In die romannetjes is het juist wel normaalquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:51 schreef Resistor het volgende:
[..]
Patiënte heeft te veel doktersromannetjes gelezen, en kwam er pas recent achter dat het toch niet normaal was?
quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Spijtig genoeg ken ik er heel veel (ook de reden waarom ik altijd kritisch ben op FOK over het vrouwvolk), nu ga ik niet overal roepen dat de man onschuldig is/was, maar in het merendeel van de gevallen wel. Waarbij vrouwlief er een ander op nahield, en de man in een klein appartementje mag wonen en alimentatie mag betalen. Voor vrouwen is het ook gewoon makkelijker nu met social media en whats app, die hoeven maar een appje te sturen en hebben een legertje mannen voor de deur staan. Ik ken maar één koppel met kinderen die nog bij elkaar is (maar dat ligt meer aan het feit dat die meid geen eigen mening heeft), de rest wat ik ken met kinderen zijn uit elkaar waarbij de vrouw altijd de zaakjes op orde heeft, en niemand een full time baan heeft. En de man maar moet bloeden voor veelal de vreemdgaande vrouwen.
De verhalen dat mannen meestal vreemd gaan zijn onzin, ook uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het veelal de vrouwen zijn die buiten de deur neuken (en neen ik praat hiermee niet de vreemdgaande mannen goed). Alleen leven we nog in een samenleving waarbij de man gestraft wordt, dan hoor ik niemand over gelijke rechten.
Het ziekenhuis werd in 2015 op de hoogte gesteld, maar de vrouw onthulde pas vorig jaar wat er was gebeurd? Ik heb geen heel hoge pet op van de journalist die dit stukje in elkaar heeft gezet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef yvonne het volgende:
Waarom komt ze pas in 2016 met haar verhaal naar buiten over iets dat in 2009 speelde?
Van een mannelijk gynaecoloog zou je juist verwachten dat die geen vagina meer kan zien.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Snap sowieso niet dat dat beroep niet alleen voor vrouwen is.
Misschien heeft hij wel een vagina fetish ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Van een mannelijk gynaecoloog zou je juist verwachten dat die geen vagina meer kan zien.
Dit is een diehard. Chapeau!
Ooit statistieken gelezen dat 60% van de gynaecologen zich weleens aangetrokken had gevoeld tot een patiënte en 30% van de gynaecologen had weleens contact met een patiente gehad dat buiten het werkgebied viel.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Van een mannelijk gynaecoloog zou je juist verwachten dat die geen vagina meer kan zien.
Dit is een diehard. Chapeau!
Jezelf tot iemand aangetrokken voelen is menselijk. Dat overkom je. Maar het lijkt me wel dat je vanuit je functie professioneel blijft. Anders moet je niet zo'n beroep kiezen. Ik schrik van het aantal van 30%. Dat is behoorlijk hoog.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit statistieken gelezen dat 60% van de gynaecologen zich weleens aangetrokken had gevoeld tot een patiënte en 30% van de gynaecologen had weleens contact met een patiente gehad dat buiten het werkgebied viel.
Omdat de relatie patiënt-zorgverlener kwetsbaar is, moet de zorgverlener er te allen tijde voor zorgen dat die grens niet wordt overschreden. Er zijn meer situaties waar verliefdheid een beroepsmatig risico is. Het is aan de professional om professioneel te blijven.
doel je daarmee op een onderzoek uit 1992 van D. Wilbers, G. Veenstra, H. B. van de Wiel, W. C. Weijmar Schultz:quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit statistieken gelezen dat 60% van de gynaecologen zich weleens aangetrokken had gevoeld tot een patiënte en 30% van de gynaecologen had weleens contact met een patiente gehad dat buiten het werkgebied viel.
Omdat de relatie patiënt-zorgverlener kwetsbaar is, moet de zorgverlener er te allen tijde voor zorgen dat die grens niet wordt overschreden. Er zijn meer situaties waar verliefdheid een beroepsmatig risico is. Het is aan de professional om professioneel te blijven.
Ik schrok er ook van, maar er zit logica achter.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Jezelf tot iemand aangetrokken voelen is menselijk. Dat overkom je. Maar het lijkt me wel dat je vanuit je functie professioneel blijft. Anders moet je niet zo'n beroep kiezen. Ik schrik van het aantal van 30%. Dat is behoorlijk hoog.
Van je hobby je beroep maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Snap sowieso niet dat dat beroep niet alleen voor vrouwen is.
Het was jaren geleden, dus zou kunnen dat het dit onderzoek was en ik de cijfers verkeerd heb onthouden. Mijn geheugen was er iig van overtuigd dat er bij 30% meer speelde dan een gezonde arts-patient relatie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:35 schreef RM-rf het volgende:
doel je daarmee op een onderzoek uit 1992 van D. Wilbers, G. Veenstra, H. B. van de Wiel, W. C. Weijmar Schultz:
Ja het zal je vrouw toch zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:41 schreef Klummie het volgende:
[..]
Van je hobby je beroep maken.![]()
Pics van de patiënte?
8 jaar geleden, toen was het nog een testosteronbom van 34.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet dat je zo ver kunt gaan als volwassen man van 42 met zo'n beroep. Je hele carierre en alles riskeren voor een beetje seks.
Maar goed, het komt vaker voor, ik weet het.
Een schorsing betekent nog niet het einde van zijn carrière toch? Hoe lang zal zo een schorsing duren?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet dat je zo ver kunt gaan als volwassen man van 42 met zo'n beroep. Je hele carierre en alles riskeren voor een beetje seks.
Maar goed, het komt vaker voor, ik weet het.
Dat is weg zodra ik 42 ben?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
8 jaar geleden, toen was het nog een testosteronbom van 34.
9 maanden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een schorsing betekent nog niet het einde van zijn carrière toch? Hoe lang zal zo een schorsing duren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |