Als het verhaal van Klaver uit het interview met de Volkskrant op z'n minst op hoofdlijnen klopt, dan kan ik niks anders dan hem groot gelijk geven. Wat geëist werd, dat kan je gewoon niet vragen van een fatsoenlijke partij. Dus echt vanuit de idealen beredeneerd en niet vanuit de boosheid zoals bij PVV en SP.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:13 schreef bamibij het volgende:
Idealen > Pragmatische politiek
We zullen zien waar het GL brengt. Ik hoop met heel m'n hart en verstand dat het geen SP/PVV wordt. Eeuwige oppositieschreeuwers hebben we al meer dan zat.
Whoehahahahahsha. Deze post gaat vandaag niet meer overtroffen worden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 06:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het verhaal van Klaver uit het interview met de Volkskrant op z'n minst op hoofdlijnen klopt, dan kan ik niks anders dan hem groot gelijk geven. Wat geëist werd, dat kan je gewoon niet vragen van een fatsoenlijke partij. Dus echt vanuit de idealen beredeneerd en niet vanuit de boosheid zoals bij PVV en SP.
Ben erg pragmatisch ingesteld maar kan deze opstelling wel waarderen. En het is ook goed dat het nu gebeurt en niet na een jaartje met een kabinet waarin het voor CDA en VVD alleen maar gaat om zo boos mogelijk doen tegen de buitenlanders....
Ben benieuwd hoeveel boter de VVD erbij heeft gedaan.......quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:50 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vind 't inderdaad jammer dat ie de formatie heeft opgeblazen om zoiets. Om een coalitie te vormen moet boter bij de vis gedaan worden, doet verder echter niets af aan de stelling.
Alles goed P_T?quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Whoehahahahahsha. Deze post gaat vandaag niet meer overtroffen worden.
Iets minder dan de helft als we kijken naar het behaalde aantal zetels.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel boter de VVD erbij heeft gedaan.......
Tja, jij vindt negers genetisch minderwaardig, gelooft dat 9/11 een ibside job is, steunde fanatiek een alcomobilist die minderjarige meisjes drugs wou slijten in ruil voor seks en bent nu als zelfverklaard Libertariër voor een partij die de energiebedrijven wil nationaliseren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Whoehahahahahsha. Deze post gaat vandaag niet meer overtroffen worden.
Als het interview met Klaver klopt, dan eigenlijk geen. Het kon anders opgeschreven worden om het beter verteerbaar te maken maar Klaver diende te slikken dat de grens dicht gaat voor alle oorlogsvluchtelingen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:08 schreef betyar het volgende:
[..]
De VVD heeft negentien zetels meer dan GL en kunnen zich dus meer permitteren in de formatie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Whoehahahhaaaaaaquote:Op donderdag 15 juni 2017 07:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, jij vindt negers genetisch minderwaardig, gelooft dat 9/11 een ibside job is, steunde fanatiek een alcomobilist die minderjarige meisjes drugs wou slijten in ruil voor seks en bent nu als zelfverklaard Libertariër voor een partij die de energiebedrijven wil nationaliseren.
Dus ook deze stelling van je kan ik niet erg serieus nemen.
Oorlogsvluchtelingen? Manmanmanmanman. Wat val jij door de mand. Recht proberen te praten wat krom is alleen omdat je linkse droomgod in jouw ogen niks fout kan doen. Minder dan 3% van de instroom bestaat uit mensen op de vlucht voor oorlog. De rest komt hier om economische redenen en als stemvee voor linkse partijen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het interview met Klaver klopt, dan eigenlijk geen. Het kon anders opgeschreven worden om het beter verteerbaar te maken maar Klaver diende te slikken dat de grens dicht gaat voor alle oorlogsvluchtelingen.
Hou op. Ik krijg buikpijn van het lachen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je ontbeert iedere inhoudelijke kennis
En Klaver verklaart die mensen niet toe te willen laten. Maar zwelg lekker verder in je boosheid en waangedachtenquote:Op donderdag 15 juni 2017 07:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen? Manmanmanmanman. Wat val jij door de mand. Recht proberen te praten wat krom is alleen omdat je linkse droomgod in jouw ogen niks fout kan doen. Minder dan 3% van de instroom bestaat uit mensen op de vlucht voor oorlog. De rest komt hier om economische redenen en als stemvee voor linkse partijen.
Er moet ook sowieso wat veranderen aan de Nederlandse politiek. Als je steeds maar je principes blijft weggooien uit pragmatisme vernietig je ook steeds meer het vertrouwen in de politiek.quote:Op donderdag 15 juni 2017 06:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het verhaal van Klaver uit het interview met de Volkskrant op z'n minst op hoofdlijnen klopt, dan kan ik niks anders dan hem groot gelijk geven. Wat geëist werd, dat kan je gewoon niet vragen van een fatsoenlijke partij. Dus echt vanuit de idealen beredeneerd en niet vanuit de boosheid zoals bij PVV en SP.
Ben erg pragmatisch ingesteld maar kan deze opstelling wel waarderen. En het is ook goed dat het nu gebeurt en niet na een jaartje met een kabinet waarin het voor CDA en VVD alleen maar gaat om zo boos mogelijk doen tegen de buitenlanders....
Ik was vanwege deze te verwachten opstelling van CDA en VVD op voorhand al niet erg voor deze samenwerking. Ben daarom ergens wel blij dat dit er voor de daadwerkelijke vorming van een kabinet al uit is gekomen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er moet ook sowieso wat veranderen aan de Nederlandse politiek. Als je steeds maar je principes blijft weggooien uit pragmatisme vernietig je ook steeds meer het vertrouwen in de politiek.
Daarbij viel het mij op dat GL bijval kreeg van praktisch iedereen die meer zicht heeft op de situatie omdat het hun werk is. Klaver is dus niet maar een beetje aan het luchtfietsen (op een elektrische bakfiets). Ook heel grappig was het om te zien dat de journalisten en correspondenten die werk(t)en in de gebieden rond de Middenlandse Zee zich overduidelijk ergerden aan de navelstaarderij van de Haagse pers.
Ik kan er ook niet heel rouwig om zijn. Wel ben ik geschrokken van de woede (en soms ook wel de laagheid) van de andere drie partijen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik was vanwege deze te verwachten opstelling van CDA en VVD op voorhand al niet erg voor deze samenwerking. Ben daarom ergens wel blij dat dit er voor de daadwerkelijke vorming van een kabinet al uit is gekomen.
Daar kon jij best weleens gelijk in kunnen hebben, dat het stemvee is voor linkse partijen. Want het zijn slechts de linkse partijen die nog lachen kunnen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen? Manmanmanmanman. Wat val jij door de mand. Recht proberen te praten wat krom is alleen omdat je linkse droomgod in jouw ogen niks fout kan doen. Minder dan 3% van de instroom bestaat uit mensen op de vlucht voor oorlog. De rest komt hier om economische redenen en als stemvee voor linkse partijen.
Tuurlijk joh, maak twee van de belangrijkste programma's op de Nederlandse radio even kapot. Dan kunnen we die vervangen voor meer leuterprogramma's.quote:Halvering zendtijd dreigt voor onderzoeksprogramma's Argos en Reporter
De twee belangrijkste onderzoeksjournalistieke programma's op NPO Radio 1 dreigen de helft van hun zendtijd kwijt te raken, en een deel van hun budget. De zendermanager van Radio 1 wil dat Argos en Reporter Radio niet langer wekelijks een uur uitzenden, maar elkaar afwisselen. Dat blijkt uit een conceptversie van het Jaarplan Radio 2018, die in het bezit is van de Volkskrant.
Wat een slecht idee.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, maak twee van de belangrijkste programma's op de Nederlandse radio even kapot. Dan kunnen we die vervangen voor meer leuterprogramma's.
Jasper Kuipers o.a. Met een mooi genuanceerd stuk. Maar "men" lijkt hier geen nuance te willen of niet te begrijpen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Daarbij viel het mij op dat GL bijval kreeg van praktisch iedereen die meer zicht heeft op de situatie omdat het hun werk is.
Heb je een link naar dat stuk? Ik heb die volgens mij nog niet gelezen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jasper Kuipers o.a. Met een mooi genuanceerd stuk. Maar "men" lijkt hier geen nuance te willen of niet te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |