abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171736199
Hoi , Vandaag was de grote dag Na al die 19 lessen en ben Gezakt in het grote Amsterdam . Balen , maar dat kwam door de zenuwen en door de examinator . Volgens hem waren mijn fouten erg terwijl ze niet erg waren , ik had net iets te weinig afstand op het snelweg , en bij de inrit van het CBR wou ik het veilig ging ik een kleine stop doen om goed te kijken of er geen voetgangers zijn dat vond hij erg , terwijl we geen praatje hadden onderweg , het was muisstil je hoort alleen rechts , links . Maar ja , Verder beheers ik de auto heel goed , zei hij ook toen we aankwamen . Dus lopen we naar binnen ; " Ik heb slecht nieuws , je bent niet geslaagd " Ja he Was heel erg teleurgesteld . Had heel veel planningen , wou een auto kopen , mijn vader helpen onderweg met rijden en af en toe met de waggie naar school enz , maar ja eerste keer afrijden en in A'Dam nog is zoiezo niet vreemd .

Nu heb ik gratis herexamen van rijschool moet alleen paar lessjes zelf betalen , en vroeg ik me af of ik in hoorn Zal afrijden , daar heb je tenmiste niet van die gekke Kruispunten , en trams en Taxis die scheuren over de busbaan . Woon zelf in Purmerend dus dat is geen probleem . Wat denken Jullie ? En hebben jullie tips voor mij, voor de volgende keer ? En hoe ging bij jullie het eerste x Afrijden ?

Bedankt 😎😞
pi_171736234
Het is toch met Tomtom tegenwoordig?

En ja weinig afstand houden en niet tijdens het rijden op voetgangers kunnen checken is wel :N
.
pi_171736318
Zoals altijd bij pubers ligt het niet aan hunzelf maar aan een ander.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:51:42 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171736375
Sorry, maar goed dat je gezakt bent. Gelukkig krijg je tegenwoordig niet meer je rijbewijs bij een pak cornflakes...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:53:03 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171736401
Altijd leuk jochies die het beter weten dan de examinator maar nul inzicht hebben.. verder vond ik het wel leuk dat je planningen hebt..
pi_171736628
Ik mog de Tomtom Niet gebruiken , maar goed dat ik gezakt ben , kan ik van mijn Fouten leren .
pi_171736666
Zal vast wel terecht zijn, anders had jij jouw examen wel gehaald.Best lastig typen op deze manier maar ik volg het voorbeeld van TS,dus ik doe mijn best.
pi_171736720
Hoorn is wel een eitje, het is wel handig als je de 3 straten waar je door heen zou moeten een beetje uit je hoofd kent zodat je geen borden hoeft te lezen.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:12:20 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171736730
De eerste keer afrijden was ik gewoon geslaagd. :7
Dat je gezakt bent heeft gewoon een reden TS, dat ligt niet aan de examinator of aan de stand van de zon t.o.v. mars, maar gewoon aan jezelf.

Neem de kritiek ter harte, vraag je rij instructeur ook om feedback. ^O^ veel succes bij de herkansing.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171736903
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:08 schreef Juup© het volgende:
Zal vast wel terecht zijn, anders had jij jouw examen wel gehaald.Best lastig typen op deze manier maar ik volg het voorbeeld van TS,dus ik doe mijn best.
Meer hoofd Letters.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:22:15 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171736932
Ik ben pas na vijf keer geslaagd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_171737180
Inbefore LompeHork :) die komt de dag redden :+
pi_171738202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:20 schreef Charged het volgende:

[..]

Meer hoofd Letters.
ik Doe Mijn BesT ;)
pi_171738283
Examinators hebben ook machtspositie, en zo'n cbr-test is een mix van macht, geld, momentopname en geluk!

Een dag voor examen reed ik met mijn partner mee. Ze reed echt goed en ze had rond de 35 lessen achter de rug. Ze wilde het gewoon goed doen. Bij examen gezakt, reden koppeling in de bocht. Wie doet dat nou een keer niet?!

Ook met mijn broertje meegereden, slechte instructeur. Broertje voegde in met 50km/u op 130 km/u snelweg. De autos zoefde voorbij. Instructeur had het toen over zijn vakantieplanningen en zei er niks over. Ik voelde me echt onveilig. Nou broertje was volgende dag in 1x geslaagd.

Bij mijn examen (2006), mocht ik fileparkeren. Ik parkeerde de auto alsof het een vrachwagen was, voor en achter bijna 5x. En midden op de weg ook nog. Ik schaamde me dood haha. Examinator zei, goed genoeg rijd maar door. Op bureau zei hij, nou gefeliciteerd u bent geslaagd! LoL ik wilde op in gaan ook haha.

Maar als je ziet wat voor debielen op de weg rijden dan weet je het al. Examen is een schijntest, gewoon blijven herkansen totdat je geluk hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fyrefox op 16-06-2017 19:40:46 ]
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:21:37 #15
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_171739018
Als je niet genoeg afstand houdt op de snelweg kan ik alleen maar applaudisseren dat jij je rijbewijs niet gekregen hebt. Waarom zou die regel bestaan denk je?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 20:27:39 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171739098
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:21 schreef Faux. het volgende:
Als je niet genoeg afstand houdt op de snelweg kan ik alleen maar applaudisseren dat jij je rijbewijs niet gekregen hebt. Waarom zou die regel bestaan denk je?
Dit.

Goede leermeester dit hoop ik, succes de volgende keer. 19nlesuren zijn niet zo heel veel trouwens?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171851458
Eerste keer afrijden was ik ook gezakt. Volkomen terecht overigens. Ik had een pakket gedaan met 20 lessen in 4 weken en dan direct examen maar ik had het rijden nog onvoldoende in de vingers.
Tijdens het examen maar liefst 3 ;( ingrepen gehad:
- Beginnen met inhalen terwijl er een auto naast me zat.
- Bij de hellingproef de auto af laten slaan en achteruit laten rollen.
- Bij het verlaten van een rotonde een fietser over het hoofd zien die voorrang had.

Daarna zo'n 2 jaar later nog 15 reguliere lessen genomen en geslaagd.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:50:17 #18
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171853041
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat mensen dan in een "makkelijkere" stad willen afrijden.

Klinkt een beetje als afzwemmen in een peuterbad omdat het echte water te diep is. :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171853846
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat mensen dan in een "makkelijkere" stad willen afrijden.

Klinkt een beetje als afzwemmen in een peuterbad omdat het echte water te diep is. :P
Maakt volgens mij ook niets uit. Mijn stukje over een teringdrukke A10 ging ook niet vlekkeloos. En als een van de 1000 fietsers iets later ziet mag dat volgens mij ook wel.

Volgens mij ligt je in zo''n makkelijk stadje veel meer onder een vergrootglas
.
pi_171856395
quote:

Ja, en wat is makkelijker?

Ook relatief rustige steden als Zwolle en Leeuwarden hebben zo hun eigen bijzondere verkeerssituaties waar zo'n examen langs gaat.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_171865957
Ik haalde rechts in op de snelweg en was alsnog geslaagd de 1e keer. :7
pi_171876605
quote:

Sterker zelfs; als jij rijles en je rijbewijs elders dan in Amsterdam hebt behaald moet je nooit de eerste keer direct amsterdam in rijden. Je komt voor situaties te staan die je met rijles nog nooit eerder hebt gehad, en een ongeluk in een klein hoekje zit.

Bij een rijexamen willen ze zien of je zelfstandig de weg op kunt. Als ik het verhaal van de ts lees kan die dat niet. Terecht dat je bent gezakt. Meer oefenen. Autorijden is geen grap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')