Hoi , Vandaag was de grote dag Na al die 19 lessen en ben Gezakt in het grote Amsterdam . Balen , maar dat kwam door de zenuwen en door de examinator . Volgens hem waren mijn fouten erg terwijl ze niet erg waren , ik had net iets te weinig afstand op het snelweg , en bij de inrit van het CBR wou ik het veilig ging ik een kleine stop doen om goed te kijken of er geen voetgangers zijn dat vond hij erg , terwijl we geen praatje hadden onderweg , het was muisstil je hoort alleen rechts , links . Maar ja , Verder beheers ik de auto heel goed , zei hij ook toen we aankwamen . Dus lopen we naar binnen ; " Ik heb slecht nieuws , je bent niet geslaagd " Ja he Was heel erg teleurgesteld . Had heel veel planningen , wou een auto kopen , mijn vader helpen onderweg met rijden en af en toe met de waggie naar school enz , maar ja eerste keer afrijden en in A'Dam nog is zoiezo niet vreemd .
Nu heb ik gratis herexamen van rijschool moet alleen paar lessjes zelf betalen , en vroeg ik me af of ik in hoorn Zal afrijden , daar heb je tenmiste niet van die gekke Kruispunten , en trams en Taxis die scheuren over de busbaan . Woon zelf in Purmerend dus dat is geen probleem . Wat denken Jullie ? En hebben jullie tips voor mij, voor de volgende keer ? En hoe ging bij jullie het eerste x Afrijden ?
Bedankt 😎😞