Toeristen uit de rest van de EU, waaronder Nederlanders, moeten natuurlijk ook in Belgie op de voedselveiligheid kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Overigens lijkt de positie van de Commissie mij de enige juiste, maar goed.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Toeristen uit de rest van de EU, waaronder Nederlanders, moeten natuurlijk ook in Belgie op de voedselveiligheid kunnen vertrouwen.
Misschien kan een oplossing worden gevonden zoals bij het roken. Wel friet op het menu, maar dan verplicht met een grote waarschuwing "Deze Belgische friet veroorzaakt kanker" eronder.
Geen remlofjes doen, he?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef Tchock het volgende:
Wat een puberaal fascistisch nazi-nationaalpopulistische TT.
Pubergeleuter.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef Tchock het volgende:
Wat een puberaal fascistisch nazi-nationaalpopulistische TT.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Toeristen uit de rest van de EU, waaronder Nederlanders, moeten natuurlijk ook in Belgie op de voedselveiligheid kunnen vertrouwen.
Misschien kan een oplossing worden gevonden zoals bij het roken. Wel friet op het menu, maar dan verplicht met een grote waarschuwing "Deze Belgische friet veroorzaakt kanker" eronder.
Een grote sticker met "Ge wil tochnie zunne dikke Brabander worre ofweldan?"quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ga je naar die show van ze in 013? Ze spelen Turn on the Bright Lights helemaal, vind dat echt hun beste album. Maar 't is wel vrij prijzig.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:57 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een album blijft dit toch.
Uiteraard, hij zal mij nooit blocken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:59 schreef Kaas- het volgende:
Zal er al een post in dit topic staan die remlof kan zien?
Nee, vind het ook allemaal veel te duur en heb ze inmiddels al drie keer live gezien. Vind 't wel goed zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je naar die show van ze in 013? Ze spelen Turn on the Bright Lights helemaal, vind dat echt hun beste album. Maar 't is wel vrij prijzig.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Live is altijd bagger, studiokwaliteit = beste kwaliteit.
En vandaag een naam topic, wat een mooi leven heb jij tochquote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
Ik zag gister Radiohead live en het was echt fantastisch.
Ah, tussen dit vuige volk stond je?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
Ik zag gister Radiohead live en het was echt fantastisch.
Ik stond daar vlakbij zelfs, alleen meer richting het midden van het podium.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:14 schreef icloud het volgende:
Onrust op de publieke tribune en twee agentjes die het mogen regelen![]()
![]()
Tuig. Anders betaal je gewoon voor je zorg. Of moet iemand anders maar creperen voor je luizenleventje?quote:
SP'ers gonna SP.quote:
Zie je hun vrolijke gezichten niet? Dat is een haha-jij-betaalt-voor-mij-lach.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tuig. Anders betaal je gewoon voor je zorg. Of moet iemand anders maar creperen voor je luizenleventje?
Premie omhoog en dan geen eigen risico.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tuig. Anders betaal je gewoon voor je zorg. Of moet iemand anders maar creperen voor je luizenleventje?
Maar ik vind eigen risico toch wel belangrijk. Maar dat zou per behandeling moeten gebeuren en niet als geheel gewoon de eerste 385 euro (wat een geld, hoe krijg je het op) in rekening brengen. Zo leert het volk nog een beetje hoe duur de zorg is in plaats van een enkele rekening van 385 te krijgen.quote:
Wat een figuur die buurman.quote:Een man uit Nijmegen heeft gisteren het huis van zijn buurman geplunderd nadat die was opgepakt vanwege een hennepkwekerij. De man vond dat hij recht had op de spullen van zijn buurman omdat die hem een week stankoverlast had bezorgd.
De 278 hennepplanten werden gisteren door de politie ontdekt na klachten uit de buurt over een wietlucht "die niet te harden was". De twee bewoners werden aangehouden. 's Avonds kreeg de politie een melding dat er werd ingebroken in het huis.
Er was van alles gestolen, schrijft Omroep Gelderland, onder meer een tv, gereedschap en een stofzuiger. Al snel bleek dat de spullen bij de buurman stonden. De man is aangehouden.
Klinkt als een goede volksbuurt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
NOS:
[..]
Wat een figuur die buurman.
Als je binnen een week gepakt wordt met je wietplantage van bijna 300 planten doe je iets heel erg verkeerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
NOS:
[..]
Wat een figuur die buurman.
Niet eens de slechtste wijk van Nijmegen.. Het was in Weezenhof ipv Hatert.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klinkt als een goede volksbuurt.
Nijmegen heeft überhaupt goede wijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet eens de slechtste wijk van Nijmegen.. Het was in Weezenhof ipv Hatert.
Hatert.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nijmegen heeft überhaupt goede wijken?
Da's juist de achterbuurt. Nijmegen centrum en Nijmegen Oost zijn wel te doen.quote:
Ik deed een (super slecht) grapje maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Da's juist de achterbuurt. Nijmegen centrum en Nijmegen Oost zijn wel te doen.
Ik snapte hem wel hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik deed een (super slecht) grapje maken.![]()
Mijn familie heeft in Rotterdam gewoond en wij voegen nog altijd de extra 't' achter woorden. Hij was aan het haten op Nijmegen.... nou ja laat maar.
Jammer dat dat dan weer een openbare weg is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:41 schreef Perrin het volgende:
Bijvoorbeeld:
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
In de VS.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jammer dat dat dan weer een openbare weg is.
Kan elke proleet zo maar voor je hek staan. Kom nou, waar zijn de gated communities.
Villandry:quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jammer dat dat dan weer een openbare weg is.
Kan elke proleet zo maar voor je hek staan. Kom nou, waar zijn de gated communities.
Nederland krijgt (of heeft?) ze ook. Er waren in ieder geval plannen voor dergelijke plekken in meerdere steden.quote:
Daar denken linkse journo's anders over. https://decorrespondent.n(...)82899476352-9b835667quote:
Niet de interviewer maar politiek geograaf Henk van Houtum denkt dat blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar denken linkse journo's anders over. https://decorrespondent.n(...)82899476352-9b835667
Open hek, dubieus tankstation ernaast.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Villandry:
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |