Een week is echt lang hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Rezania het volgende:
Ik zou all-inclusive leuk vinden voor een week, daarna zou ik me doodvervelen. Snap mensen die ieder jaar enkel naar een all-inclusive gaan ook niet echt.
Een weekend zou al een uitdaging voor me zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Rezania het volgende:
Ik zou all-inclusive leuk vinden voor een week, daarna zou ik me doodvervelen. Snap mensen die ieder jaar enkel naar een all-inclusive gaan ook niet echt.
Hooguit een week. Maar waarschijnlijk na drie dagen al ja.quote:
Wtf, dat is echt heel erg debiel en schaamteloos om te publiceren.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Wel echt gewoon een zieke krant zeg dat ze dit ff doen pff
https://twitter.com/dailymailuk/status/875352582230863872
Heeft toch weer een kleurtje he. Precies wat ik al dacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Dat is ook gelijk de enige keer dat ik all-inclusive geboekt heb, want met een kind van die leeftijd is dat nou eenmaal heel makkelijk, zeker als je er echt alleen maar een weekje even tussenuit moet, en dan zijn wij nog heel regelmatig buiten het resort geweest, gewoon omdat de omgeving interessant genoeg was, is ook gelijk de meest toeristische plek waar ik in Turkije was (Bodrum).quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
Beetje typisch om een all-inclusive te boeken en dan te gaan klagen over Engelse tokkies.
The Daily Mail, tsja ...quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Je kan het natuurlijk ook gewoon als goedkoop hotel/restaurant gebruiken en verder gewoon de stad/natuur in gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een weekend zou al een uitdaging voor me zijn.
Ik zie mezelf ook echt niet zonder kind naar een all-inclusive gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Rezania het volgende:
Je mag gewoon van het terrein af hè.... als het maar een beetje in de buurt van interessante dingen is dan kun je daar gewoon naartoe?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een weekend zou al een uitdaging voor me zijn.
Ik zie mezelf nergens heen gaan met kind. Kinderen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook echt niet zonder kind naar een all-inclusive gaan
Die hele flat heeft een kleurtje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heeft toch weer een kleurtje he. Precies wat ik al dacht.
Nu wel, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die hele flat heeft een kleurtje waarschijnlijk.
Als je ze hebt kun je ze nou eenmaal niet alleen thuislaten om zelf een weekje te gaan genieten op de Seychellen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nergens heen gaan met kind. Kinderen.![]()
Kan het niet vinden maar wilde die foto van Gerard Joling die knipoogt hierop reageren.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
All-inclusive klinkt als een fraud; volgens mij is het heul niet inclusief bj's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |