Ooit aan een boek gedacht? Arthur van Amerongen kan wel een opvolger gebruikenquote:Op maandag 19 juni 2017 22:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik deel af en toe gewoon uit betrokkenheid belangeloos en gratis wat wijsheden met jullie. Zou toch jammer zijn als die kennis allemaal verloren gaat,
Ik had Trage Sherrif als TTquote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Bovendien mooi in lijn met de vorige TT. Er moet wel enige consistentie in zitten.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef KetchupFTW het volgende:
Goeie TT. Was ongeveer hetzelfde aan het schrijven.
Dus wellicht is het beter zoquote:Dun, dik, slank of gezet geef mij maar thierry baudet.
3/10quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n kut-TT. Ik wou er "Rutte de pragmatische premier" van maken.
Ja, en dan ben je 52 en dan wordt je door gastjes zoals jij gecorrigeerd, c'est la viequote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Haha je weet nog niks. Laten we spreken over ongeveer 6-7 jaar."
Hahaha, het is wel chill aan ouder worden dat je dan ineens dit soort dingen kunnen zeggen he?
Maar het moet wel vrouwlijke rondingen hebben. Anders was ik wel homo geworden.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is onderhand al 36, daar was ze denk ik 28 a 30. Ik val sowieso wel op dun. Hoeft van mij allemaal niet zo vol![]()
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijnquote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Hahaha, het is wel chill aan ouder worden dat je dan ineens dit soort dingen kunnen zeggen he?
Pfoeh weer zo'n nietszeggende uitspraak. Probeer het over 6-7 jaar nog maar eens.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:40 schreef Jip141 het volgende:
Ketchup zou graag de nieuwe Baudet willen zijn.
Ja. Het erge is dat ik het meen. Dus ja we worden een dagje ouder.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Oh, ik verwachtte eigenlijk altijd al wel dat ik een hele wijze man zou worden. Dus ben niet verrast.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijn
Hahaha, helaas is mijn geheugen veel te goed en weet ik dondersgoed nog dat zelf ook zo wasquote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijn
He, we schelen maar 10 jaar dan, hoogstens 11quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je 52 en dan wordt je door gastjes zoals jij gecorrigeerd, c'est la vie
En dan nog ´´retteketet naar beterbed´´ erachter voor de maximale meme-punten.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, anders werd het:
[..]
Dus wellicht is het beter zo
Jij voelt graag het bekken?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is onderhand al 36, daar was ze denk ik 28 a 30.
Ik val sowieso wel op dun. Hoeft van mij allemaal niet zo vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |