Maar niet regeren gaat wel per definitie ten koste van alles. Zeker als je de eventuele alternatieven op groenlinks meeneemt in je oordeel. Heel misschien levert deze actie ze iets op bij de 'harde kern' achterban van groenlinks over 4 jaar maar ik had liever iets tastbaars gezien tot die tijd. Dat is er nu niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mwah. Ik zie GL graag regeren hoor, maar zoals Klaver ook zei: niet ten koste van alles.
Mwa, ik denk niet 'omdat' het de PvdA is overkomen dat dat nu de regel is. De incompetentie van de PvdA hoeft niet per definitie over te slaan op alle andere linkse partijen die handjeklap doen met rechts. Dat hangt toch echt vrijwel in z'n geheel van de stuurman af.quote:Wat er gebeurt als je juist te veel toegeeft om maar te kunnen regeren hebben we bij PvdA gezien.
Weet ik. Ik nietquote:Ik denkdat GL in dit geval gewoon een heel verstandige keuze heeft gemaakt.
Sowieso. Dat komt ook al naar voren in de stemwijzer. Ik meen dat de partij waarbij ik de hoogste 'score' had ook slechts 48% overeen kwam met mijn persoonlijke standpunten.quote:Partijen die 100% bij je opvattingen aansluiten bestaan sowieso niet.Ook als kiezer moet je concessies doen.
Welke alternatieven?quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar niet regeren gaat wel per definitie ten koste van alles. Zeker als je de eventuele alternatieven op groenlinks meeneemt in je oordeel.
Dat was puur bedoeld als voorbeeld van een situatie waarin zo'n keuze om maar koste wat kost te regeren wel degelijk verkeerd kan aflopen. Dat wil niet zeggen dat meeregeren altijd de verkeerde keuze is, maar het is zeker ook niet per definitie de juiste keuze.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet 'omdat' het de PvdA is overkomen dat dat nu de regel is. De incompetentie van de PvdA hoeft niet per definitie over te slaan op alle andere linkse partijen die handjeklap doen met rechts. Dat hangt toch echt vrijwel in z'n geheel van de stuurman af.
Nogmaals, er is nog geen kabinet. En ik betwijfel dat er een kabinet met CU gaat komen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet ik. Ik nietEn ik had nogmaals gewoon veel liever groenlinks in die samenwerking gezien dan maffe christenen.
En als zullen ze ook niet iets moeten laten vallen in verband met een coalitie.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Partijen die 100% bij je opvattingen aansluiten bestaan sowieso niet.Ook als kiezer moet je concessies doen.
Tja, dat is nu eenmaal mijn mening over dat samenraapseltje van ex-communisten, religieuze dwazen en milieugekkies. GL heeft met hun utopische leugens en luchtfietserij nog nooit een positieve bijdrage gegeven aan de Nederlandse samenleving.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat jij dit soort stropoppen over GL en haar aanhangers blijft ophangen vind ik onvoorstelbaar. Nogal zielig eigenlijk.
Tot nog toe ook geen positieve om die af te breken toch.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:25 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal mijn mening over dat samenraapseltje van ex-communisten, religieuze dwazen en milieugekkies. GL heeft met hun utopische leugens en luchtfietserij nog nooit een positieve bijdrage gegeven aan de Nederlandse samenleving.
Je schrijft daar (onder meer) "die zoveel mogelijk Afrikanen ongehinderd toegang wil geven tot onze woningen".quote:Op maandag 19 juni 2017 14:25 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal mijn mening over dat samenraapseltje van ex-communisten, religieuze dwazen en milieugekkies.
Dat jij weigert door te denken wat de consequenties zijn van het voorgenomen landverradelijk beleid van Klaver en zijn trawanten, pleit niet voor je.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je schrijft daar (onder meer) "die zoveel mogelijk Afrikanen ongehinderd toegang wil geven tot onze woningen".
Dat is geen mening maar een feitenclaim die onjuist is. Dat is wat ik goedkoop en zielig noem. Maar kennelijk moet je het in je kritiek van GL daarvan hebben en kun je het niet zonder stromannen af.
Ik ga ieg niet zonder meer mee in de conclusies die jij daaruit trekt. Zeker niet zonder dat je die beargumenteert.quote:Op maandag 19 juni 2017 15:48 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat jij weigert door te denken wat de consequenties zijn van het voorgenomen landverradelijk beleid van Klaver en zijn trawanten, pleit niet voor je.
Ik wens je sterkte als protagonist van die enge club.quote:Op maandag 19 juni 2017 15:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ga ieg niet zonder meer mee in de conclusies die jij daaruit trekt. Zeker niet zonder dat je die beargumenteert.
En deze achterlijke infantiele stijl van het verwoorden van standpunten van anderen nodigt mij ook niet uit om daarover in discussie te gaan.
Ik wens je veel sterkte met je GL-haat. Maar op deze manier overtuig je echt niemand.
Wel niet aan mij gericht ik wens jij dubbel terug voor jouw club.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:16 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte als protagonist van die enge club.
quote:Op maandag 19 juni 2017 16:16 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte als protagonist van die enge club.
Ik zou zeggen: begin eens bij stap 1.quote:How to compose a succesful critical commentary:
1. You should attempt to re-express your target's position so clearly, vividly, and fairly that your target says, "Thanks, I wish I’d thought of putting it that way."
2. You should list any points of agreement (especially if they are not matters of general or widespread agreement).
3. You should mention anything you have learned from your target.
4. Only then are you permitted to say so much as a word of rebuttal or criticism.
https://www.brainpickings(...)ort-rules-criticism/
Welke club? Als je goed hebt opgelet, ben ik voor geen enkele club. Ik heb wel voorkeuren voor standpunten maar geen enkele politieke partij is ideaal voor mij.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel niet aan mij gericht ik wens jij dubbel terug voor jouw club.
Begin gewoon eens met rationeel denken.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen: begin eens bij stap 1.
Of je kunt natuurlijk doorgaan met schelden en persoonlijke aanvallen, als je denkt dat iemand daar wijzer van wordt. Ik denk het niet, maar ik wens je veel succes met die strategie.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:21 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met rationeel denken.
Wat een blablabla zeg. Erg vermoeiend met dit weer.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of je kunt natuurlijk doorgaan met schelden en persoonlijke aanvallen, als je denkt dat iemand daar wijzer van wordt. Ik denk het niet, maar ik wens je veel succes met die strategie.
Waar maak jij je dan druk om?quote:Op maandag 19 juni 2017 16:21 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welke club? Als je goed hebt opgelet, ben ik voor geen enkele club. Ik heb wel voorkeuren voor standpunten maar geen enkele politieke partij is ideaal voor mij.
malorus, dat is wel wat je krijgt gezien de uitkomsten van de besprekingen. Kan jij een totaal andere visie hebben, maar dat ligt aan jezelf.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat jij dit soort stropoppen over GL en haar aanhangers blijft ophangen vind ik onvoorstelbaar. Nogal zielig eigenlijk.
Tot daaraan toe zijn ze nog niet eens gekomen, en wat dat andere betreft kan hier het land alleen niks.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
malorus, dat is wel wat je krijgt gezien de uitkomsten van de besprekingen. Kan jij een totaal andere visie hebben, maar dat ligt aan jezelf.
Milieu is waarvoor je gestemd hebt, want dat is wat meneertje belooft heeft. Progressief op milieu. Wat krijg je?
Waar slaat dat op? Waar maak jij je druk om? Wat doe je hier dan?quote:
Genieten buiten is het mij te heet.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:39 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Waar maak jij je druk om? Wat doe je hier dan?
Allemaal landverraders, niet...quote:Op maandag 19 juni 2017 16:21 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Welke club? Als je goed hebt opgelet, ben ik voor geen enkele club. Ik heb wel voorkeuren voor standpunten maar geen enkele politieke partij is ideaal voor mij.
Of hij speelt wel heel, heel, heel erg hard-to-get.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Lodewijk doet niet mee.
Asscher zegt 'njet' tegen regeringsdeelname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |