Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te postenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nu ben je aansprakelijk voor al mijn toekomstige verliezen.
ah jammer, ik ben er wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te posten
Nee gozer, jij komt hier (blijkbaar al voor de tweede keer) met echt de meest basic vragen binnen vallen, en dat is an sich nog niet zo'n ramp want zo iemand is er iedere dag wel. Ikzelf stelde bv. net nog de n00b-vraag welke wallet je kan gebruiken. Maar jij hebt gelijk een complete air om je heen hangen dat iedereen je maar even moet helpen en en passant je eigenlijk ook nog even advies moet geven waar je je centjes in moet stoppen. Vervolgens kom je dan zelf met een stelling dat het allemaal maar gebakken lucht is, maar die onderbouw je verder niet ofzo, maar anderen moeten dat dan maar doenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet.
Jeetje wat zijn jullie snel op de tenen getrapt zeg.
Gewoon kopen/verkopen en welke coins is voldoende hoor...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te posten
Lezen is niet je sterkste kant merk ik al. Ik stel helemaal nergens dat het allemaal gebakken lucht is. Ik vraag hoe realistisch jullie die cijfers van de post die ik qoute inschatten en of jullie denken dat dat haalbaar is of dat dat gebakken lucht is.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee gozer, jij komt hier (blijkbaar al voor de tweede keer) met echt de meest basic vragen binnen vallen, en dat is an sich nog niet zo'n ramp want zo iemand is er iedere dag wel. Ikzelf stelde bv. net nog de n00b-vraag welke wallet je kan gebruiken. Maar jij hebt gelijk een complete air om je heen hangen dat iedereen je maar even moet helpen en en passant je eigenlijk ook nog even advies moet geven waar je je centjes in moet stoppen. Vervolgens kom je dan zelf met een stelling dat het allemaal maar gebakken lucht is, maar die onderbouw je verder niet ofzo, maar anderen moeten dat dan maar doen
Dat is geen stelling. Dat is een vraag.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht?
Ik zie het, maar mijn punt blijft hetzelfde. Je sleept wat 'argumenten' die je ergens hebt gevonden hierheen, en dan móeten wij dat eigenlijk allemaal even aan je uit gaan leggen, en zeggen welke coin wel/niet kut is. Newsflash; dat kúnnen wij ook niet, want dat is afhankelijk van nogal wat variabelen, en daarnaast komt die vraag hier dus ongeveer dagelijks voorbij.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant merk ik al. Ik stel helemaal nergens dat het allemaal gebakken lucht is. Ik vraag hoe realistisch jullie die cijfers van de post die ik qoute inschatten en of jullie denken dat dat haalbaar is of dat dat gebakken lucht is.
Dat is heel wat anders dan dat ik roep alles is gebakken lucht.
Leg me dus geen woorden in de mond aub ja
Waarom maak je je daar zo druk om man, je hoeft toch geen antwoord te geven als hij wat vraagt. Het begint hier steeds meer op het cryptotopic van Tweakers te lijken waar bijna niets getolereerd wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:56 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik zie het, maar mijn punt blijft hetzelfde. Je sleept wat 'argumenten' die je ergens hebt gevonden hierheen, en dan móeten wij dat eigenlijk allemaal even aan je uit gaan leggen, en zeggen welke coin wel/niet kut is. Newsflash; dat kúnnen wij ook niet, want dat is afhankelijk van nogal wat variabelen, en daarnaast komt die vraag hier dus ongeveer dagelijks voorbij.
Dat dus. Bovendien sleep ik nergens argumenten hierheen die ik ergens gevonden zou hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef Vesz het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar zo druk om man, je hoeft toch geen antwoord te geven als hij wat vraagt. Het begint hier steeds meer op het cryptotopic van Tweakers te lijken waar bijna niets getolereerd wordt.
TMP m00000000nquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:01 schreef Dutchpassion het volgende:
Beleg anders maar in tampons, jullie ''lekken'' met dit soort discussies.
Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Onzin! Ik weet nog dat ik je dit al een keer eerder zag beweren. Maargoed, boeit verder niet. Succes met onderzoek doen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.
GC / [SC] Cryptocurrencies #472 | To infinity and beyond!
Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.
Gewoon terug te lezen.
Man man man, ik ben al weg hier. En dan zou ik een air over me heen hebben hangen. Doe godverdomme eens normaal man
Degene met een air over heen zijn jullie en niet ik. Ik drop nergens een stelling, ik sleur er nergens argumenten bij en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik heb die 40 LTC destidjs verkocht voor 485 euro of iets in die trant en dat dat er nu 1000 waard zouden zijn ofzo zal me aan mn ballen jeuken. Alsof ik wakker lig van een paar honderd euro meer of minder.
Sjongejonge zeg.
Gezellig topic zo. Ook voor nieuwkomers. Heel uitnodigend allemaal.
😅quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.
Ok doei.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.
GC / [SC] Cryptocurrencies #472 | To infinity and beyond!
Gewoon terug te lezen.
Man man man, ik ben al weg hier. En dan zou ik een air over me heen hebben hangen. Doe godverdomme eens normaal man
Degene met een air over heen zijn jullie en niet ik. Ik drop nergens een stelling, ik sleur er nergens argumenten bij en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik heb die 40 LTC destidjs verkocht voor 485 euro of iets in die trant en dat dat er nu 1000 waard zouden zijn ofzo zal me aan mn ballen jeuken. Alsof ik wakker lig van een paar honderd euro meer of minder.
Sjongejonge zeg.
Gezellig topic zo. Ook voor nieuwkomers. Heel uitnodigend allemaal.
Oh, dus nog geen stijging is HET signaal dat ie omhoog gaat? Goh....quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:09 schreef daankes het volgende:
Investeren in CreditBit is gratis geld natuurlijk. Nieuw op Bittrex en heeft nog geen echte stijging meegemaakt, dus krijgt vanzelf een keer een huge pump zonder reden.
Bedank me maar als je miljonair bent.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:09 schreef daankes het volgende:
Investeren in CreditBit is gratis geld natuurlijk. Nieuw op Bittrex en heeft nog geen echte stijging meegemaakt, dus krijgt vanzelf een keer een huge pump zonder reden.
Bedank me maar als je miljonair bent.
Niet alles zo serieus nemen héquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, dus nog geen stijging is HET signaal dat ie omhoog gaat? Goh....
Toch wel de slechtste onderbouwing die ik hier sinds lange tijd gezien heb.
De laatste zin maakt t helemaal sneu.
nouja, domme vragenstéllers welquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hou het nou een beetje leuk hier, domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.
We zijn allemaal ergens begonnen.
Dat zeker niet, maar heb jij vertrouwen in Syscoin?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:23 schreef Mender het volgende:
[..]
SysCoin
Morgen 100%
Volgende week 6000%
100% garantie dat dit gaat gebeuren
Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hou het nou een beetje leuk hier, domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.
We zijn allemaal ergens begonnen.
En de reden waarom er ook bij..? Waarom zien jullie wat in die coins...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.
Maar misschien moeten we een wekelijkse of maandelijkse trading top 5 coins centraal ergens tonen, top 5 tips voor de komende periode zeg maar.
"This is your captain speaking: In the next hours we reach Moon. Passengers for Mars can stay in their seats". Weak hands can take their coinbags.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:41 schreef Dutchpassion het volgende:
Ed, doe eens een toverspreuk dat QRL gaat stijgen.
Kzal zondag btw even brainstormen!
#FokAir Ftw!
Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.
Maar misschien moeten we een wekelijkse of maandelijkse trading top 5 coins centraal ergens tonen, top 5 tips voor de komende periode zeg maar.
Een uitgebreide OP heeft bij mij de voorkeur. Ik zelf ben weken lurker geweest op het Tweakers forum en heb daar mijn basiskennis opgedaan. De rest leer je door te traden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.
Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
Ik vind het hier nog wel meevallen en eerder opvallend dat het hier beter loopt dan op tweakers waar streng gemodereerd wordt waardoor het m.i. hier gezelliger is.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:45 schreef Repeating het volgende:
Jongens jongens.. Wat is dat toch in de Cryptocurrency wereld. Zowel op Tweakers als hier vliegen mensen elkaar constant in de haren. Beetje liefde, het is bijna weekend.![]()
Dit. Ze hebben nog niet door dat het een full time job isquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
Mwah, hangt van je insteek af natuurlijk. Als je een daytrader bent moet je er wel echt je werk van maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben nog niet door dat het een full time job is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |