Helemaal niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef agter het volgende:
Mijn hersenspinsel:
PvdA-leden willen dat PvdA toch mee gaat regeren. Asscher wil niet en treedt af.
PvdA gaat mee regeren.
Zoiets?
Waarom zouden de PvdA leden mee willen regeren?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef agter het volgende:
Mijn hersenspinsel:
PvdA-leden willen dat PvdA toch mee gaat regeren. Asscher wil niet en treedt af.
PvdA gaat mee regeren.
Zoiets?
Nog goed gedroomd vannacht?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef agter het volgende:
Mijn hersenspinsel:
PvdA gaat mee regeren.
Zoiets?
Denk het wel doen ze bij GL ja ook toch.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:32 schreef agter het volgende:
Er is nu een partijbijeenkomst van de PvdA.
Het is niet mijn club, maar de leden besluiten bij mijn weten wel democratisch wat de koers zal zijn.
Omdat als de pleuris uitbreekt zij dat doorgaans wel doen. Ze nemen wel verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zouden de PvdA leden mee willen regeren?
Zo hebben ze ook democratisch besloten dat het een goed idee was om Asscher als lijsttrekker aan te wijzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:32 schreef agter het volgende:
Er is nu een partijbijeenkomst van de PvdA.
Het is niet mijn club, maar de leden besluiten bij mijn weten wel democratisch wat de koers zal zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook democratisch besloten dat het een goed idee was om Asscher als lijsttrekker aan te wijzen.
Deden ze bij de start al zorgplan van hun adee, toen wist de VVD al als dat lukt dan lukt meer!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:33 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat als de pleuris uitbreekt zij dat doorgaans wel doen. Ze nemen wel verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo hebben ze ook democratisch besloten dat het een goed idee was om Asscher als lijsttrekker aan te wijzen.
Alsof het al zover is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
CU in de regering zou wel genot zijn.Had er niet op gerekend.
Die kijkt wel uit. Die gaat echt geen Cohen II worden.quote:
Ja. Eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die kijkt wel uit. Die gaat echt geen Cohen II worden.
Mja, antipathie voor D66 brengt ons ook niet dichter bij een oplossing.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Elke constructie waarbij D66 buiten de deur gehouden kan worden vind ik persoonlijk het overwegen waard. Maar mijn persoonlijke antipathie weggelaten. Ik zie niet in hoe D66 productief kan bijdragen in een minderheidskabinet met VVD en CDA.
Mwa..je zou het eerder kunnen vergelijken met een zelfmoordactie van een ISIS-terrorist. Maar als de PvdA leden graag de martelaar van het vaderland willen spelen moeten ze dat zelf weten. Er zal nog minder van die partij overblijvenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:33 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat als de pleuris uitbreekt zij dat doorgaans wel doen. Ze nemen wel verantwoordelijkheid.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
CU in de regering zou wel genot zijn.Had er niet op gerekend.
Er is niets af te wachten ze komen het verlies te dragen zo is het anders niet!quote:
Ze zullen het niet voor niets doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa..je zou het eerder kunnen vergelijken met een zelfmoordactie van een ISIS-terrorist. Maar als de PvdA leden graag de martelaar van het vaderland willen spelen moeten ze dat zelf weten. Er zal nog minder van die partij overblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |