Bij jij het LK nieuw IP adres gekregen?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
[ afbeelding ]
wie is LK?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij jij het LK nieuw IP adres gekregen?
quote:Op maandag 19 juni 2017 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
Oh gut, een echte man. Dat zijn we hier niet gewend, hoor.
Het wat?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij jij het LK nieuw IP adres gekregen?
Niet bewust. Die post van Kaas- is een reactie op een post van Kowloon dus lekker makkelijk om ze allebei aan te halen als voorbeeld voor 't warme onthaal.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je laat wel het stukje weg waar Kaas aangeeft dat mensen die tegen EU zijn wat minder welkom zijn ghehe
Las ik hier nu, dat je geacht wordt om lid te zijn van het politbureau? En dan doen alsof er geen onderscheid wordt gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2017 01:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Niet bewust. Die post van Kaas- is een reactie op een post van Kowloon dus lekker makkelijk om ze allebei aan te halen als voorbeeld voor 't warme onthaal.
Okee, wil je nu een ballon?quote:
Hij wil eerst een ballon.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2017 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, en dan te bedenken dat sommige mensen denken dat er een kruk wordt warm gehouden voor oude users, alleen lastig als ze zelf niet meer weten wie ze waren.
Je mag eens warm drinkenquote:
Omdat jullie die weg hebben gejaagd, omdat ze jullie niet welgevallig waren?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier wordt niet gesproken over mensen die hier niet kunnen komen.
Wat vind je van Anjovis?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ik ben een pizzabakker, geen grap.
Laatst maakte ik toch ook zonne goeie bak, toen was ik ook een bakker.quote:Op maandag 19 juni 2017 01:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Jij wilde ontkennen daar bij te horen?quote:Op maandag 19 juni 2017 01:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat een prestatie hoor ik dadelijk bij de kliek Leandra Remlos het komt goed!
Vraag maar aan de rest.quote:
Mooi vak, mensen blij maken met eten. Ik krijg het meestal niet voor elkaarquote:Op maandag 19 juni 2017 01:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |