abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:05:18 #151
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171818530
Ik vroeg eerder aan Greys hoe de B's het maken hehe.

Lekker fris nu dankzij de verloren gelopen ventilator ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2017 @ 20:17:48 #152
368283 ato
pi_171818865
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:59 schreef Dave het volgende:
Ik heb ziggo, en weinig klachten. Laatste dat ik me herinner was een halve dag helemaal geen ontvangst (alles in 1, dus geen tv, telefoon en internet). Kregen we als tegemoetkoming een maand gratis film1.
Dat is netjes
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2017 @ 20:19:41 #153
368283 ato
pi_171818911
Ik heb op mijn slaapkamer ook een ventilator, anders hou ik het niet uit.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 20 juni 2017 @ 20:36:21 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_171819336
Bah, wat een vervelend gehannes met Ziggo vs je ouders, Greys. Zo'n verhuizing levert al veel gedoe en dan is het fijn om wat betreft het installeren alles geregeld te hebben en dan komt die onnodige miscommunicatie er bovenop. :(
Mijn moeder belde vorige week ook naar Ziggo om iets te vragen namens mijn oma en opa (91 en 90), zegt miepje dat ze het meest complete tv-pakket hebben en is dat wel nodig en mijn moeder dacht 'nee eigenlijk niet he', miepje zei dat dat met films en zo is (pr0000n) dus mam cancelt dat extra spul. Belt de volgende dag mijn oma in paniek dat haar dierenzenders weg zijn. :D

Dus de boel is weer terug. Maar goed, niet echt een fout van het bedrijf, het is goed bedoeld maar ze hadden iets specifieker mogen zijn. :P

Wat een grote verhuisafstand leggen ze trouwens af! Vind je het moeilijk dat ze verder weg zijn, of maakt de afstand niet zo veel uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 20:45:05 #155
163650 Greys
pi_171819606
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:36 schreef Cee het volgende:
Bah, wat een vervelend gehannes met Ziggo vs je ouders, Greys. Zo'n verhuizing levert al veel gedoe en dan is het fijn om wat betreft het installeren alles geregeld te hebben en dan komt die onnodige miscommunicatie er bovenop. :(
Mijn moeder belde vorige week ook naar Ziggo om iets te vragen namens mijn oma en opa (91 en 90), zegt miepje dat ze het meest complete tv-pakket hebben en is dat wel nodig en mijn moeder dacht 'nee eigenlijk niet he', miepje zei dat dat met films en zo is (pr0000n) dus mam cancelt dat extra spul. Belt de volgende dag mijn oma in paniek dat haar dierenzenders weg zijn. :D

Dus de boel is weer terug. Maar goed, niet echt een fout van het bedrijf, het is goed bedoeld maar ze hadden iets specifieker mogen zijn. :P

Wat een grote verhuisafstand leggen ze trouwens af! Vind je het moeilijk dat ze verder weg zijn, of maakt de afstand niet zo veel uit?
Hardop gelachen om de porrrrrrnooooo. Help m'n animal planet _O- _O-

Waar ze nu wonen is het een uur en een kwartier rijden voor me naar boven en straks anderhalf uur naar rechts. Dus ach.. Ver blijft ver. Soms is het strontirritant omdat ze dan iets niet snappen met hun recente eerste smartphone, dat je het dan niet ff snel voor kan doen. "Ja er staat zo'n pijltje maar ik weet niet zeker hoor het kan ook een kringetje zijn. Of een driehoekje. Snap je?" Nou zoek het maar weer uit als dochter op afstand dan _O- _O-
En ik vind het weleens een eng idee dat ze nu nog zo goed zijn maar wel 70 en als er dan een keer echt iets mis is dat zowel m'n zus als ik vrij ver wonen. We hadden gehoopt dat ze een plaats dichtbij één van ons zouden kiezen. Want ook zus woont ver van mij af maar weer een andere richting uit. Maar dat zien we dan wel weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:03:00 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171820215
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Vannacht heel laat gaan slapen en toen de Griek nat gemaakt met een kletsnatte handdoek en een klein briesje van de ventilator. Daarna was ie zo uitgeput van de slechte nachten dat ie als een blok in slaap viel. *O* Van half twee tot half acht. Dat is te doen!

Ook nu ik weet dat het nu nog maar twee dagen is. Vannacht gaat meevallen, morgenavond wordt de ergste nacht van allemaal (om elf uur nog 26 gr..) en daarna nog één hete dag en dan voorlopig klaar. Zodra het eind in zicht komt kan ik er ineens altijd beter tegen _O-
Het eind in zicht? De zomer is nog niet eens begonnen. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_171820276
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Hardop gelachen om de porrrrrrnooooo. Help m'n animal planet _O- _O-

Waar ze nu wonen is het een uur en een kwartier rijden voor me naar boven en straks anderhalf uur naar rechts. Dus ach.. Ver blijft ver. Soms is het strontirritant omdat ze dan iets niet snappen met hun recente eerste smartphone, dat je het dan niet ff snel voor kan doen. "Ja er staat zo'n pijltje maar ik weet niet zeker hoor het kan ook een kringetje zijn. Of een driehoekje. Snap je?" Nou zoek het maar weer uit als dochter op afstand dan _O- _O-
En ik vind het weleens een eng idee dat ze nu nog zo goed zijn maar wel 70 en als er dan een keer echt iets mis is dat zowel m'n zus als ik vrij ver wonen. We hadden gehoopt dat ze een plaats dichtbij één van ons zouden kiezen. Want ook zus woont ver van mij af maar weer een andere richting uit. Maar dat zien we dan wel weer.
Is er nog een reden dat ze voor deze plaats specifiek hebben gekozen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:14:07 #158
163650 Greys
pi_171820589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het eind in zicht? De zomer is nog niet eens begonnen. -O-
Maar vanaf vrijdag wordt het 23 graden, weekend 20, de hele week erna gemiddeld 21 geloof ik. Adempauze. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 21:19:50 #159
375570 crew  Cyan9
pi_171820776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ken je Shazam? Handige app voor het herkennen van liedjes. :)
Ik ken het van naam, maar ik hoor er vrij vaak negatieve verhalen over.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171820800
Overdags vind ik die warmte niet zo erg, maar 's avonds is het wel vervelend dat het zo lastig is om het huis koel te krijgen.

Ik vind het ook niet echt lekker om 's nachts de deuren open te laten. Dan ben ik 's morgens de warmte wel kwijt, maar waarschijnlijk de TV en de computer ook.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171820819
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ken het van naam, maar ik hoor er vrij vaak negatieve verhalen over.
Ik zou zeggen: download de app en probeer het zelf ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:26:49 #162
163650 Greys
pi_171821038
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is er nog een reden dat ze voor deze plaats specifiek hebben gekozen?
Ze zeiden dat ze in heel Nederland zochten. Ze hadden nu een vrijstaand oud huis met enge steile gladde houten trapjes en veel onderhoud en te veel ruimte voor 2 pers. Dat konden ze verkopen aan de buurman die het altijd al wilde hebben voor z'n kinderen.

Ze gingen Funda op met een lijstje:

- ergens in Nederland
- bungalow, of semi bungalow, dus er mocht wel een boven zijn maar iig een slaapkamer en badkamer beneden, niet omdat dat nu nodig is maar voor later want nu 70
- vrijstaand
- garage
- rustige omgeving maar wel fietsafstand van supermarkt en in noodgevallen te lopen bij sneeuw ofzo
- een max budget

Ze zijn bij veel huizen wezen kijken in heel Nederland en toen ze in die omgeving daar reden werden ze er helemaal verliefd op. Paar honderd meter van de Rijn, lekker in een theehuis boten kijken. Boodschappen doen en tanken in Duitsland vinden ze een enig uitstapje. Het durp ligt omsloten door drie natuurgebieden dus prachtige omgeving. En mijn vader zei 'als ik denk aan dat we ouder worden en bv uitstapjes straks over een paar jaar graag binnen een cirkel van 100 km van huis doen omdat het anders te ver is, is de cirkel van 100 km daar veel mooier dan hier. Als ik hier die cirkel trek waar we nu wonen ligt de helft in zee, straks kan ik tot ver in Duitsland.' En ook niet geheel onbelangrijk, ze konden daar voor hun budget ca 2.5 ton dus een prachtige grote vrijstaande moderne bungalow kopen met prachtige grote onderhoudsvrije tuin en tuinhuis en ze hebben straks bv voor het eerst van hun leven een vaatwasser :D Voor dat geld kregen ze daar véél meer huis dan elders waar ze keken en het voldeed aan al hun eisen en ze zijn verliefd op de omgeving. Ze zijn ook al vrienden met de oudere dame die er nu woont in dat huis en m'n vader gaat op het smartlappenkoor daar (die vrouw zit daar ook op haha) en ze houden contact straks en gaan op visite in haar nieuwe appartement en de eigenaar van de Ierse Pub kennen ze al en ze hebben al met de nieuwe buurman afgesproken om samen te doen met de krant en de andere buurvrouw heeft al een aanbod van m'n vader dat ze heus op hun hondje willen passen af en toe. Kortom, tis een dorp waar je je nogal snel welkom voelt. Nog voordat ze er echt wonen.

Redenen genoeg, ik snap het, dan maar ver weg. Als zij er maar gelukkig zijn :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:29:45 #163
163650 Greys
pi_171821137
(ja ik typte ook dit weer mobiel :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171821287
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:29 schreef Greys het volgende:
(ja ik typte ook dit weer mobiel :') )
:D

Het is wel niet echt naast de deur trouwens. Hadden ze niet beter nog 20 km verder kunnen zoeken in Duitsland, om nog meer waar voor je geld te krijgen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171821472
Wat leuk Greys, klinkt mooi en kneuterig, de redenen en plannen. En ook als een nieuw leuk avontuur. Hebben ze lang gewoond waar ze nu zaten?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171821497
The Lucky One is op tv O+
Maar ik moet, wil, op tijd slapen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:40:29 #167
163650 Greys
pi_171821563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

:D

Het is wel niet echt naast de deur trouwens. Hadden ze niet beter nog 20 km verder kunnen zoeken in Duitsland, om nog meer waar voor je geld te krijgen?
Ik geloof dat ze dat dan net weer een beetje te ingewikkeld vonden, té grote veranderingen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171821611
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze dat dan net weer een beetje te ingewikkeld vonden, té grote veranderingen. ;)
Oh dat kan ik me heel goed voorstellen. Zeker als je dan al op die leeftijd zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:45:59 #169
163650 Greys
pi_171821797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk Greys, klinkt mooi en kneuterig, de redenen en plannen. En ook als een nieuw leuk avontuur. Hebben ze lang gewoond waar ze nu zaten?
Ja, daar hebben ze veertig jaar gewoond. ;) Maar ze aarden overal en maken snel vrienden enzo. Ze hebben helemaal een officiële afscheidsborrel in een kroeg volgend weekend voor alle kennissen en buren en vrienden enzo. :D

Ze zien het idd als een avontuur. Een soort uitje naar een Landal huis, maar dan veel mooier en groter en voor de rest van hun leven tot ze niet meer zelfstandig kunnen wonen. Een soort eeuwige vakantie in een mooie omgeving. Ze hebben denk ik tachtig procent van al hun spullen weggedaan. Ze vinden het fijn dat hun nieuwe huis straks heel overzichtelijk is en er veel minder spullen zijn en geen drie zolders enzo vol zooi. Vandaar hun vergelijking met Landal, ik heb namelijk ook altijd als ik in zo'n huisje ben dat ik denk 'zie, wat heb je hier heerlijk weinig nodig, thuis ga ik de helft wegdoen'. Ik ben dat bij thuiskomst alweer vergeten maar zij doen het. Tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171821936
Er gaat niks boven een opgeruimd en rustig huis _O_ Rust O+

Heeft die buurvrouw trouwens een teckel? :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:50:46 #171
163650 Greys
pi_171821971
Ik vroeg bv ook voorzichtig 'ik hoop dat jullie eeuwig leven maar stel dat er iets gebeurt en één van jullie zit dan in een dorp waar hij/zij niemand kent, wat dan?'

Antwoord was 'kiiiiiiind we zijn er pas één weekendje geweest en kennen nu al mensen en we wonen er nog niet eens dus dat komt wel goed hoor!'

Nou klaar dan. :D

En ik denk stiekem dat júist omdat m'n moeder zo ziek is geweest en voor haar gevoel een soort tweede 'kans' kreeg ze nu extra genieten en dingen gewoon dóen ipv ervan blijven dromen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:51:55 #172
163650 Greys
pi_171822009
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat niks boven een opgeruimd en rustig huis _O_ Rust O+

Heeft die buurvrouw trouwens een teckel? :7
Hahaha nee geen teckel maar wel iets kleins. Ze wilden eerst vloerbedekking maar nemen nu speciaal daarvoor laminaat. 'Ja ook wel voor jouw honden hoor Miran maar ook voor als het hondje van de nieuwe buurvrouw dan komt enzo'. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 juni 2017 @ 21:53:55 #173
163650 Greys
pi_171822067
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik ken het van naam, maar ik hoor er vrij vaak negatieve verhalen over.
Wat dan? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171822163
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg bv ook voorzichtig 'ik hoop dat jullie eeuwig leven maar stel dat er iets gebeurt en één van jullie zit dan in een dorp waar hij/zij niemand kent, wat dan?'

Antwoord was 'kiiiiiiind we zijn er pas één weekendje geweest en kennen nu al mensen en we wonen er nog niet eens dus dat komt wel goed hoor!'

Nou klaar dan. :D

En ik denk stiekem dat júist omdat m'n moeder zo ziek is geweest en voor haar gevoel een soort tweede 'kans' kreeg ze nu extra genieten en dingen gewoon dóen ipv ervan blijven dromen.
Wat mooi dat laatste. Alles is idd betrekkelijk. En zeker als je nog met zijn tweetjes bent, prachtig als je zo nog een avontuur aan durft te gaan. Samen O+

Kiiiiiind klinkt als de jubelende "oudere Greys" :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:59:15 #175
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171822242
Ziggo is ronduit kut. Toen Ziggo en UPC samen gingen begon bij mij de ellende. Ik was van de één op de andere dag al mijn digitale zenders kwijt. Uren met de helpdesk gebeld, nieuwe modules geprobeerd, nieuwe kastjes gekregen, monteur is twee keer langs geweest. Niets hielp, ja twee weken of zo en dan kon ik weer een week analoog kijken.. en dan opeens weer een week digitaal. Dikke ellende. En dan had ik het nota bene het verdeelkastje voor de buurt (of zo, grijs ding) in mijn fucking tuin staan. De hele buurt had prima digitale tv, behalve ik. Na ruim 5 maanden doorploeteren hadden ze eindelijk de oplossing en werkte het weer prima. Vervolgens komen ze zelf met het voorstel voor een financiële tegemoetkoming over die 5,5 maanden en mocht ik het geweldige bedrag van 18 euro tegemoet zien. Gebaseerd op twee maanden "niet functioneren van de geleverde dienst". Nou is bij huize Knuttsson 2 maanden niet hetzelfde als 5,5 maand, dus ik maar weer eens bellen. Wat bleek; ze konden inderdaad zien dat ik vanaf april al regelmatig contact had gehad met de helpdesk, maar in de maand augustus had ik helemaal niet gebeld. Derhalve gingen ze ervan uit dat de tv toen naar behoren functioneerde en konden ze de maanden daarvoor niets terugbetalen. Dat ik in de maand augustus drie weken op vakantie was deed niet terzake. Konden ze geen rekening mee houden. Toen heb ik de hele klote-Ziggo opgezegd. Had ik meteen moeten doen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')