quote:Op zondag 18 juni 2017 14:20 schreef Sosa het volgende:
[..]
Nou dat is dan geen slecht idee. Speltype #3: spreid je kansen
Naast mijn vrij uiteenlopende portfolio wil ik hier best 0,5-1 btc vooor vrijmaken. Lijkt mij interessant wat het oplevert als je alleen de TA's gebruikt en onderbouwd trade ipv het onderbuikgevoel wat menigeen hier probeert te rechtvaardigen..
Dus als we een man of 4-6 hebben die willen inleggen? Wie heeft er interesse?
[quote]Op zondag 18 juni 2017 14:31 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Ik heb er wel oren naar.
Maar hoe weten we zeker dat EdRaket niet met BTC vandoor gaat?
quote:Op zondag 18 juni 2017 14:42 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ja edje, hoe zorgen we daar voor?
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2017 14:59 schreef coinfreak het volgende:
[..]
Interesting.. en jou eigen verdiensten model?
Kunnen natuurlijk zeggen dat we tot x-datum doorgaan en dat jij op dat moment 20% van de winst mag afromen?
Bij goede prestaties hou je er zelf nog wat aan over ook. ;-)
Degene die serieuze interesse hebben, stuur mij even een DM met je mailadres.quote:
AdBlocker uitzettenquote:Op zondag 18 juni 2017 15:12 schreef Rollo het volgende:
Als ik bij Poloniex probeer ETH te storten en mijn "Your Ethereum Deposit Address" wil genereren blijft er maar "Generating.." staan.
Iemand daar ervaring mee?
maar dan lopen andere geld mis.quote:
heeft me nog geen cent opgeleverdquote:
Bij de meeste clients kan je gewoon de client sluiten en later weer verder.quote:Op zondag 18 juni 2017 18:17 schreef carebaer het volgende:
Ik heb wat NXT gekocht met de gedachte dat je 1 juli IGNIS toegestuurd krijgt. Nu ben ik bezig de hele NXT blockchain te downloaden, maar kun je die ook op een manier pauzeren?
Mocht het ooit zover komen dat Bitcoin private-keys te zwak zijn tegen quantum computers, dan is er tijd genoeg om de beveiliging op te schalen.quote:
(ik probeerde QRL een beetje te pumpen)quote:Op zondag 18 juni 2017 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht het ooit zover komen dat Bitcoin private-keys te zwak zijn tegen quantum computers, dan is er tijd genoeg om de beveiliging op te schalen.
Niet trekken aan een dood paard.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:03 schreef niggeplease het volgende:
[..]
(ik probeerde QRL een beetje te pumpen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2017 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet trekken aan een dood paard.https://coinmarketcap.com/assets/quantum-resistant-ledger/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
futureproof!
quote:Op zondag 18 juni 2017 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
Quantum Resistant (https://theqrl.org/)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand..? Wat is een veilige wallet om langdurig bitcoin in op te slaan?quote:Op zondag 18 juni 2017 19:41 schreef Rollo het volgende:
Het algemene advies is niet onnodig cryptos op exchanges of bij handelshuizen te laten staan.
1. Voor Ether lijkt myetherwallet.com de meeste logische en veilige wallet keuze, correct?
2. Welke wallet raden jullie aan voor Bitcoin?
Ik heb me zojuist bij blockchain.com (uit de OP) aangemeld, maar dat lijkt ook gewoon een 'handelshuis'..., loop je daar niet ook gewoon risico als je je coins daar opgeslagen hebt en de site wordt gehackt?
https://bitcoin.nl/nieuws/review-ledger-nano-s-81quote:Op zondag 18 juni 2017 20:34 schreef Rollo het volgende:
[..]
Iemand..? Wat is een veilige wallet om langdurig bitcoin in op te slaan?
Die heb ik idd al besteld, maar de levertijd is midden-augustus..quote:Op zondag 18 juni 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://bitcoin.nl/nieuws/review-ledger-nano-s-81
Ik gebruik Lykkequote:Op zondag 18 juni 2017 20:44 schreef Rollo het volgende:
[..]
Die heb ik idd al besteld, maar de levertijd is midden-augustus..
Wat is de beste optie als een hardware wallet geen optie is..?
Midden-augustus zeg je?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:44 schreef Rollo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een Trezor besteld heb je die een paar dagen later in huis.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:44 schreef Rollo het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 18 juni 2017 15:13 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Degene die serieuze interesse hebben, stuur mij even een DM met je mailadres.
Ik zal in de loop van vandaag een Telegram/Slack/Whatsapp o.i.d. groep aanmaken waar we verder kunnen brainstormen ipv hier.
Ben er zelf ook nog niet uit of ik er wel aan wil beginnen hoor....lijkt me interessant maar anderzijds gaat het mij ook veel tijd kosten verwacht ik.
Zit zelfs al even verder te denken door bijv. de deelnemers trainingen te geven en bergen studie materiaal om ze TA te leren (indien interesse).
Als je je geld echt graag wil verkwanselen, dan moet je het afstaan aan een lijntjes trekkende fokker die het wel geinig vindt om met geld van anderen te handelen.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:38 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik was even druk met een familiedagje
PM je mijn nr.
Ten eerste vind ik het prima dat users elkaar wijzen op de risico's.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:50 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als je je geld echt graag wil verkwanselen, dan moet je het afstaan aan een lijntjes trekkende fokker die het wel geinig vindt om met geld van anderen te handelen.
Ten eerste is "technische analyse" wetenschappelijk niet bewezen dat het werkt. Die laatste voorspelling nog, dat ETH in korte tijd naar 230 zou duiken, bleek niet waar te zijn en ETH piekte zelfs rond ¤350. Achteraf wordt het dan allemaal goed gepraat, maar daar heb je natuurlijk niets aan. Achteraf is het altijd makkelijk en van te voren weet niemand het. Ten tweede is het maar zeer de vraag of een anoniem persoon op internet je geld gaat teruggeven.
Veel succes ermee, maar je bent gewaarschuwd.
PTwhut?quote:Op maandag 19 juni 2017 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme laat PTOY pleaaase weer boven de 30k komen ooit
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1886446.1440quote:
Maandje of 6 hodlen, komt vast wel goed.quote:Op maandag 19 juni 2017 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1886446.1440
Sinds vanavond op Bittrex. Had er binnen 2 min van 0.14 btc 0.19 mee gemaakt en toen ingekocht op 32k waarna 'ie in elkaar donderde.
Wel een interessante coin denk ik.
Dat denk ik van Golem.quote:Op maandag 19 juni 2017 01:14 schreef metallicelmo het volgende:
Mijn favoriet en toch wel stabiel is Decred, die kan nog wel eens gaan groeien gok ik zo, je weet alleen niet wanneer
Cool eigenlijk lijkt Golem wel een beetje op Siacoin. Die hebben in elk geval beiden een praktisch nut zeg maarquote:
Thanks voor de waarschuwingquote:Op zondag 18 juni 2017 23:50 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als je je geld echt graag wil verkwanselen, dan moet je het afstaan aan een lijntjes trekkende fokker die het wel geinig vindt om met geld van anderen te handelen.
Ten eerste is "technische analyse" wetenschappelijk niet bewezen dat het werkt. Die laatste voorspelling nog, dat ETH in korte tijd naar 230 zou duiken, bleek niet waar te zijn en ETH piekte zelfs rond ¤350. Achteraf wordt het dan allemaal goed gepraat, maar daar heb je natuurlijk niets aan. Achteraf is het altijd makkelijk en van te voren weet niemand het. Ten tweede is het maar zeer de vraag of een anoniem persoon op internet je geld gaat teruggeven.
Je hebt een punt, "technische analyse" is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Laatst nog een heel artikel hierover gelezen. Zelf leun ik soms teveel op analyses, ik ben zelfs lid van 1tje wat me 39 dollar per maand kost, tot nu toe veel aan gehad. Maar eerlijk is eerlijk, sommige scenario`s zijn niet moeilijk te voorspellen. Of het echte de technische analyse is geweest, who knows.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:50 schreef thenxero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2017 03:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je hebt een punt, "technische analyse" is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Laatst nog een heel artikel hierover gelezen. Zelf leun ik soms teveel op analyses, ik ben zelfs lid van 1tje wat me 39 dollar per maand kost, tot nu toe veel aan gehad. Maar eerlijk is eerlijk, sommige scenario`s zijn niet moeilijk te voorspellen. Of het echte de technische analyse is geweest, who knows.Die spoiler is een grap zeker? Dingen als HGH zijn uitgebreid onderzocht en men weet precies waarom het werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the way, wanneer ga je die referentie profits met ons delen?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op maandag 19 juni 2017 03:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je hebt een punt, "technische analyse" is nog nooit wetenschappelijk bewezen. Laatst nog een heel artikel hierover gelezen. Zelf leun ik soms teveel op analyses, ik ben zelfs lid van 1tje wat me 39 dollar per maand kost, tot nu toe veel aan gehad. Maar eerlijk is eerlijk, sommige scenario`s zijn niet moeilijk te voorspellen. Of het echte de technische analyse is geweest, who knows.Heb je een linkje van dat artikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee laten we inderdaad maar niet linken naar een van de 'leer hier gratis hoe je de beurs kan voorspellen maar het kost toch een beetje geld' sites...quote:Op maandag 19 juni 2017 00:15 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben zelf voor openheid en eerlijkheid maar zal er hier niet verder op ingaan omdat het dan wellicht gezien wordt als reclame maken en dat is helemaal niet mijn bedoeling.
Je hebt alleen je seed nodig. Die van 12 (?) woorden.quote:Op maandag 19 juni 2017 08:09 schreef Rollo het volgende:
Als je een waves wallet met saldo hebt, voldoet het dan om een backup te maken van je adres en wachtwoord? (Is dat genoeg informatie om te allen tijde bij je wallet te kunnen?)
Het voordeel van het backuppen van alleen het adres en wachtwoord is dat je het wachtwoord makkelijk 'in je hoofd' kunt opslaan, en het adres dan gewoon ergens op je computer kunt zetten. Ik ben bang dat als ik ookde seed, de private key en de public key op mijn computer zet, een eventuele hacker daar genoeg aan zou hebben (terwijl het backuppen van die informatie wellicht niet noodzakelijk is..)
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Hoi Josgodquote:Op maandag 19 juni 2017 08:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee laten we inderdaad maar niet linken naar een van de 'leer hier gratis hoe je de beurs kan voorspellen maar het kost toch een beetje geld' sites...
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar iemand die anoniem beweert veel geld te hebben gewonnen en dat vervolgens zou willen 'leren' aan anderen... riight. Dat is ten eerste precies hetzelfde zoals andere scammers dat zouden doen en ten tweede bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst.
Dus ook van mij een waarschuwing: geloof geen (anonieme) mensen op internet
(P.S. Heb het liefst ook dat modjes ingrijpen als users consistent beweren koersen te kunnen voorspellen)
Mijn glazen bol is anders feilloosquote:Op maandag 19 juni 2017 08:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee laten we inderdaad maar niet linken naar een van de 'leer hier gratis hoe je de beurs kan voorspellen maar het kost toch een beetje geld' sites...
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar iemand die anoniem beweert veel geld te hebben gewonnen en dat vervolgens zou willen 'leren' aan anderen... riight. Dat is ten eerste precies hetzelfde zoals andere scammers dat zouden doen en ten tweede bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst.
Dus ook van mij een waarschuwing: geloof geen (anonieme) mensen op internet
(P.S. Heb het liefst ook dat modjes ingrijpen als users consistent beweren koersen te kunnen voorspellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |