http://www.omroepgelderla(...)nte-in-behandelkamerquote:NIJMEGEN - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) wil dat een 42-jarige gynaecoloog wordt geschorst omdat hij tijdens zijn opleiding in het Radboudumc een seksuele relatie had met een patiënte. Volgens de IGZ kan dit niet door de beugel.
De vrouw onthulde vorig jaar dat ze in 2009 tijdens haar zwangerschap regelmatig seks had met de arts in opleiding. Dit gebeurde in de behandelkamer van het Nijmeegse ziekenhuis. Volgens een woordvoerder van het Radboudumc werd het ziekenhuis in 2015 op de hoogte gesteld van de zaak.
De patiënte en haar partner waren bij de gynaecoloog in behandeling wegens vruchtbaarheidsproblemen. De vrouw raakte uiteindelijk spontaan zwanger maar was inmiddels tot over haar oren verliefd op de arts.
'Arts in de fout'
Na de behandeling zocht de zwangere vrouw weer contact met de gynaecoloog en hadden zij afspraakjes. Als vriendendienst maakte hij in het ziekenhuis zonder medische noodzaak echo’s en hadden de man en vrouw seks in de behandelkamer.
De inspectie betoogde woensdag bij het regionaal tuchtcollege in Eindhoven dat de arts de fout in is gegaan en de verleiding had moeten weerstaan. De gynaecoloog verklaarde dat hij was gezwicht voor het emotionele verhaal van de vrouw en haar avances.
'Steun collega's'
De gynaecoloog heeft zijn opleiding in Nijmegen afgerond en werkt inmiddels in het Amphia Ziekenhuis in Breda. Zijn verhaal is daar bekend en hij krijgt daar naar eigen zeggen de volledige steun van zijn collega’s en de ziekenhuisdirectie.
Het tuchtcollege doet op 26 juli uitspraak over de zaak.
Alsof vrouwen geen seks met elkaar kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Snap sowieso niet dat dat beroep niet alleen voor vrouwen is.
Minder snel denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof vrouwen geen seks met elkaar kunnen hebben.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Hoezo? Ik vind met enkele uitzonderingen mannelijke gyns fijner dam vrouwen. Mannen zijn voorzichtiger en zeggen duidelijker dat ze doen in mijn ervaring.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Allejezus wat een domme opmerkingquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Dan snap jij wel meer dingen niet!quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Vuile misandrist. Ga naar girlpower.com ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Want?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:44 schreef DKS het volgende:
Nou ja, hij was natuurlijk al 'een lul'.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Fijn zo'n onthulling.
Wat ik lees is dat er een relatie was ontstaan, dat kan (ook daar in die omstandigheden) gebeuren lijkt me.
Zeker omdat hij het paar langer begeleidde.
Triest dat de man / arts nu de lul kan worden.
Triest? Beroepsethiek kunnen we beter afschaffen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Fijn zo'n onthulling.
Wat ik lees is dat er een relatie was ontstaan, dat kan (ook daar in die omstandigheden) gebeuren lijkt me.
En wat doet hij met dat ding om zijn arm waarmee dokter Pol altijd tot zijn schouders in de kut van een koe zit te graaien?quote:
dat weet je vooraf als arts, hij heeft geen excuusquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Fijn zo'n onthulling.
Dan werk jij als gynaecoloog en dan komt er een bloedgeile patiente die zwanger wil worden?quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
Fapje gezet met dit als verhaal in mijn hoofd.
Want dan heb je waarschijnlijk minder gevallen als dit, ook erg lullig voor de man van het stel.quote:
Het hebben van een buitenechtelijke relatie is alleen geen geen grond voor medisch tuchtrecht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Fijn zo'n onthulling.
Ja, dit is ook een groot probleem onder de mannelijke gynaecologen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 06:09 schreef DKS het volgende:
[..]
Want dan heb je waarschijnlijk minder gevallen als dit, ook erg lullig voor de man van het stel.
Misschien is het nog niet zo lang uit. Dan wil zo'n bedriegster hem natuurlijk kapot maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:57 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom hangt ze zoveel jaar later dat nog ineens aan de grote klok? Neem aan dat het niets meer tussen die twee is geworden.
Triest is het voor de partner van die vrouw, die arts en die vrouw zijn een trieste bedoelding ja. Ben je blij dat je een kleine krijgt, laat die hoer zich volpompen door een dokter. Het uiteindelijke slachtoffer zal die man zijn mits de relatie verbroken wordt, die zal wel kunnen blijven dokken voor die kleine terwijl zij zich lekker vol kan laten blaffen en met een parttime baantje haar week wel vol krijgt. Je ziet het tegenwoordig overal, de appartementen bij mij in de straat zitten vol single mannen die 1x in de 2 weken de kids eens krijgen maar wel krom mogen liggen om het kind financieel te ondersteunen, en het vrouwvolk loopt massaal met een nieuwe kerel, waarna het vreemdgaan geromantiseerd wordt in de vrouwenbladen, want dat is spannend, en het is de man z'n eigen schuld, maar indien andersom is het wel de grootste klootzak ter wereld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Fijn zo'n onthulling.
Ah joh, daar moet je helemaal niet over nadenken. Gewoon fapje zetten en zorgen dat je zelf ook in dit soort situaties verzeild raakt!quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Triest is het voor de partner van die vrouw, die arts en die vrouw zijn een trieste bedoelding ja. Ben je blij dat je een kleine krijgt, laat die hoer zich volpompen door een dokter. Het uiteindelijke slachtoffer zal die man zijn mits de relatie verbroken wordt, die zal wel kunnen blijven dokken voor die kleine terwijl zij zich lekker vol kan laten blaffen en met een parttime baantje haar week wel vol krijgt. Je ziet het tegenwoordig overal, de appartementen bij mij in de straat zitten vol single mannen die 1x in de 2 weken de kids eens krijgen maar wel krom mogen liggen om het kind financieel te ondersteunen, en het vrouwvolk loopt massaal met een nieuwe kerel, waarna het vreemdgaan geromantiseerd wordt in de vrouwenbladen, want dat is spannend, en het is de man z'n eigen schuld, maar indien andersom is het wel de grootste klootzak ter wereld.
Nee, geen goed woord voor vreemdgaand volk
Bedoening. Vreemdgaan is inderdaad kleaute en helemaal als de situatie is zoals jij hem schetst.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Triest is het voor de partner van die vrouw, die arts en die vrouw zijn een trieste bedoelding ja. Ben je blij dat je een kleine krijgt, laat die hoer zich volpompen door een dokter. Het uiteindelijke slachtoffer zal die man zijn mits de relatie verbroken wordt, die zal wel kunnen blijven dokken voor die kleine terwijl zij zich lekker vol kan laten blaffen en met een parttime baantje haar week wel vol krijgt. Je ziet het tegenwoordig overal, de appartementen bij mij in de straat zitten vol single mannen die 1x in de 2 weken de kids eens krijgen maar wel krom mogen liggen om het kind financieel te ondersteunen, en het vrouwvolk loopt massaal met een nieuwe kerel, waarna het vreemdgaan geromantiseerd wordt in de vrouwenbladen, want dat is spannend, en het is de man z'n eigen schuld, maar indien andersom is het wel de grootste klootzak ter wereld.
Of dat alle artsen uiteindelijk ook gewoon mens zijn....quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef bijdehand het volgende:
Blijkt maar weer dat niet alle artsen slim zijn
Ik ken iemand die een huis heeft gekocht waarin hij samen met zijn vrouw en kind in woonden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Spijtig genoeg ken ik er heel veel (ook de reden waarom ik altijd kritisch ben op FOK over het vrouwvolk), nu ga ik niet overal roepen dat de man onschuldig is/was, maar in het merendeel van de gevallen wel. Waarbij vrouwlief er een ander op nahield, en de man in een klein appartementje mag wonen en alimentatie mag betalen. Voor vrouwen is het ook gewoon makkelijker nu met social media en whats app, die hoeven maar een appje te sturen en hebben een legertje mannen voor de deur staan. Ik ken maar één koppel met kinderen die nog bij elkaar is (maar dat ligt meer aan het feit dat die meid geen eigen mening heeft), de rest wat ik ken met kinderen zijn uit elkaar waarbij de vrouw altijd de zaakjes op orde heeft, en niemand een full time baan heeft. En de man maar moet bloeden voor veelal de vreemdgaande vrouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een huis heeft gekocht waarin hij samen met zijn vrouw en kind in woonden.
Ze gaan uit elkaar. Vrouw en kind blijven in huis wonen. Hij betaalt de hypotheek en alimentatie en woont zelf in een anti-kraak kamer. Meer kan hij niet betalen op dit moment.
Raar om dat zo de wereld in te slingeren.quote:'Steun collega's'
De gynaecoloog heeft zijn opleiding in Nijmegen afgerond en werkt inmiddels in het Amphia Ziekenhuis in Breda. Zijn verhaal is daar bekend en hij krijgt daar naar eigen zeggen de volledige steun van zijn collega’s en de ziekenhuisdirectie.
Patiënte heeft te veel doktersromannetjes gelezen, en kwam er pas recent achter dat het toch niet normaal was?quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef yvonne het volgende:
Waarom komt ze pas in 2016 met haar verhaal naar buiten over iets dat in 2009 speelde?
Dat is inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef yvonne het volgende:
Waarom komt ze pas in 2016 met haar verhaal naar buiten over iets dat in 2009 speelde?
Hij hoeft natuurlijk niet te vertrekken he.quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een huis heeft gekocht waarin hij samen met zijn vrouw en kind in woonden.
Ze gaan uit elkaar. Vrouw en kind blijven in huis wonen. Hij betaalt de hypotheek en alimentatie en woont zelf in een anti-kraak kamer. Meer kan hij niet betalen op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |