Is lastig tappenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zie je vrij vaak, snap je opmerking niet zo.
Ik denk AGV'tje maar weet nog niet wat voor a g of vquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Andechser verkoopt zo uitquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:23 schreef Saind het volgende:
Sta je iedere dag dat fust te schudden als je het niet snel genoeg verkoopt
http://photo-copy-ann.blo(...)ohl-rabi-gratin.htmlquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelijk een goede eettip voor vanavond. Een Helmut Kohlschotel.
Het is echt 18 graden ofzo manquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef Elan het volgende:
Wat voor schoeisel dragen jullie aan de voeten als het zo kauloheet is
juist lekker weer Elanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef Elan het volgende:
Wat voor schoeisel dragen jullie aan de voeten als het zo kaouloheet is
Nu niks, anders hangt het er van af waar ik naar toe moet.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef Elan het volgende:
Wat voor schoeisel dragen jullie aan de voeten als het zo kauloheet is
Zondag niet.quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
crocs danquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zondag niet.
Teenslippers vind ik pauper maar eigenlijk wel het relaxt als het zo tyfusheet is.
Fruit Joyquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe ze dit ijsje noemen?
[ afbeelding ]
Jezus sandalenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef Elan het volgende:
Wat voor schoeisel dragen jullie aan de voeten als het zo kaouloheet is
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:32 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe ze dit ijsje noemen?
[ afbeelding ]
Ik heb letterlijk gezocht op stoplicht ijsje. Goede reclamequote:
als je de v weghaalt is het automatisch een gifje, anders gaan mensen denken dat het een plaatje is.quote:
+1..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon muziek pompen nu
Dirty vegas - days go by
HI KNUTDEIJSBEERquote:
Voor sommigen wel.quote:
Na het werk is het weekend ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat brabants/limburgs was. Bourgondisch enzo
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Philip george - wish you werr mine
Booooooooooop
twan heeft gelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is echt genottelijke tv.
https://www.facebook.com/rtlz/videos/1344524432310232/
Toine Manders de belastingvermijdingskoning versus een gefrustreerd SP dametje.
Het is echt heerlijk hoe die Toine gewoon met twee vingers in z'n neus dat vrouwtje knettergek maakt.quote:
ik heb alleen dat fragment met die sper gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hoe die Toine gewoon met twee vingers in z'n neus dat vrouwtje knettergek maakt.
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_gestoken.htmlquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hoe die Toine gewoon met twee vingers in z'n neus dat vrouwtje knettergek maakt.
iedereen zegt kader is domquote:
Al 243 weergaven clicksquote:
Wat heb je?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooi pakketje speciaalbiertjes acquired. Ik had eigenlijk een simpel pakketje, maar heb die van mij geruild met die van mijn schoonpa.
was een goeie speler wel manquote:
krijg je met een gebrek aan niggerkappers in madridquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was een goeie speler wel man
jammer jammer jammer
Doospels Dubbel, toewijding Van Moll, snab pale ale en Czaar Peter, emelisse tipa en scherp+zinnig.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je met een gebrek aan niggerkappers in madrid
anders had ie er nog gestaan
Kan slechter. Geniet er van.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doospels Dubbel, toewijding Van Moll, snab pale ale en Czaar Peter, emelisse tipa en scherp+zinnig.
Ik kijk nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |