Trol?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat hij hen is gaan chanteren. Ik snap zijn morele overwegingen en de verleiding.
Dan had meneer maar geen agent moeten worden... Je word ook geen hoer als je maar 5 cent per klant verdient..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:44 schreef yosander het volgende:
Misschien was dit niet gebeurd als agenten een fatsoenlijk loon zouden krijgen?
Meneer weet heel goed wat ie moet zeggen.. Heeft er immers alle ervaring mee.. Beetje huilen enzo..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:51 schreef AnanYaw het volgende:
Walgen van jezelf.Stel je niet aan vent.
gewoon ontslag dusquote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen 1.. er is immers "niets" gebeurt..
Enkel een poging tot afpersing
Ja doei dan had hij maar een andere baan moeten zoeken. Daarbij denk ik niet dat je als hoofdagent super slecht verdient.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:44 schreef yosander het volgende:
Misschien was dit niet gebeurd als agenten een fatsoenlijk loon zouden krijgen?
Nou dat ze hun vrouw en gezin waarschijnlijk toch bedriegen. Dus ergens doe je iets goeds voor hen én voor je eigen portemonnee. Win-win.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel! Welke morele overweging zou dat zijn?
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nou dat ze hun vrouw en gezin waarschijnlijk toch bedriegen. Dus ergens doe je iets goeds voor hen én voor je eigen portemonnee. Win-win.
Iets goeds zou zijn om de vrouw per definitie in te lichten. Hier ging het puur om het geld natuurlijk. Al geloof ik wel dat hij het als verantwoording gebruikt zal hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou dat ze hun vrouw en gezin waarschijnlijk toch bedriegen. Dus ergens doe je iets goeds voor hen én voor je eigen portemonnee. Win-win.
Echt he. Je zou toch denken dat die man wel had mogen weten hoe zijn collega's te werk zouden gaan. En dat de aard van de chantage ('ik ben van de politie') de verdachtenpoule ook meteen nogal specifiek maakt. Vanaf dag 1 van het onderzoek was hij een van de mogelijke verdachten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat mij het meest verbaast is dat hij als agent dacht dat hij hier niet mee gepakt zou worden......
De immorele overwegingen misschien, verleiding ook wel. Alleen hebben veel mensen ook nog zoiets naars als empathie en schuldgevoel etc. Je moet wel een speciaal teringlijertje zijn wil je dit soort narigheid ten uitvoer brengen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat hij hen is gaan chanteren. Ik snap zijn morele overwegingen en de verleiding.
Daarbij heb je een eed afgelegd en sta je ergens voor.. als je dat niet wil of kan waarmaken ben je een bijster slechte agent.. en er is niets ergers dan slechte agenten..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
De immorele overwegingen misschien, verleiding ook wel. Alleen hebben veel mensen ook nog zoiets naars als empathie en schuldgevoel etc. Je moet wel een speciaal teringlijertje zijn wil je dit soort narigheid ten uitvoer brengen.
Ook zeker dat nog ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daarbij heb je een eed afgelegd en sta je ergens voor.. als je dat niet wil of kan waarmaken ben je een bijster slechte agent.. en er is niets ergers dan slechte agenten..
Ik geloof dat de meeste homo's geen vrouw hebben, maar al hadden ze die wel, waarom moet er dan iemand de moraalpolitie gaan uithangen? Dat is echt van dezelfde laagheid als de IS-kledingpolitie. Iemand kapot willen maken omdat zijn morele keuzes je niet aan staan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:13 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Iets goeds zou zijn om de vrouw per definitie in te lichten. Hier ging het puur om het geld natuurlijk. Al geloof ik wel dat hij het als verantwoording gebruikt zal hebben.
Dat maak je er zelf van en dan nog heeft niemand anders en al helemaal niet de politie daar iets mee te maken. Het is de sharia politie niet....quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
"Ik zag niet aankomen dat mensen het wel eens vervelend zouden kunnen vinden dat ze gechanteerd worden met hun geaardheid!"quote:"Ik heb de impact niet overzien."
Op de borst?quote:
Er lijken me, voor deze specifieke toepassing die ik niet per sé ondersteun, geschiktere plekken op het menselijk lichaam?quote:
De meeste homo's gaan ook niet op parkeerplekken staan, om sekspartners te vinden. De homo's die dat wel doen, doen dat nu juist vaak wel, omdat ze een vrouw (en kinderen) hebben (daarom zijn ze ook zulke goede afpersingsslachtoffers).quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste homo's geen vrouw hebben, maar al hadden ze die wel, waarom moet er dan iemand de moraalpolitie gaan uithangen? Dat is echt van dezelfde laagheid als de IS-kledingpolitie. Iemand kapot willen maken omdat zijn morele keuzes je niet aan staan.
Realistisch: who gives a f*ck waar precies wie dan ook z'n lul instopt. Als je anderen maar niet tot last bent.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Er lijken me, voor deze specifieke toepassing die ik niet per sé ondersteun, geschiktere plekken op het menselijk lichaam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |