Ik heb één heel kort shot van die wagen gezien, verder geen teken van leven.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die was toch al na een paar tellen uit de auto?
Wat?quote:
Trummer is tegen de 9 aangereden, 9 lek en vervolgens kaduuk, en Trummer in de muurquote:Op zondag 18 juni 2017 01:30 schreef Gezicht het volgende:
Huh, crash Trummer, wat?
Niks gezien of gehoord?
Stond in het grind voordat de Toyota te zien was. Blijkt tegen de Toyota aan gereden te zijn toen hij door de Toyota werd ingehaald.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:30 schreef Gezicht het volgende:
Huh, crash Trummer, wat?
Niks gezien of gehoord?
Die in het grind stond? Bij het eerste shot liep hij er al naast.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één heel kort shot van die wagen gezien, verder geen teken van leven.
Niet in beeld gebracht dus? Ik zag alleen de onboard van de 9, dacht een klapband.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:31 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Trummer is tegen de 9 aangereden, 9 lek en vervolgens kaduuk, en Trummer in de muur
quote:Op zondag 18 juni 2017 01:30 schreef Nattekat het volgende:
autosprintLIVE: anyway Trummer had managed to leave the car alone, albeit shaky and a little dizzy.
Hij is gelukkig ok.
Niet verder dan 10m van de wagen. Wat zouhet fantastisch zijn als er 8m van de auto een hek staat met daarachter een accuquote:Op zondag 18 juni 2017 01:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je maar niet te ver van je wagen loopt.
Er zijn nog 3 LMP's aan het rijden, Maar op het overal podium heb je OP dit moment 1x LMP1, en 2x LMP2quote:Op zondag 18 juni 2017 01:31 schreef Woods het volgende:
Welke 3 komen er op het podium nu dan nu er maar 1 lmp1 aanwezig is?
Ja, dat was in een heel klein framepje terwijl Allard bij de Jumbo wagen stond.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in het grind stond? Bij het eerste shot liep hij er al naast.
#2 en #8 als ze niet kapot gaan.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:31 schreef Woods het volgende:
Welke 3 komen er op het podium nu dan nu er maar 1 lmp1 aanwezig is?
Ah ok, ik zag het bij het terugspoelen op de Player en dacht dat iedereen hier dat al gezien hadquote:Op zondag 18 juni 2017 01:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was in een heel klein framepje terwijl Allard bij de Jumbo wagen stond.
Oh ik faal dacht dat alle Toyota en 1 Porsche waren uitgevallen #slapigquote:Op zondag 18 juni 2017 01:32 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 LMP's aan het rijden, Maar op het overal podium heb je OP dit moment 1x LMP1, en 2x LMP2
Hij (Lapierre) moest uitwijken voor verkeer uit de pitstraat.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:34 schreef M90 het volgende:
Het heeft er toch schijn van dat die LMP2 Lapierre over het hoofd zag?
Denk dat de 8 het echt niet gaat halen. Vergeet niet dat de Porsche PAS 8 a 10 ronde voorsprong heeft op de 1ste LMP2, De volgende LMP1 zit op 10 ronde daar weer achter! We zitten al op de helft, dus als het zo blijft gaan als nu... Vergeet het dan maarquote:
op de onboard zie je niet hele rare lijnen.. maar misschien combinatie van hoge p2 snelheid en evt. het missen van de Toyota door de p2 coureur...quote:Op zondag 18 juni 2017 01:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij (Lapierre) moest uitwijken voor verkeer uit de pitstraat.
Nee, we zitten nog niet op de helft. De 8 gaat het wel halen, kijk maar naar de rondetijden.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Denk dat de 8 het echt niet gaat halen. Vergeet niet dat de Porsche PAS 8 a 10 ronde voorsprong heeft op de 1ste LMP2, De volgende LMP1 zit op 10 ronde daar weer achter! We zitten al op de helft, dus als het zo blijft gaan als nu... Vergeet het dan maar
#8 gaat idd het podium niet halen als LMP2 geen problemen krijgtquote:Op zondag 18 juni 2017 01:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Denk dat de 8 het echt niet gaat halen. Vergeet niet dat de Porsche PAS 8 a 10 ronde voorsprong heeft op de 1ste LMP2, De volgende LMP1 zit op 10 ronde daar weer achter! We zitten al op de helft, dus als het zo blijft gaan als nu... Vergeet het dan maar
Gelopen race dusquote:Op zondag 18 juni 2017 01:35 schreef Gezicht het volgende:
29 laps verschil tussen de laatste Toyota en Porsche
Dat is 2 uur ofzoquote:Op zondag 18 juni 2017 01:35 schreef Gezicht het volgende:
29 laps verschil tussen de laatste Toyota en Porsche
die kans lijkt met alsnog erg klein in de huidige situatiequote:Op zondag 18 juni 2017 01:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Mwa ik zie eerder een overwinning voor LMP2 dan voor Toyota en eigenlijk ook voor Porsche
Nope.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Mwa ik zie eerder een overwinning voor LMP2 dan voor Toyota en eigenlijk ook voor Porsche
Alsof Porsche nu nog op 100% gaat rijdenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tja Ronde tijden zegt niet alles, Hoe meer slowzones en SC's je krijgt hoe minder tijd je hebt om die rondes in te halenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, we zitten nog niet op de helft. De 8 gaat het wel halen, kijk maar naar de rondetijden.
Dat is geen garantie dat ze aan de finish komenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof Porsche nu nog op 100% gaat rijden
Alle LMP2s kunnen ook nog kapot gaan.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tja Ronde tijden zegt niet alles, Hoe meer slowzones en SC's je krijgt hoe minder tijd je hebt om die rondes in te halen
Eindelijk eens iemand die het snapt.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat ze aan de finish komen
Huh wat, eerder een LMP2 dan Toyota of Porsche, dus eerder een 2 dan een 1? Dat lijkt me heel sterkquote:Op zondag 18 juni 2017 01:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Halve Nederlander dus belangrijk..quote:Op zondag 18 juni 2017 01:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie is toch die Hoping Toeng toch waar Van Dam het continue over heeft?
Die ken ik niet. ALleen de Nederlandse Chinees Ho-Pin Tungquote:Op zondag 18 juni 2017 01:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie is toch die Hoping Toeng toch waar Van Dam het continue over heeft?
Rijdt net naar buiten.quote:
Dat klopt, maar wel materiaal sparen en dat zorgt wel dat de kans om te finishen hoger ligt.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat ze aan de finish komen
Het zou me niks verbazen als de LMP1's allemaal nog problemen krijgen, en daarbij genoeg verliezen om achter de LMP2's te komenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat, eerder een LMP2 dan Toyota of Porsche, dus eerder een 2 dan een 1? Dat lijkt me heel sterk
Ooh Tung, ja die ken ik wel ja.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ken ik niet. ALleen de Nederlandse Chinees Ho-Pin Tung
Nope.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:42 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Enigste wat voor 99.9% zeker is is dat Toyota GEEN podium haalt
En niemand die weet waaromquote:
Ze kunnen 1u+ in de pits staan zonder dat er risico is achter P2 te eindigen. Maargoed, daar zijn nu nog maar 2 kandidaten van over, de #1 en de #2. Alleen de kans dat p2 zo soepel blijft lopen als nu acht ik niet zo grootquote:Op zondag 18 juni 2017 01:43 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de LMP1's allemaal nog problemen krijgen, en daarbij genoeg verliezen om achter de LMP2's te komen
Frappant dat ze dat niet in beeld hebben gebracht of überhaupt hebben medegedeeld ja.quote:
Gaat dat niet met Slow zones?quote:
twitter:Michelin_Sport twitterde op zondag 18-06-2017 om 01:42:01.@Nico_Lapierre back to the pit. ☹ #LeMans24 https://t.co/QTRyXUoRMI reageer retweet
Er waren drie slowzones toen de SC gestart werd, misschien iets te veel van het goede.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaat dat niet met Slow zones?
Doorwerken dan
In de eerste Dunlop Curve, waar de #8 een tik kreeg.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nee, een Manor is de muur in gegaan. Maar niemand weet waar, misschien Tertre Rouge
Uiteraard bestaat die mogelijkheid, maar de kans dat dat niet gebeurt is vooralsnog toch echt groter lijkt me.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:43 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de LMP1's allemaal nog problemen krijgen, en daarbij genoeg verliezen om achter de LMP2's te komen
Hij kwam de brug voorbij en daarna was er een korte replay met iets wat op Tertre Rouge leek. Dus ik denk niet daar..quote:Op zondag 18 juni 2017 01:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de eerste Dunlop Curve, waar de #8 een tik kreeg.
Nee, hij raakte de achterkant van de #9. De slow zone voor zijn crash was in het eerste deel van het circuit, daar valt Tetre Rouge niet onder.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hij kwam de brug voorbij en daarna was er een korte replay met iets wat op Tertre Rouge leek. Dus ik denk niet daar..
Wachten op een replay maarquote:Op zondag 18 juni 2017 01:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij raakte de achterkant van de #9. De slow zone voor zijn crash was in het eerste deel van het circuit, daar valt Tetre Rouge niet onder.
Maar die raakt toch de auto die hier op rechts rijdt? Dat ziet er toch niet uit als die Manor van Trummer die in het grind stond met schade.quote:
Nope, die zit links van hem en raakt de Toyota.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die raakt toch de auto die hier op rechts rijdt? Dat ziet er toch niet uit als die Manor van Trummer die in het grind stond met schade.
[ afbeelding ]
Die werd ingehaald door de #9. Dat zie je hier niet. VOlgens mij zat de Toyota in de sandwich.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die raakt toch de auto die hier op rechts rijdt? Dat ziet er toch niet uit als die Manor van Trummer die in het grind stond met schade.
[ afbeelding ]
Ah, het filmpje begint een paar tellen te laat. Hier is Trummer op links te zien inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope, die zit links van hem en raakt de Toyota.
Art car is veel mooier.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:59 schreef Jigzoz het volgende:
Als Rebellion wint... Dat zou zo episch zijn...
Terwijl de kenners (zoals coureurs) juist vooral heel veel LMP2's in de problemen hadden verwacht. Hoewel dat nog altijd kan natuurlijk, we zijn nog niet op de helftquote:Op zondag 18 juni 2017 01:59 schreef Jigzoz het volgende:
Als Rebellion wint... Dat zou zo episch zijn...
Fantastisch tochquote:Op zondag 18 juni 2017 02:00 schreef heywoodu het volgende:
Top-3 van de GTE Pro binnen een handvol seconden, bizar.
Niet lang meer, de Astons gaan hard weglopen gok ik.quote:Op zondag 18 juni 2017 02:00 schreef heywoodu het volgende:
Top-3 van de GTE Pro binnen een handvol seconden, bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |