dan zwaai ik gewoon evenquote:Op donderdag 15 juni 2017 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
In Maastricht heb ik dan al weer meer kennissen/familie wonen dan ik tijd voor kan maken, dus dit aanbod kan ik geen gebruik van maken. Maar ook jij: dank!
Mijn oom wil dolgraag dat we in Maastricht bij hem komen logeren, liefst minstens twee nachten. En dan vooral omdat hij zo dol is op de hond. Verder een ontzettend aardige man met een geschikte logeerkamer, dus het zou best kunnen zijn dat we zijn aanbod aannemen. Natuurlijk is het ook heel fijn (en heel niet zo voor de hand liggend) dat iemand ons graag mét hond logeergelegenheid biedt.
Ha handig!quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Onder de tarp zit nog een los muskietententje:
[ afbeelding ]
In dat geval even de voorwaarden van je provider checken, als ik op het kaartje af ga komen ze ook door Andorra (kan het niet helemaal goed zien); en dat hoort niet bij de EU. Bij sommige providers valt het wel onder EU, bij sommige nietquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:15 schreef Geckoo het volgende:
[..]
je bundel is in de hele eu geldig!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:15 schreef Geckoo het volgende:
[..]
je bundel is in de hele eu geldig!!!
Dank voor de tipsquote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:01 schreef polariteit het volgende:
[..]
Ha handig!
[..]
In dat geval even de voorwaarden van je provider checken, als ik op het kaartje af ga komen ze ook door Andorra (kan het niet helemaal goed zien); en dat hoort niet bij de EU. Bij sommige providers valt het wel onder EU, bij sommige niet
OMM is bazenspul.quote:Op donderdag 15 juni 2017 20:20 schreef sigme het volgende:
M'n OMM-regenjasje is binnen, en ook m'n merino/zijden vestje.
Mogen allebei mee uit wandelen.
Nog even terugkomend op die plu, ik heb 't niet zelf verzonnen. Er is een subclub van langeafstandswandelaars die zwéren bij umbrella. De meest uitgebreide pagina is uit de lucht, maar bijvoorbeeld hier een review.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:45 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zou zelf de paraplu thuislaten, heb je echt niets aan :x
Op die schoenen lopen vind ik ook het dapperste deelquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:13 schreef qajariaq het volgende:
Geen idee hoeveel ervaring je er mee hebt maar gaat lopen op slippers / sandalen wel goed? Steentjes en takjes die via de voorkant onder je voet komen....
Neopreen sokken vind ik vreselijk zweten en er zitten vaak naden in waar je blaren van kan krijgen.
Geweldig avontuur, ga dit zeker volgen. Deel één ga ik deze week nog wel lezen.
De neopreen duiksokken zijn voor koude/natte dagen. Ter voorbereiding heb ik ze gister weer eens de hele dag aangehad, en dan 's ochtends er eerst maar mee door het natte gras gelopen. Ik bevalt mij prima. Grootste zorg hier lijkt mij de slijtvastheid. Maar ik verwacht ze niet veel/vaak/lang aan te hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:13 schreef qajariaq het volgende:
Geen idee hoeveel ervaring je er mee hebt maar gaat lopen op slippers / sandalen wel goed? Steentjes en takjes die via de voorkant onder je voet komen....
Neopreen sokken vind ik vreselijk zweten en er zitten vaak naden in waar je blaren van kan krijgen.
Geweldig avontuur, ga dit zeker volgen. Deel één ga ik deze week nog wel lezen.
Inmiddels een stuk van het eerste deel gelezen waar deze discussie dus ook al gevoerd is zie ik. Sorry voor het weer oprakelen. Je hebt al een keus gemaakt en die hoort bij jou.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 05:02 schreef sigme het volgende:
Ik loop al jaren hard op minimale 'barefootschoenen'.
Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo. Ik loop ook al een hele tijd op deze sandalen, maar ja, natuurlijk geen 30km/dag dag-in-dag-uit.
Maar ter geruststelling: ik heb een paar goede, ingelopen Hanwags klaarstaan. Die kunnen me zo gebracht worden.
[..]
De neopreen duiksokken zijn voor koude/natte dagen. Ter voorbereiding heb ik ze gister weer eens de hele dag aangehad, en dan 's ochtends er eerst maar mee door het natte gras gelopen. Ik bevalt mij prima. Grootste zorg hier lijkt mij de slijtvastheid. Maar ik verwacht ze niet veel/vaak/lang aan te hebben.
Stap voor stapquote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
Dit moet en zal ik natuurlijk volgen! Ben benieuwd hoe je dat gaat doen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:13 schreef minilot het volgende:
Ja snotver, nou wil ik ook een Snow Peak Ultra Light Umbrella!![]()
Sigme, ben je er eigenlijk een beetje zenuwachtig voor nu het zo dichtbij komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of die sokjes aanblijven.
Mijn hond heeft ook sokjes vanwege zijn voetzooltjes maar als ik 2 minuten niet kijk zijn ze af
Ik vind dit echt enorm dapper van julliequote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:06 schreef sigme het volgende:
Liefste heeft inmiddels ontslag en de eerste dagen gehad waarin hij niet meer hoefde te komen opdagen. Ik werk volgende week nog 4 dagen.
Komende zaterdag staat vertrek gepland.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je lief?
Let me see you stripped down to the bone
We gaan proberen om zoveel mogelijk onverhard te lopen. En we zullen proberen de hitte te mijden.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:21 schreef MaJo het volgende:
Volgende week al! Ik vind het echt super stoer en ga jullie volgen
Nog even een tip voor de hond: let je erop dat de grond erg heet kan worden voor een hond? Zag laatst weer een hond "dansen" op de pont omdat zijn baasje niet doorhad dat ie daar last van hadMisschien kun je dan ook die hondensokjes aantrekken voor heet asfalt bijvoorbeeld?
Nee, de plaatjes van routes zijn van complete routes. Wij vertrekken vanuit het noorden van Drenthe.quote:
We praten elkaar om de beurt moed in. Maar we hebben er vooral veel zin in hoor. Komt wel goed allemaal.quote:
Goede tipquote:Op zondag 25 juni 2017 11:16 schreef _flore het volgende:
Ik heb alles gelezen maar weet niet meer of je een het genoemd hebt: iets om teken te verwijderen bij hond en mens? Verder veel plezier en succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |