Mooi sterk woord. Overtreffende trap van sfeer.quote:
Appie. Maar met plain sap, Tabasco, Worcestershiresaus, zout, zwarte peper en misschien wat azijn maak je hem gewoon zelf.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen?
Kan het aan eet ook sambal met een theelepel.
De stuko kant van Bart komt plotsklaps ook naar voren.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mooi sterk woord. Overtreffende trap van sfeer.
Nee, vind ik echt. Taal is zeg maar echt mijn ding.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
De stuko kant van Bart komt plotsklaps ook naar voren.
https://www.gall.nl/shop/(...)m_campaign=739638477quote:Op zondag 18 juni 2017 15:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Appie. Maar met plain sap, Tabasco, Worcestershiresaus, zout, zwarte peper en misschien wat azijn maak je hem gewoon zelf.
Dat is het beest in kwestie inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/(...)m_campaign=739638477
Is die sfeer alleen zo erg tijdens formele vergaderingen of gaat 't er altijd zo aan toe daar?quote:Op zondag 18 juni 2017 15:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe. Ik ken de pvda vrij goed. De laatste keer dat ik op een vergadering was, was ik helaas nog te jong om mij actief te kunnen doen gelden.
Maar de sfeder van haat en onderlinge afgunst blijkt ongekend te zijn. Ik zou het erg graag mee willen maken. De verhalen die ik heb gehoord zijn schitterend. Zeker als je van formeel vergaderen houdt is dat een groot feest.
En gij zijt of wilt nu bevestiging, kunde gij krijgen hoor doe echter toch wat ik wil!quote:Op zondag 18 juni 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nu snap ik waar dit vandaan komt: mijn Chrome FOK!Blocker vervangt quotes van users die ik heb geblockt daarmee
Een FOK!Blocker is weer eens wat anders....quote:Op zondag 18 juni 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah nu snap ik waar dit vandaan komt: mijn Chrome FOK!Blocker vervangt quotes van users die ik heb geblockt daarmee
Er is veel onderlinge strijd, die uit zich tijdens de sterk formele vergaderingen, maar vindt ook plaats in de achterafkamertjes. Een sociaaldemocraat is over het algemeen strijdbaar, hij/zij is gewend om te vechten en via procedures voor zijn/haar belang op te komen. De bekendste metafoor is van een gezin met vijf jongens waarin de jongste het gewend is om altijd te moeten vechten en kijven om een extra stukje vlees te krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is die sfeer alleen zo erg tijdens formele vergaderingen of gaat 't er altijd zo aan toe daar?
Dergelijke verhalen hebben me er tot nu toe namelijk van weerhouden om politiek actief te worden.
Hangt Remlos daarom de PvdA niet meer aan?quote:Op zondag 18 juni 2017 15:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker op elkaar haten en al het succes elkaar misgunnen.
Kan die nu lekker gaan haten bij D66. Het probleem verspreidt zich.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hangt Remlos daarom de PvdA niet meer aan?
Dat hij het geluk dan maar gelijk overbrengen moge.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan die nu lekker gaan haten bij D66. Het probleem verspreidt zich.
quote:Op zondag 18 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Twitter heeft een nieuwe look. De vierkante icoontjes zijn nu rond. En dat heeft soms gevolgen voor sommige users.
[ afbeelding ]
Dat er uberhaupt wappies zijn die geloven dat de Aarde plat is in 2017 is echt compleet van de zotte.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Twitter heeft een nieuwe look. De vierkante icoontjes zijn nu rond. En dat heeft soms nare gevolgen voor sommige users.
[ afbeelding ]
Is dat mobiel? Want hier zie ik nog vierkante icoontjes?quote:Op zondag 18 juni 2017 15:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Twitter heeft een nieuwe look. De vierkante icoontjes zijn nu rond. En dat heeft soms nare gevolgen voor sommige users.
[ afbeelding ]
Ach, er zijn nog veel meer mensen die serieus denken dat de aarde zesduizend jaar oud is.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt wappies zijn die geloven dat de Aarde plat is in 2017 is echt compleet van de zotte.
Hij is zelf niet rond.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt wappies zijn die geloven dat de Aarde plat is in 2017 is echt compleet van de zotte.
Op mijn PC is ook alles rond.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat mobiel? Want hier zie ik nog vierkante icoontjes?
Ook achterlijke wappies, inderdaad en sommigen daarvan zitten in de regering in bepaalde landen.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog veel meer mensen die serieus denken dat de aarde zesduizend jaar oud is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |