Jij voelde je wel geroepen op die titel te klikken, dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op Twitter kwam een link langs naar een artikel op vice.nl en ik kon niet anders dan aan je denken.

Dus dan kan het Amerika-topic ook geen BNW-dependance zijn, toch? Als niemand Trump goed vindt?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie denken verkeerd en snappen mensen als PT daardoor niet. Niemand vindt Trump goed. Iedereen ziet dat hij een mongool is. Maar sommige figuren vinden het gewoon grappig om te doen alsof ze hem goed vinden, omdat ze het belangrijker vinden om mensen die politiek wat serieuzer nemen te trollen.

Hahahahaha die eerste niet-dikgedrukte alineaquote:

PEDOPIZZAFEESt!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus dan kan het Amerika-topic ook geen BNW-dependance zijn, toch? Als niemand Trump goed vindt?

De hele wereld loopt vol met mongolen. Ik wordt van mensen die serieus politiek bedrijven altijd een beetje flauw. Elke morgen als ik wakker word hoop ik dat het een boze droom was om er elke dag seer achter te komen dat die afschuwelijke mensen echt bestaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef Kaas- het volgende:
Jullie denken verkeerd en snappen mensen als PT daardoor niet. Niemand vindt Trump goed. Iedereen ziet dat hij een mongool is. Maar sommige figuren vinden het gewoon grappig om te doen alsof ze hem goed vinden, omdat ze het belangrijker vinden om mensen die politiek wat serieuzer nemen te trollen.

Godsamme, wat een riooljournalistiek. Alleen de paparazzi die Diana hebben vermoord zijn erger.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
In gesprek met Nederlanders die gruwelen van Kaas:
https://munchies.vice.com(...)n-land-als-nederland

Dat soort dingen worden gewoon verwijderd, en dat weet je best. Niet zo zuur doen kerel, anders gaan de mensen straks nog denken dat je PvdA'er bent.quote:

Jazeker. Hij viel goed op tussen de rest.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij voelde je wel geroepen op die titel te klikken, dus.

Zal je vast gek vinden maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die ook zo over jou denken. Met name de laatste zin.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De hele wereld loopt vol met mongolen. Ik wordt van mensen die serieus politiek bedrijven altijd een beetje flauw. Elke morgen als ik wakker word hoop ik dat het een boze droom was om er elke dag seer achter te komen dat die afschuwelijke mensen echt bestaan.
Het erge is dat sommigen nog denken dat ze toegevoegde waarde hebben ook.

Je hoopt elke morgen dat je wakker wordt dat de structuren die onze maatschappij leefbaar houden zijn ingestort?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De hele wereld loopt vol met mongolen. Ik wordt van mensen die serieus politiek bedrijven altijd een beetje flauw. Elke morgen als ik wakker word hoop ik dat het een boze droom was om er elke dag seer achter te komen dat die afschuwelijke mensen echt bestaan.
Het erge is dat sommigen nog denken dat ze toegevoegde waarde hebben ook.

Niet in 1 keer dan verwacht ik demonstraties.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoopt elke morgen dat je wakker wordt dat de structuren die onze maatschappij leefbaar houden zijn ingestord?
Enge vent ben jij.

Of de linkse idioten die denken dat Trump men de ogen zal doen openen over het kapitalisme. Iedereen zal dan links worden en Bernie stemmen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef Kaas- het volgende:

quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef Kaas- het volgende:

Dat zal ik ze niet kwalijk nemen. Ik pretendeer dan ook niet dat wel te hebben en maak er niet mijn dagtaak van om andere mensen in te kaderen en te beperkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal je vast gek vinden maar ik durf te wedden dat er mensen zijn die ook zo over jou denken. Met name de laatste zin.

Hoe zou het komen? Zou Trump toevallig een functie vervullen die door kenners gezien wordt als enigszins belangrijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig wel dat de mensen die menen politiek serieuzer nemen het altijd over figuren als Trump lijken te hebben.

Is dat de laatste levende geelvintonijn?quote:

Tja als men die de lucht wil nemen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig wel dat de mensen die menen politiek serieuzer nemen het altijd over figuren als Trump lijken te hebben.

Het was de laatste levende geelvintonijn. Nu is het de lunch van de kapitein van de renaissancevloot.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat de laatste levende geelvintonijn?

Ingestort.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoopt elke morgen dat je wakker wordt dat de structuren die onze maatschappij leefbaar houden zijn ingestord?
Enge vent ben jij.

Ik verwoorde het verkeerd; ''...vrijwel uitsluitend over figuren als Trump lijken te hebben...''. En dat Trump een idioot is, is al zo'n 500.000. keer vermeldt. Hoezo 'serieuzer'?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe zou het komen? Zou Trump toevallig een functie vervullen die door kenners gezien wordt als enigszins belangrijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |