Vispakketjes durf ik niet. Ben bang dat het te waterig wordt, te rauw of te gaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Zalmpakketje uit de oven, met zoete aardappel frietjes met erwten en mais
Heb je een foto van een vol bord Maleisisch eten? Zo kan ik natuurlijk niet zien wat het wasquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Middag
[ afbeelding ]
Lunch en wel Maleisisch. Heerlijk! Fuck NooMe met hun gekunsteld eten.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
1 van mijn favoriete rums uit Nicaragua en we nemen gewoon de hele fles i.c.m. de Opus X 20 Years Celebration God Whisper. sigaar.
Aan de West Kruiskade? Vlakbij de Chinese bakkerijen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Middag
[ afbeelding ]
Lunch en wel Maleisisch. Heerlijk! Fuck NooMe met hun gekunsteld eten.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
1 van mijn favoriete rums uit Nicaragua en we nemen gewoon de hele fles i.c.m. de Opus X 20 Years Celebration God Whisper. sigaar.
U bent scherp.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Aan de West Kruiskade? Vlakbij de Chinese bakkerijen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb je een foto van een vol bord Maleisisch eten? Zo kan ik natuurlijk niet zien wat het was![]()
Volgens mij is dansen heel gezondquote:Op maandag 26 juni 2017 13:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren AYCE sushi + tempuragarnalen en garnalen in gon bao saus, ijs en aardbeiensoesjes.
Daarna nog een peanutbuttercup en graskaas tijdens een borrel.
Vanmorgen kersen en dropjes, vanmiddag was het een cracker geitenkaas met fenegriek en een zachtgekookt eitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |