Dat is ook wel praktisch met dit weer...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, de ventilator kan ik straks wel van zolder halen
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:33 schreef just me het volgende:
Het fietsen was heerlijk maar toen ik school binnenkwam begon een collega meteen te tetteren en dat voordat ik mijn koffie had![]()
En dat was de druppel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:33 schreef just me het volgende:
het is bij de kleuters zo warm dat ze mijn ventilator meenam
ja fijn he....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:33 schreef just me het volgende:
Het fietsen was heerlijk maar toen ik school binnenkwam begon een collega meteen te tetteren en dat voordat ik mijn koffie had![]()
het is bij de kleuters zo warm dat ze mijn ventilator meenam
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:43 schreef just me het volgende:
tail en Oscar
mijn zonnebril ligt op de andere school
Ik kan slordig zijn op mijn nachtelijke vliegtochtjesquote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe komt jouw zonnebril op het dak van de school?
En terecht!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:43 schreef just me het volgende:
tail en Oscar
mijn zonnebril ligt op de andere school
ben je nou alweer vergeten te tanken?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan slordig zijn op mijn nachtelijke vliegtochtjes
[ afbeelding ]
quote:
ik vergeet vaak bij te tankenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je nou alweer vergeten te tanken?
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:26 schreef tailfox het volgende:
ik heb zin in een bbq mensen van R49 ook?
Ik meld me alvast af.quote:
Sowieso, is het wat kort dag om te plannen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik meld me alvast af.
Afstand is voor mij op die dag een probleem.
maar zou scheveningen een goede zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, is het wat kort dag om te plannen.
Geen idee. Ik ben er niet bekend. Weet ook niet of je daar zomaar mag barbecuen enzo. En het zal qua parkeren stervensdruk zijn denk ik. #teamauto #teamfuckhetOVquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar zou scheveningen een goede zijn?
je mag bbqen op sheveningenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er niet bekend. Weet ook niet of je daar zomaar mag barbecuen enzo. En het zal qua parkeren stervensdruk zijn denk ik. #teamauto #teamfuckhetOV
Wat melting zegt...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik meld me alvast af.
Afstand is voor mij op die dag een probleem.
Nee, want veel te druk daar.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar zou scheveningen een goede zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |