Tja als men die de lucht wil nemen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig wel dat de mensen die menen politiek serieuzer nemen het altijd over figuren als Trump lijken te hebben.

Het was de laatste levende geelvintonijn. Nu is het de lunch van de kapitein van de renaissancevloot.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat de laatste levende geelvintonijn?

Ingestort.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoopt elke morgen dat je wakker wordt dat de structuren die onze maatschappij leefbaar houden zijn ingestord?
Enge vent ben jij.

Ik verwoorde het verkeerd; ''...vrijwel uitsluitend over figuren als Trump lijken te hebben...''. En dat Trump een idioot is, is al zo'n 500.000. keer vermeldt. Hoezo 'serieuzer'?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe zou het komen? Zou Trump toevallig een functie vervullen die door kenners gezien wordt als enigszins belangrijk?

Hihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe zou het komen? Zou Trump toevallig een functie vervullen die door kenners gezien wordt als enigszins belangrijk?

Hij typte het met schuim op zijn bek. Het is hem vergeven.quote:

Absoluut. Niets menselijks is mij vreemd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij voelde je wel geroepen op die titel te klikken, dus.

Een idioot die miljardair werd. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik verwoorde het verkeerd; ''...vrijwel uitsluitend over figuren als Trump lijken te hebben...''. En dat Trump een idioot is, is al zo'n 500.000. keer vermeldt. Hoezo 'serieuzer'?

Terug naar de bijstand dan maar weer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:45 schreef Friek_ het volgende:
Zucht, de vacature filosofie bleek voornamelijk onderbouwklasjes te betreffen. Zit je daar een beetje te keuvelen over vriendschap - vergevorderde vorm van bezigheidstherapie. Maar halverwege het gesprek afgekapt.

Ja, dat verbaast mij ook altijd als ik zie hoe goed de PVV het bijvoorbeeld in Volendam doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wales zal trots op hem zijn...
Wel weer typerend, een bijna volkomen blanke regio met vrijwel geen moslims brengt dit soort wappies voort.

Het enigste wat ik ons kind geleerd heb, is men wil alleen wat jij in je achterzak hebt, is dat filosofie?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef LelijKnap het volgende:
Filosofie zou al in de kleuterklas als vak ingevoerd moeten worden.

En? Rijk zijn van geerfd geld is geen prestatie noch is het een teken van intelligentie of geschiktheid voor iets anders dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een idioot die miljardair werd. Dat dan weer wel.

Nee Friek is tegenwoordig een keurige belastingbetaler. Hij zit nu aleen ff bij een werkgever waar hij niet op alle fronten lovend over is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Terug naar de bijstand dan maar weer.

Ja, maar iedereen die een zak geld van papa krijgt wordt logischerwijze een hotelmagnaat, icoon, miljardair en president van de VS.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een idioot die miljardair werd. Dat dan weer wel.

Geef die rat een spuitje gaarne.quote:Het Openbaar Ministerie (OM) heeft twaalf jaar geëist tegen Mustafa A., die ervan verdacht wordt in 2016 drie jonge vrouwen in vier dagen tijd te hebben verkracht in Amsterdam.
[..]
A., die sinds 2008 illegaal in Nederland verblijft, sprak tijdens de zitting geen Nederlands, terwijl hij dit volgens meerdere getuigenissen wel kon.
http://www.nu.nl/amsterda(...)ingen-amsterdam.html

Ik geef inteelt de schuld.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook altijd als ik zie hoe goed de PVV het bijvoorbeeld in Volendam doet.

Is wel een erg snelle ......?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geef die rat een spuitje gaarne.

Desondanks zit ik nog liever bij zo'n werkgever een beetje bovenbouw havo/vwo les te geven, dan dat ik wat zit te keuvelen met 12- tot 14-jarigen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee Friek is tegenwoordig een keurige belastingbetaler. Hij zit nu aleen ff bij een werkgever waar hij niet op alle fronten lovend over is.

Hij erfde geen miljarden. Die heeft hij echt zelf verdiend en goede smaak? Ach. Hij heeft geen laminaat op de vloer dus daar scoort hij al pluspunten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En? Rijk zijn van geerfd geld is geen prestatie noch is het een teken van intelligentie of geschiktheid voor iets anders dan rijk zijn.
Blijft gewoon een wanstaltige idioot zonder smaak.

Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik ons kind geleerd heb, is men wil alleen wat jij in je achterzak hebt, is dat filosofie?

Terwijl 12 tot 14 jarigen openstaan voor wat jij ze hebt te vertellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Desondanks zit ik nog liever bij zo'n werkgever een beetje bovenbouw havo/vwo les te geven, dan dat ik wat zit te keuvelen met 12- tot 14-jarigen.

In het begin erfde die echter al een paar keer faliet geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij erfde geen miljarden. Die heeft hij echt zelf verdiend en goede smaak? Ach. Hij heeft geen laminaat op de vloer dus daar scoort hij al pluspunten.

Pontyclun ligt in de Rhondda vallei, een compleet desolaat gebied met giga hoge werkeloosheid (ruim 27%) tieners die nog geen kinderen hebben is een grote uitzondering en de helft van de winkels is dichtgetimmered en de andere helft zijn liefdadigheidswinkels.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook altijd als ik zie hoe goed de PVV het bijvoorbeeld in Volendam doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |