 juli, De Kuip (Rotterdam)
Oefenwedstrijden
8 juli, FC Lisse-Feyenoord, Sportpark Ter Specke (Lisse)
15 juli, SDC Putten-Feyenoord, Sportpark Putter Eng (Putten)
Eerste eredivisiewedstrijd: 13 augustus, Feyenoord-FC Twente
Eerste Europese wedstrijd: nog niet bekend (Groepsfase CL)
http://www.ad.nl/nederlan(...)lubs-eruit~a4242aeb/
Wat heeft Feyenoord weinig oefenwedstrijden zeg in vergelijking tot de rest....
Iedereen is volgens mij bang om Feyenoord te ontvangen na het kampioenschap....bang dat de boel ondergelopen gaat worden...
Hoop dat Feyenoord zich wel goed kan voorbereiden nog met veel wedstrijden voor aanvang
quote:Feyenoord heeft oogje op Kevin Diks
Feyenoord is al naarstig op zoek naar een opvolger voor international Rick Karsdorp. De kans dat de verdediger eerdaags naar AS Roma verkast, is groot. Met Bart Nieuwkoop hebben de Rotterdammers al een waardig opvolger in de gelederen. Maar technisch directeur Martin van Geel zoekt nog een extra rechterverdediger.
Daarbij kijkt de club nu nadrukkelijk naar Kevin Diks, die bij Fiorentina onder contract staat. De verdediger van Jong Oranje werd het afgelopen halve seizoen al door de Italianen verhuurd aan Vitesse.
Zou mooi zijn als Gio die JCschaal ook nog zou winnen, dan heeft die alle 3 binnenlandse prijzen binnen als trainer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord treft ook nog Vitesse voor de JC schaal.
Maar verder zijn er helaas al 2 oefenwedstrijden verboden in de voorbereiding van Feyenoord geloof ik.
In ieder geval één hier in de buurt (VV Dongen - Feyenoord).
Nog effe 4 jaar op rij kampioen worden en dan verder kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Gio die JCschaal ook nog zou winnen, dan heeft die alle 3 binnenlandse prijzen binnen als trainer.
Precies. Wellicht voor eens en altijd weer laten zien wat Europees succes isquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog effe 4 jaar op rij kampioen worden en dan verder kijken.
JC-schaal boeit dus echt helemaal niemandquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Gio die JCschaal ook nog zou winnen, dan heeft die alle 3 binnenlandse prijzen binnen als trainer.
Waarom moet dit altijd benadrukt worden? Ik heb hem liever wel dan niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JC-schaal boeit dus echt helemaal niemand
Nou ja, ik heb hem even lief wel als niet. Gewoon een oefenpot die wedstrijdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom moet dit altijd benadrukt worden? Ik heb hem liever wel dan niet.
Het is de supercup, best leuk om die te winnen. Snap niet wat er mis is met een extra schaaltje en we hebben dat ding pas 2x gewonnenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem even lief wel als niet. Gewoon een oefenpot die wedstrijd
Vind het wel belachelijk (dat tot nu toe) Vitesse maar zo weinig kaarten krijgt. Klopt dat zij in thuiswedstrijden de Gelredome amper vullen en ons daar wel wat meer uitkaarten zouden mogen geven, maar een wedstrijd om een 'prijs' staat daar los van. Gewoon halve zijde aan die lui geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit jaar iets interessanter omdat het wel gewoon in de Kuip is ipv een half lege Arena
Is niks mis mee. Maar daar is ook alles mee gezegd voor mijquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is de supercup, best leuk om die te winnen. Snap niet wat er mis is met een extra schaaltje en we hebben dat ding pas 2x gewonnen
Of die prijs jouw niet boeit...ja het zij zoquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JC-schaal boeit dus echt helemaal niemand
20+ dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:38 schreef Cara het volgende:
Salah zojuist verkocht voor 40 miljoen aan Liverpool, Karsdorp zal zo wel rondkomen
quote:'Buitenspeler annuleert transfer vanwege interesse Feyenoord'
20 juni 2017 23:27
Ola John staat voor een mogelijke terugkeer naar Nederland. Volgens het Portugese medium A Bola is Feyenoord in gesprek met de club van John, Benfica, om de buitenspeler terug te halen naar Nederland. John stond eerder vandaag voor een transfer naar Spanje.
Deportivo La Coruna leek vandaag aan het langste eind te trekken, waar de Spaanse club en Benfica een akkoord hadden over een vertrek. John had hier echter geen oren naar, omdat onder meer Feyenoord ook interesse zou hebben. Feyenoord is momenteel op zoek naar een buitenspeler, aangezien Eljero Elia is vertrokken naar Turkije en Steven Berghuis vooralsnog is teruggekeerd naar het Engelse Watford.
Die had toch zo'n fase dat die ze van alle hoeken en standen erin schootquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:09 schreef Divje het volgende:
Is het al tijd om De Bies terug te halen uit Griekenland?
Met Slory En Manuquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:09 schreef Divje het volgende:
Is het al tijd om De Bies terug te halen uit Griekenland?
Jorgensen praat geen woord Nederlands, valt totaal buiten de boot inderdaad1!!!quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:41 schreef klaasweetalles het volgende:
In principe vind ik het niet verkeerd dat Feyenoord voornamelijk Nederlands sprekende spelers probeert te halen. Ik denk dat die gustafson daardoor ook een beentje uit de boot is gevallen vorig seizoen. Die goser kon en wilde gewoon niet communiceren.
Ik zou ook wel een zuid amerikaanse technicus ofzo willen zien...
maar van geel neemt zekerheidjes...hij heeft teveel gefaald in het verleden dat weet hij zelf ook
Wat een onzin. De Staaf komt uit Zweden. Die spreken doorgaans prima Engels. Kwiedetti en de Jorg spreken ook geen woord Nederlands. En als er volk is dat geen Nederlands/Engels spreekt dan zijn het wel Zuid Amerikaanse knakkers..quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:41 schreef klaasweetalles het volgende:
In principe vind ik het niet verkeerd dat Feyenoord voornamelijk Nederlands sprekende spelers probeert te halen. Ik denk dat die gustafson daardoor ook een beentje uit de boot is gevallen vorig seizoen. Die goser kon en wilde gewoon niet communiceren.
maar van geel neemt zekerheidjes...hij heeft teveel gefaald in het verleden dat weet hij zelf ook
Xenofoob.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou pfoe wat heeft die Van Geel toch gefaald zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 05:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Suri's zijn het niet met jou eens.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. De Staaf komt uit Zweden. Die spreken doorgaans prima Engels. Kwiedetti en de Jorg spreken ook geen woord Nederlands. En als er volk is dat geen Nederlands/Engels spreekt dan zijn het wel Zuid Amerikaanse knakkers..
die beperkte middelen hebben het beste in hem boven gehaald, in de tijden dat hij veel te besteden had was hij een stuk minder.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe wat heeft die Van Geel toch gefaald zeg.
Dat is toch een beetje het beeld wat er over van Geel heerst? Een uitstekende TD met beperkte middelen maar geef 'm geen zak met geld.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beperkte middelen hebben het beste in hem boven gehaald, in de tijden dat hij veel te besteden had was hij een stuk minder.
Ja toen haalde hij prutsers als Suarez en Huntelaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beperkte middelen hebben het beste in hem boven gehaald, in de tijden dat hij veel te besteden had was hij een stuk minder.
het gaat ook weleens goed maar Urzaiz en nog eentje waar ik de naam al van vergeten ben waren toch geen voltreffersquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja toen haalde hij prutsers als Suarez en Huntelaar
Sulejmani?quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat ook weleens goed maar Urzaiz en nog eentje waar ik de naam al van vergeten ben waren toch geen voltreffers
Noem maar eens een TD met enkel voltreffers.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat ook weleens goed maar Urzaiz en nog eentje waar ik de naam al van vergeten ben waren toch geen voltreffers
Luquequote:Op woensdag 21 juni 2017 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat was bassie, een Spaanse speler
dat is waar maar als je het geld hebt en je koopt dan spelers die geen versterking zijn is dat toch wel falen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem maar eens een TD met enkel voltreffers.
Ik zeg ook niet dat hij het goed heeft gedaan bij Ajax maar volgens mij ging er in die periode wel meer mis daar.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar als je het geld hebt en je koopt dan spelers die geen versterking zijn is dat toch wel falen.
Hij heeft wel een paar prachtige doelpunten gemaakt jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 01:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die had toch zo'n fase dat die ze van alle hoeken en standen erin schoot
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Je gaat toch niet iemand die nog maar net de voetbalschoenen uit heeft gedaan direct zo'n functie geven. Laat hem maar een paar jaar meelopen. Wat Blokland zegt zou eventueel nog kunnen, maar een AD van Dirk maken, 5 maand na einde carrière.. nee. Dat die Poelman het überhaupt oppert..quote:Eric Gudde stopt eind november bij Feyenoord. Het is nu de vraag wie de nieuwe algemeen directeur van de Rotterdamse club gaat worden. Een invloedrijke stroming binnen de landskampioen ziet in Dirk Kuyt de ideale opvolger van Eric Gudde.
Boudewijn Poelmann is één van de voorstanders. ''Mij staat het idee heel erg aan Dirk de complete leiding te geven, want ik kan me geen beter uithangbord bedenken. Aan de voetbalkant hebben we met Giovanni van Bronckhorst al een boegbeeld, met Dirk als directeur zou je er twee hebben. Volgens mij is dat uniek voor Feyenoord. Mooier dan dat krijg je het niet.''
''De dossiers die er liggen zijn wel heel zwaar,'' zegt Pim Blokland, die de oer-Feyenoorder niet direct voor de leeuwen wil gooien, in gesprek met Voetbal International. ''Ik zou Dirk gewoon opnemen in de directie zonder statutaire bevoegdheid. Dan heb je drie directeuren: algemeen, technisch en commercieel, plus één. Dan kan hij langs alle kanten meekijken en zo het vak leren.''
Volgens mij zit die Poelman een beetje vanuit emotie te beredeneren met z'n 'geen beter uithangbord'quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Je gaat toch niet iemand die nog maar net de voetbalschoenen uit heeft gedaan direct zo'n functie geven. Laat hem maar een paar jaar meelopen. Wat Blokland zegt zou eventueel nog kunnen, maar een AD van Dirk maken, 5 maand na einde carrière.. nee. Dat die Poelman het überhaupt oppert..
Ben toch wel gematigd enthousiast over deze jongen.quote:Feyenoord gaat later deze week opnieuw een bod uitbrengen op Sofyan Amrabat bij FC Utrecht. De middenvelder hoopt dat de clubs snel tot een akkoord komen. Hij kan niet wachten om volgend seizoen in De Kuip te voetballen en deel uit te maken van de selectie van Giovanni van Bronckhorst.
''Ik denk dat ik als speler en qua persoonlijkheid goed bij Feyenoord zou passen. En ik wil die Kuip meemaken, hè. Toen we onlangs met FC Utrecht het veld op kwamen voor de warming-up, zat het al helemaal vol. Had ik nooit eerder meegemaakt. Ik denk dat het stadion ze toen heeft geholpen. Wij hadden onze zaken goed voor elkaar, kregen een paar goede kansen, maar toen Feyenoord scoorde, ontplofte alles.''
Het eerste bod van de Rotterdammers is afgewezen en zijn druk in onderhandeling. ''FC Utrecht is met Feyenoord in gesprek,'' zegt de 20-jarige Amrabat in gesprek met Voetbal International. ''Ik ga ervan uit dat ze er samen uitkomen zonder gedoe. Dat vind ik belangrijk. Ik ben opgegroeid bij FC Utrecht, die club heeft me alle kansen gegeven. Ik wil op een goede manier vertrekken.''
Lijkt me ook niet echt in misschien wel de belangrijkste periode van de club in de laatste pakweg 70 jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Je gaat toch niet iemand die nog maar net de voetbalschoenen uit heeft gedaan direct zo'n functie geven. Laat hem maar een paar jaar meelopen. Wat Blokland zegt zou eventueel nog kunnen, maar een AD van Dirk maken, 5 maand na einde carrière.. nee. Dat die Poelman het überhaupt oppert..
#BESTUURTEGENDEMUURquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het geen succes wordt. Je kunt iemand met nul bestuurlijke ervaring toch niet zo voor de leeuwen gooien zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
v. Persie heeft ondertussen een appartement gekocht in Rotterdam. Genoeg reden om aan te nemen dat hij komen gaat. Ja toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef MPC60 het volgende:
Amrabat heeft iig het charmeoffensief geopend. Ondertussen is er blijkbaar veel weerstand tegen de komst van van Persie.
Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
v. Persie heeft ondertussen een appartement gekocht in Rotterdam. Genoeg reden om aan te nemen dat hij komen gaat. Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |