Jaaaquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:24 schreef Fylax het volgende:
Jongens zou ik bellen voor een verzoekje?
Rinus.quote:
Fijn! Onze Syl is er ook weer, zie ik. Wat ziet ze er weer mooi uitquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
Hier kunnen wij linkse mensen gezellig met elkaar praten
Of dit ja.quote:
Een note?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
kuchtyfus, wat zou ik dan wel niet krijgen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval je gewillige moeder voorovergebukt
Gewoon blijven staan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik ken dit nummer niet
Jammer, had wel zin in een meezingavond
Haar nieuwe baan, voor het raam.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Sylvana altijd bij de deur?
Ze is zwart.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
op uitkijk voor politiequote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om aangifte te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat ze zwart is ---> achterin de kamerquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
djquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Wie is die jongen en waarom doet hij ertoe?
'quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Wie is die jongen en waarom doet hij ertoe?
Frank is een lieve jongen maar zijn radioprogramma is kut.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Langharig hippietuig mag van mij dood. Frankmongool
Stadsmongool.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Die dorpsmongool heeft weer de hele dag zitten snuiven in het Vondelpark zo te zien
Romana op de scooter.quote:
Ach zij heeft haar beta provider.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:39 schreef matthijst het volgende:
Hahahaa, zit je mooi voor lul op tv.
Met je vreemdgaande slet.
Ik zou haar niet doenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:39 schreef matthijst het volgende:
Hahahaa, zit je mooi voor lul op tv.
Met je vreemdgaande slet.
heeft wel wat deze nummertjesquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit gewoon een leuk nummer... Dat is niet best heb ik het idee.
Binnendoor op zoek naar de endeldarm. Dat klinkt als het Paul-effectquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg een inwaardse erectie van Paul. Alsof die arme tiny tim zich probeert te verstoppen
Paul maakt ook wel leuke nummers. vlieg met me mee naar de regenbog vind ik stiekem ook best okquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit gewoon een leuk nummer... Dat is niet best heb ik het idee.
Ben dan altijd bang dat ik kamperbloed heb of zo.quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Binnendoor op zoek naar de endeldarm. Dat klinkt als het Paul-effect
niets mis meequote:Op donderdag 15 juni 2017 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang dat ik kamperbloed heb of zo.
Ah ben niet de enige hier, valt alles mee.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul maakt ook wel leuke nummers. vlieg met me mee naar de regenbog vind ik stiekem ook best ok
Dan ga ik morgen voor op de stoep in een witte plastic tuinstoel lekker pils drinken en naar Paul luisteren, prima dagbesteding.quote:
God is niet in die woorden te vattenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja zo heeft God het niet bedoeld
Heb vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijnquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
God is niet in die woorden te vatten
Lolquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn
Het land van Maas en Waalquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Problem?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Heeft Paul dat wel eens gedaan?quote:
OK ok, Sylvana heeft grotere tieten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post maar ns foto's van jezelf dan, kijken wie er beter uitziet
Discriminazi jegens FvD'ersquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:00 schreef matthijst het volgende:
Die langhaar zit de hele avond te janken.
Heeft hij nou roze nagellak?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kutwijf
lijkt maan welquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kutwijf
of het is een flikkerquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zal wel voor die Tijn zijn? Die actie met het nagellakken.
Mooi, dan kunnen we aan de slagquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn PrEP voorraad van stal.
Omgquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef Fylax het volgende:
ze gaan hierna door op Facebook dan kom ik waarschijnlijk in de uitzending
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef Fylax het volgende:
ze gaan hierna door op Facebook dan kom ik waarschijnlijk in de uitzending
Kunnen vrouwen dat welquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:08 schreef monkyyy het volgende:
Cursus aftrekken? Voor mannen of voor vrouwen?
Doe maar morgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:09 schreef Fylax het volgende:
Godver elke keer wordt er opgehangen als ik word doorverbonden
Ik zie het morgen wel.quote:Helaas lukte de live feed niet. De extra opname gaat z.s.m. Online
Stuk vrolijker dan Sylvana.quote:
Haha ja dat lijkt wel.quote:
Kun je daarmee aftrekken?quote:
quote:
quote:
Ja inderdaad, was leuk gister.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren was door dat zingen juist een topshow
Mag ook wel eens een keer.quote:
Gelukkig komt ze wel lekker oprecht over.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:51 schreef RipCity het volgende:
Die tsjitske heeft een resting drunk face altijd.
Ja beetje raar dat die afgekapt is. Eigenlijk moet je zo'n clown gewoon overbluffen en zelf ook wat benzine neer moeten sproeien.quote:
En dan vol kracht aan die eikel draaien.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:06 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge. Dus nu lopen er 20.000 van die Linda-wijven rond die vragen of ze de sinaasappelpers moeten doen.
Ik zit hier met een banaan op de bank de prikkeldraad te oefenen zoals moest.quote:
Als je het toch baggertv vindtquote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:11 schreef TLC het volgende:
Steeds dezelfde baggertv van Paul de Leeuw, ik vraag me af hoelang zijn tv carriere uberhaupt nog mag duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |