Even kijken of dat nog "een mening" is of dat het ordinair op de man spelen is....quote:
Keihard op de man gespeeld, natuurlijk, ik doe niet aan meningenquote:Op maandag 19 juni 2017 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even kijken of dat nog "een mening" is of dat het ordinair op de man spelen is....
Lastig lastig lastig dit.
Moet jij nou een plinten ladder om je partner een kusje te geven?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Keihard op de man gespeeld, natuurlijk, ik doe niet aan meningen
Wat valt hier nou te missen?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist aan het eind van het vorige topic
Ow ja, grappig genoeg vond vaduz exact dat het punt om er in te duiken. Roept toch wel vragen op, dacht ik zo.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen ging het al over 5 cm waar je niets van voelt.
De sfeer zat er al in zeg maar.... de sfeer wel.
Hoe is de verhouding dan nu? Nog we een fors percentage homoseksuelen, of komen we niet verder dan de reguliere 20%?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, Euri vertelde vanavond dat hij helemaal geen homo is, ik ben verkeerd voorgelicht omtrent zijn geaardheid. Dat was best schokkend.
Heeft toch al een aardig tijdje een vriendin?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, Euri vertelde vanavond dat hij helemaal geen homo is, ik ben verkeerd voorgelicht omtrent zijn geaardheid. Dat was best schokkend.
Van die vragen waar je het antwoord niet op hoeft te weten.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow ja, grappig genoeg vond vaduz exact dat het punt om er in te duiken. Roept toch wel vragen op, dacht ik zo.
5cm mijn kanarie piet zou er rood van kleuren, maar dan nog.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen ging het al over 5 cm waar je niets van voelt.
De sfeer zat er al in zeg maar.... de sfeer wel.
Dat bedoel ik dus, daarvan laat iedereen mij maar in het ongewisse!quote:Op maandag 19 juni 2017 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft toch al een aardig tijdje een vriendin?
Grappig, hoor. Hihaho, ik lig echt dubbel.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow ja, grappig genoeg vond vaduz exact dat het punt om er in te duiken. Roept toch wel vragen op, dacht ik zo.
quote:Op maandag 19 juni 2017 00:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
5cm mijn kanarie piet zou er rood van kleuren, maar dan nog.
Dat wel ja. Ik trek gewoon mijn conclusiesquote:Op maandag 19 juni 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die vragen waar je het antwoord niet op hoeft te weten.
En gij dacht wie dat gij zijt?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daarvan laat iedereen mij maar in het ongewisse!
Hoop ex-crew, daar komt dat van, die staan bekend om hun PH-waarde.... en dan ben ik ook nog eens in de overgang, nou dan weet je het wel....quote:Op maandag 19 juni 2017 00:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
De sfeer is hier verzuurd. Het is niet alsof ik eerst ben gaan posten en daarna pas dit topic ben gaan lezen
Volgens mij is kaas bezig hem naar zijn kant te halen, maar verder valt het wel mee.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daarvan laat iedereen mij maar in het ongewisse!
Tijd dus voor verandering.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoop ex-crew, daar komt dat van, die staan bekend om hun PH-waarde.... en dan ben ik ook nog eens in de overgang, nou dan weet je het wel....
Worden je haren al dun?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoop ex-crew, daar komt dat van, die staan bekend om hun PH-waarde.... en dan ben ik ook nog eens in de overgang, nou dan weet je het wel....
Hmjah, je UI en wat daar boven staat deden me al genoeg alarmerenquote:Op maandag 19 juni 2017 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met beergoggles bekijken, valt het altijd meequote:Op maandag 19 juni 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij is kaas bezig hem naar zijn kant te halen, maar verder valt het wel mee.
Ben wel benieuwd hoe sommige hier eruit zien.
Plaats een foto van jij misschien volgen er meer.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe sommige hier eruit zien.
Niet weten waar die UI vandaan komt, noobquote:Op maandag 19 juni 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmjah, je UI en wat daar boven staat deden me al genoeg alarmeren
Mwuah, misschien. Op een of andere manier heb ik op forum fok er toch meer moeite mee dan op andere fora.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Plaats een foto van jij misschien volgen er meer.
Alles wat U zegt kan tegen U gebruikt worden?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, misschien. Op een of andere manier heb ik op forum fok er toch meer moeite mee dan op andere fora.
Balk voor het/de kop/hoofd hebben.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:15 schreef Tijger_m het volgende:
Toch grappig altijd hoe mensen nooit de balk in hun eigen oog waarnemen maar feilloos de vermeende splinters in andermans oog weten te vinden.
Oh ja, ik weet hoe dat heet, gebrek aan zelfkennis.
Is dat net zoiets als allerlei lui die kapitein haddock als UI hebben?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet weten waar die UI vandaan komt, noob
Nee.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als allerlei lui die kapitein haddock als UI hebben?
Goed planquote:Op maandag 19 juni 2017 00:16 schreef Leandra het volgende:
Misschien moeten we John dit gewoon met Vaduz laten regelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |