SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Tag het is gewoon bizar. Mensen hebben een heksenjacht op Younes en Veltman. Mochten ze dan een fout passje geven dan gaan ze weer op feesbook lopen klagen. Houd je seksloze huwelijk liever voor jezelf zeggen we dan.![]()
Jup. Daarmee wil ik ook niet zeggen dat zij (en Sink en Traoré) helemaal foutloos zijn, maar het is gewoon bizar hoe ze compleet afgebrand worden af en toe en hoe alles wat een klein beetje fout gaat aan hen toegerekend wordtquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:26 schreef Brammess het volgende:
@Tag het is gewoon bizar. Mensen hebben een heksenjacht op Younes en Veltman. Mochten ze dan een fout passje geven dan gaan ze weer op feesbook lopen klagen. Houd je seksloze huwelijk liever voor jezelf zeggen we dan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes is de eerste speler uit de eredivisie in de mannschaft ooit, Veltman is onder dickie gewoon basisspelers oranje. Tevens speelden ze beiden onder iedere Ajax trainer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:26 schreef Brammess het volgende:
@Tag het is gewoon bizar. Mensen hebben een heksenjacht op Younes en Veltman. Mochten ze dan een fout passje geven dan gaan ze weer op feesbook lopen klagen. Houd je seksloze huwelijk liever voor jezelf zeggen we dan.
Omdat ze er natuurlijk geen kut van kunnen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
BREAKING: Former Borussia Dortmund coach Thomas Tuchel has ruled himself out of the vacant manager’s job at @SouthamptonFC #SSNHQ
Er is nog hoop jong0ns![]()
In feite heb je nog een back-up nodig voor de vleugels voorin. Ik denk niet dat Cerny nog wat gaat worden. Met Younes (weliswaar later terug ivm Confed Cup vrees ik), Kluivert en Neres heb je een leuk voorhoede. Daar mag er wel iemand bij.
Middenveld is al overvol, blijft over een nieuwe linksback ondanks je met Viergever - De Ligt - Sanchez - Veltman een prima achterhoede hebt. Mag overigens nog wel een centrale verdediger bij na vertrek Heikogod. Rest ons nog een 2e keeper.![]()
Wel sneu om te zien dat zowel Feyenoord als PSV gerooid wordt van hun spelers. En strakjes hooguit een miljoen of 10 a 15 kunnen investeren.
De mat voor een Ajax monopolie wordt steeds verder uitgerold.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met 30 miljoentjes zou dat toch moeten lukken denk je. Wordt wel een leuke transferzomerquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
In feite heb je nog een back-up nodig voor de vleugels voorin. Ik denk niet dat Cerny nog wat gaat worden. Met Younes (weliswaar later terug ivm Confed Cup vrees ik), Kluivert en Neres heb je een leuk voorhoede. Daar mag er wel iemand bij.
Middenveld is al overvol, blijft over een nieuwe linksback ondanks je met Viergever - De Ligt - Sanchez - Veltman een prima achterhoede hebt. Mag overigens nog wel een centrale verdediger bij na vertrek Heikogod. Rest ons nog een 2e keeper.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Westermann heeft toch nog een jaar contract?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Middenveld is al overvol, blijft over een nieuwe linksback ondanks je met Viergever - De Ligt - Sanchez - Veltman een prima achterhoede hebt. Mag overigens nog wel een centrale verdediger bij na vertrek Heikogod. Rest ons nog een 2e keeper.Charlie: How's it going in there?
Ja, maar die kerel wil weg omdat hij nooit speelt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Westermann heeft toch nog een jaar contract?![]()
Is dat zo? Dacht te lezen dat hij taalcursusje wil nemen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel wil weg omdat hij nooit speelt.
Charlie: How's it going in there?
Misschien gaat hij wel naar Sparta om een duo met Breuer te vormen weten wij veelquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht te lezen dat hij taalcursusje wil nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat ligt stevig in de lijn der verwachting idd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel naar Sparta om een duo met Breuer te vormen weten wij veelCharlie: How's it going in there?
Net als die 30 miljoen van Milik. En dan evengoed weer helemaal geen prijzen pakkenquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel sneu om te zien dat zowel Feyenoord als PSV gerooid wordt van hun spelers. En strakjes hooguit een miljoen of 10 a 15 kunnen investeren.
De mat voor een Ajax monopolie wordt steeds verder uitgerold.Ajax
off-troll: Is Tete serieus op te pikken van 3 miljoen? Lijkt me een onzin verhaal.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Kwestie van tijd natuurlijk. Het budget van Ajax blijft keihard groeien, met of zonder een kampioenschap. Terwijl feyenoord en psv moeite hebben weer een representatief elftal op de been te krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Net als die 30 miljoen van Milik. En dan evengoed weer helemaal geen prijzen pakkenAjax
off-troll: Is Tete serieus op te pikken van 3 miljoen? Lijkt me een onzin verhaal.
Is op te pikken voor 3 mio ja. Daar koop je 2 Eliaatjes voor en een halve moreno.Charlie: How's it going in there?
Ook VI meldt dat Ajax en Galatasaray rond zijn overigens, 3mio plus doorverkoopMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Klaassen zou voor 25+bonussen gaan, heeft bijna een persoonlijk akkoordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Inderdaad, al 3 jaar blijven ze groeien. Al 3 jaar geen prijzenquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kwestie van tijd natuurlijk. Het budget van Ajax blijft keihard groeien, met of zonder een kampioenschap. Terwijl feyenoord en psv moeite hebben weer een representatief elftal op de been te krijgen.
Is op te pikken voor 3 mio ja. Daar koop je 2 Eliaatjes voor en een halve moreno.![]()
Tete mooie vervanger voor Karsdorp. Die gaat waarschijnlijk voor het 6 dubbele naar AS Roma.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Iedereen die een andere mening heeft snapt er niks van. Oke.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:21 schreef Brammess het volgende:
Iedereen die veltman niet een goede back vindt lult derksen maar een beetje achterna. We willen natuurlijk allemaal slidings zien waar een waardeloze positionering aan vooraf ging
Om over de balletjes op Sanchez maar te zwijgen
En over die balletjes op Sanchez, het gebeurd vaker dat zulke balletjes juist van de voet van Sanchez komen volgens mij![]()
![]()
Tete zijn taak is om het spel naar voren te leggen, maar in plaats daarvan kiest hij steeds voor risicoloze balletjes terug naar Sanchez. Veltman vult dat beter in en daardoor staat hij ook hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iedereen die een andere mening heeft snapt er niks van. Oke.
En over die balletjes op Sanchez, het gebeurd vaker dat zulke balletjes juist van de voet van Sanchez komen volgens mij![]()
Heb je daar een statistiek van of is dat jouw subjectieve beoordeling? Naar mijn idee zit daar weinig verschil in. Ja tuurlijk, Veltman komt wel eens over de middenlijn, maar eigenlijk alleen echt om de bal dan weer te verspelen. Zo'n talent in balbezit vind ik dat nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tete zijn taak is om het spel naar voren te leggen, maar in plaats daarvan kiest hij steeds voor risicoloze balletjes terug naar Sanchez. Veltman vult dat beter in en daardoor staat hij ook hoger in de pikorde.![]()
Daar zijn er statistieken van en meermaals gepost hier en VI-analyse die Tagliano vast voorhanden heeft waarin ook aangetoond wordt waarom Veltman een betere back is in huidige systeem dan Tete.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je daar een statistiek van of is dat jouw subjectieve beoordeling? Naar mijn idee zit daar weinig verschil in. Ja tuurlijk, Veltman komt wel eens over de middenlijn, maar eigenlijk alleen echt om de bal dan weer te verspelen. Zo'n talent in balbezit vind ik dat nog niet.![]()
Ik moet dat ding echt een keer in mijn bookmarks gaan mieterenquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zijn er statistieken van en meermaals gepost hier en VI-analyse die Tagliano vast voorhanden heeft waarin ook aangetoond wordt waarom Veltman een betere back is in huidige systeem dan Tete.Even zoeken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is sowieso een gevaarlijke uitspraak aangezien Tete bijna niks heeft gespeeld en bovendien niet echt ritme in dit systeem kon opbouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zijn er statistieken van en meermaals gepost hier en VI-analyse die Tagliano vast voorhanden heeft waarin ook aangetoond wordt waarom Veltman een betere back is in huidige systeem dan Tete.![]()
Daarom stelt Ajax ook een trainer aan zonder ervaring en een handvol halve tamme als assistenten. Wordt het wat eerlijker.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
De mat voor een Ajax monopolie wordt steeds verder uitgerold.![]()
Oke, dus je vraagt eerst om statistieken, dan zijn die statistieken er en dan is het een gevaarlijke beoordeling?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is sowieso een gevaarlijke uitspraak aangezien Tete bijna niks heeft gespeeld en bovendien niet echt ritme in dit systeem kon opbouwen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, dus je vraagt eerst om statistieken, dan zijn die statistieken er en dan is het een gevaarlijke beoordeling?![]()
Tete loopt al wat jaren rond bij Ajax en iedereen kent zijn stijl wel. Het is geen aanvallende back, het is een defensieve back die goed is in zijn man uitschakelen. Maar dat wil niet zeggen dat hij ook een ruime bijdrage heeft in aanvallend opzicht. En dat is juist wat Ajax nodig heeft, buiten de toppers in de Eredivisie en EL-wedstrijden staat Ajax 70% van de tijd op de helft van de tegenstander.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is sowieso een gevaarlijke uitspraak aangezien Tete bijna niks heeft gespeeld en bovendien niet echt ritme in dit systeem kon opbouwen.![]()
Niemand is gebaat bij 1 club die domineert. Wat is er dan nog leuk aan? De aansluiting bij de Europese top is toch voorgoed weg en wat is er nog knap aan als je uiteindelijk met een begroting dubbel zo groot dan de nummer 2 kampioen wordt? Leuk, maar niemand staat ook te klappen wanneer Bayern of Juventus kampioen wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daarom stelt Ajax ook een trainer aan zonder ervaring en een handvol halve tamme als assistenten. Wordt het wat eerlijker.![]()
Laat verdedigen nu net gaan om die 30% dat het erop aan komt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tete loopt al wat jaren rond bij Ajax en iedereen kent zijn stijl wel. Het is geen aanvallende back, het is een defensieve back die goed is in zijn man uitschakelen. Maar dat wil niet zeggen dat hij ook een ruime bijdrage heeft in aanvallend opzicht. En dat is juist wat Ajax nodig heeft, buiten de toppers in de Eredivisie en EL-wedstrijden staat Ajax 70% van de tijd op de helft van de tegenstander.![]()
Ja en dan is het de vraag hoe je dat invult. Onder Bosz is er een vijfsecondenregel. Je moet zo snel mogelijk druk zetten en de bal veroveren. En Veltman zet beduidend beter druk dan Tete, dat wil niet zeggen dat Veltman dan ook werkelijk de bal verovert maar hij brengt de tegenstander wel zodanig in positie dat hij sneller de bal verliest en daardoor weer Ajax balbezit geeft.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Laat verdedigen nu net gaan om die 30% dat het erop aan komt.
Maar goed, ik heb niet de indruk dat je naar Ajax-volgers wil luisteren dus hou ik hier maar weer mee op.![]()
Helaas voor de lobbyisten van het nieuwe realisme is het in het Bosz-concept niet van hoofdzakelijk belang dat je 30% verdedigende kwaliteiten hebt die je gefap in de samenvatting bezorgen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Laat verdedigen nu net gaan om die 30% dat het erop aan komt.![]()
Volgens mij had Ajax de afgelopen drie seizoenen ook het meest te spenderen. Ik zie een patroon.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
De mat voor een Ajax monopolie wordt steeds verder uitgerold.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
maar om nou te doen alsof in Rotterdam de zaakjes goed voor elkaar zijn is toch ook op z'n minst lachwekkendquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had Ajax de afgelopen drie seizoenen ook het meest te spenderen. Ik zie een patroon.![]()
Gerard Cox zou instemmend knikken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar om nou te doen alsof in Rotterdam de zaakjes goed voor elkaar zijn is toch ook op z'n minst lachwekkendWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Laatste maand hebben nagenoeg alle sterkhouders een contractverlenging ondertekend, weinig mis mee. Transfermarktje moet alleen nog een beetje op gang komen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar om nou te doen alsof in Rotterdam de zaakjes goed voor elkaar zijn is toch ook op z'n minst lachwekkendVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
maar heb je het idee dan dat het een begin van een bloeiperiode wordt? Ik niet eerlijk gezegd, was meer een mooie toevalstreffer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste maand hebben nagenoeg alle sterkhouders een contractverlenging ondertekend, weinig mis mee. Transfermarktje moet alleen nog een beetje op gang komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: