Ik kijk echt amper films. Ik game liever.quote:
Good man.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk echt amper films. Ik game liever.
Ohja gamen. Moet Night in the Woods nog uitspelen.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, morgen nog 3 afleveringen van Bosch en dan weer een weekje gamen als mijn vrouw in Houston zit
Ben net weer begonnen met Elder Scrolls Online Morrowind, heb nog wel even te gaan voordat mijn Warden klaar is, lol.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja gamen. Moet Night in the Woods nog uitspelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op Agents of Mayhem & Max Payne 4.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben net weer begonnen met Elder Scrolls Online Morrowind, heb nog wel even te gaan voordat mijn Warden klaar is, lol.
Wel geinig, ik heb er een hele bereboel van gemaakt, een beer om te berijden als mount, een beer als aanvals pet en een kleine beer als non-combat pet
Skyrim heb ik al zo veel uur in zitten...ESO is nu gewoon een single player Elder Scrolls, ik kan bijna alles solo doen en dat is best leuk, als je alle drie de Pacts wil uitspelen dan ben je toch al wel verdomd lang bezig.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:57 schreef Rezania het volgende:
Ik ben al weken bezig met een zwaar gemodde versie van Skyrim Special Edition.ESO heb ik geprobeerd, en het is een goede MMORPG, maar toch werd het hem niet.
Voeg me anders toe, speel de laatste tijd ook wat, maar toch vooral die battlegrounds.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben net weer begonnen met Elder Scrolls Online Morrowind, heb nog wel even te gaan voordat mijn Warden klaar is, lol.
Wel geinig, ik heb er een hele bereboel van gemaakt, een beer om te berijden als mount, een beer als aanvals pet en een kleine beer als non-combat pet
Weet ik, maar Skyrim blijft mijn dingetje.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Skyrim heb ik al zo veel uur in zitten...ESO is nu gewoon een single player Elder Scrolls, ik kan bijna alles solo doen en dat is best leuk, als je alle drie de Pacts wil uitspelen dan ben je toch al wel verdomd lang bezig.
Ik doe geen Battlegrounds maar ik wil je best toevoegen als je daar prijs op stelt. DM je account naam maar evenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voeg me anders toe, speel de laatste tijd ook wat, maar toch vooral die battlegrounds.
Heb ook een warden (lvl 23)
Jij wint, ik heb "maar" 682 uur in Skyrim zittenquote:Op zondag 18 juni 2017 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar Skyrim blijft mijn dingetje.900h and counting.
Vind het wel vet, gister hadden we een goeie groepsleider, met 2 groepen van 25 man heel plan uitgestippeld om zo'n keep in bezit te krijgen en al helemaal gaaf als alles dan ook nog eens goed gaat.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik doe geen Battlegrounds maar ik wil je best toevoegen als je daar prijs op stelt. DM je account naam maar even
Da's het leuke, natuurlijk, er is voor ieder wat wils.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het wel vet, gister hadden we een goeie groepsleider, met 2 groepen van 25 man heel plan uitgestippeld om zo'n keep in bezit te krijgen en al helemaal gaaf als alles dan ook nog eens goed gaat.
Ook een behoorlijk aantal.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij wint, ik heb "maar" 682 uur in Skyrim zitten
Uiteraard, zonder mods verlies je zoveel dat ik het niet echt leuk meer zou vinden.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook een behoorlijk aantal.Op de PC met mods hoop ik?
Klopt en magic users zijn enorm krachtig in ESO terwijl het in Skyrim toch wat lastiger was met magic.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:07 schreef Rezania het volgende:
Moet wel zeggen dat de magie in ESO Een stuk beter is uitgewerkt qua animaties dan die in Skyrim. Ziet er veel gaver uit imo. Sowieso ziet heel ESO er goed uit, zeker vergeleken met WoW.
Goede post!quote:Op zondag 18 juni 2017 00:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zie je goed. Er valt een opvallende relatie op te merken tussen de algemene interesses van de meest markante figuren alhier en hoe ze zich verhouden tot politieke issues en tegenstanders. Ik heb ook meermaals gevraagd wie ik moet opzoeken om tot begrip te komen van hun politieke/filosofische overtuigingen. Noem een schrijver, 'intellectueel', een deskundige, een filosoof...Nee, geen enkele respons. Ze hebben geen clou. Een heel denksysteem opgebouwd uit gepopulariseerde soundbites en gedachtegangen welke ze ooit eens logisch hebben geacht omdat ene professor, journalist of docent ze aan hen aangereikt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |