Ja en het zijn dus niet Colin Meloy (Decemberists), Elvis Costello, Neil Young, Jarvis Cocker, Vader Abraham, Guus Meeuwis. Die laatste twee zou ik zelf nooit frontman noemen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Openstaande vraag van bukgeit:
Ik deel mijn verjaardag met een beroemde zanger, gitarist, songschrijver, frontman. Enig idee wie?
Achteraf wel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Simpel toch?
Stand 1376:
n00biedoobiedoo 1
Stand 1376:quote:
Zwarte Dinoquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:32 schreef methodmich het volgende:
Even kijken of jullie je klassiekers kennen., jij wou Nina, die met Rocco was verloofd.
Wie komt er op de?
Juist. Blijven we toch in de kleuren!quote:
Yup.quote:
Het leek me idd wel te gokkenquote:Op donderdag 15 juni 2017 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slechts gebaseerd op begin jaren '80 en in de USA toch wel een beetje bekend zijn.
quote:Johnny wants a plane
Johnny wants to suck on a Coke
Johnny wants a woman
Johnny wants to think of a joke
Sort of vervolgvraag...Wat van wie...quote:I've seen an old man have a heart attack in Manhattan.
Well he just died while we just stood there lookin' at him.
Ain't he cute?
Terug...quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:33 schreef belsen het volgende:
Geen idee, is MadMaster er nog of gaan we een andere vraag stellen?
Pas weer eens uit de kast gehaald, fijn hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:29 schreef pipster het volgende:
Mmmm, wie weet.
Jeetje dat heb ik lang niet gehoor Alice Donut...
wat van wie?quote:Hear the one about Michael, some say he must be gay
I try to argue, but they said if he was straight he wouldn't move that way
risico van 't vakquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:42 schreef Ulx het volgende:
Vanity 6 en Appolonia 6.
Omdat ik toen ik de vraag verzon iets over de band wilde lezen en vervolgens op een interview stuitte waar de zanger dat in zei.
Dat kostte je vast meer dan 5 seconden.quote:
Stand 1376:quote:
Er zitten 3 posts tussen die van jou en mij.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat kostte je vast meer dan 5 seconden.
quote:is an early genre of alternative rock, based primarily in Los Angeles, California, which was at its most popular in the mid-1980s.
quote:bands incorporated psychedelia, rich vocal harmonies and guitar interplay in a folk rock style that owed a particular debt to The Byrds, but more generally referenced the whole range of 1960s West Coast pop and garage rock.
Nee, het is natuurlijk wel een vervolgvraag.quote:
Jazeker! In samenwerking met Sandy Coast en Hans Vermeulen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:wants a hand gesture that has been used by rock 'n' roll fans for decades to be his personal trademark.
Een duivels karweitje dit keer.quote:
1. 280 11 6 Alison Moyet That ole devil called love 1985-05-04quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rolling Stones - Sympathy for the Devil![]()
Buffalo Bob & Rinkelstars - idem![]()
Gun - Race with the Devil![]()
Cozy Powell - Dance with the devil![]()
CJ & Co - Devil's Gun![]()
Golden Earring - The Devil made me do it![]()
Kylie Minogue - Better the devil you know![]()
Alison Moyet - That Ole Devil called love
reserve
Van Halen - Running with the devil![]()
Wat van wie?quote:Well, you've got your diamonds and you've got your pretty clothes
And the chauffeur drives your car
You let everybody know
Dat is juist!quote:
Damn autocorrect..quote:
Die is nooit zover gekomen in het voetbal, dan deze jongen.quote:
Godley & Cream?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:18 schreef Ulx het volgende:
Wie regisseerden de clip van Road to Nowhere van Talking Heads?
quote:
Het klinkt overigens niet slecht. Ook niet bijzonder origineel, maar toch ook zeker niet slecht.twitter:locadiaofficial twitterde op donderdag 01-06-2017 om 16:22:51Y'all better be ready for take off. Check out the snippet of my first single coming June 6th! 🔥🎧 #TakeOff… https://t.co/FL06SKWvOt reageer retweet
Dat klopt. De co-regisseur is trouwens een inkoppertje.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:10 schreef bukgeit het volgende:
De Sledgehammer-regisseur. Weet z'n naam niet.
Dus het punt is toegekend?quote:
Wie vervingen deadhead voor Black Flag in hun cover van wie en welk nummer?quote:Out on the road today, I saw a BLACK FLAG sticker on a Cadillac
quote:
Stand 1377:quote:
quote:
quote:I was born in the backwoods
Of a two-bit nowhere town
Fathered up some rock 'n' roll (baby)
So you muthers could boogie down
I ain't whistling dixie
No I'm a rebel with a groove
All around the world the ygo 'round and 'round
When they dig on my new stainless steel sound
quote:
Ik ken de band vrij goed, maar teksten raden van B-kantjes van een exclusieve record store day single gaat me net iets te ver.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:31 schreef bartrid het volgende:
Ook opgezocht, ook afgehaakt, wist niet eens dat dit uit was
Stand 1377:quote:
Van welke band waren deze twee albums?quote:Goin' walkabout
Second coming
ik wil m wel even inkoppen voor gratis: Michel van Anouk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:45 schreef RokStarr het volgende:
Hmmm had random nummer van m'n iPod gepakt voor de vraag... Sorry dat het een minder bekend nummer was.
Nieuwe dan:
Wat van wie?
Hey ... how's life are you okay?
I wonder if you ever think of me
It's been nine years since that kiss
I can't help but reminiscence
Second coming is van The Stone Roses, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:23 schreef pipster het volgende:
[..]
Van welke band waren deze twee albums?
Zeker en nog een aantal bands zie ik nu, doch in combinatie met Going Walkabout klopt het alleen niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Second coming is van The Stone Roses, toch?
Die jaquote:
Gemist dan Bartrid, ik was best fan ze midden 80s. Nog foto's gemaakt bij concerten... shamequote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:08 schreef bartrid het volgende:
The Chameleons, dat heb ik zelf nog in het overleden muzikanten topic gepost.
Ik kende ze niet tot een paar jaar geleden. Fijne band wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Gemist dan Bartrid, ik was best fan ze midden 80s. Nog foto's gemaakt bij concerten... shame
Stand 1377:
n00biedoobiedoo 7
methodmich 2
MadMaster 1
Ulx 5
bukgeit 4
bartrid 4
Blogman 3
cafca 1
Berkery 1
Grobbel 2
pipster 2
RokStarr 1
WeezerButler 1
Lonaa 1
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:34 schreef pipster het volgende:
[..]
Die ja![]()
Stand 1377:
n00biedoobiedoo 7
methodmich 2
MadMaster 1
Ulx 5
bukgeit 4
bartrid 3
Blogman 3
cafca 1
Berkery 1
Grobbel 2
pipster 2
RokStarr 1
WeezerButler 1
Lonaa 1
Zonder verder commentaar plak er ook een punt bij voor Lonaa.
Oeps, inderdaad. Aangespastquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:51 schreef bukgeit het volgende:
Bartrid je hebt jezelf het Tortoise-punt gegeven.
quote:
Goede platen hoor, zeker die van J. Bernardt. Maar ieder zijn voorkeur uiteraard!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:15 schreef bukgeit het volgende:
Dat hele Balthazar + afsplitsingen, het gaat compleet langs me heen. Zo saai!
Goeie vraag! Heb de cd niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef belsen het volgende:
Hoe krijg je dat op zijkant van een cd-doosje?
Ja, die hadden het record van langste albumtitel weer afgepakt van Fiona Apple.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Blogman het volgende:
Soulwax had ook zo'n lange, toch? Maar die is het dus niet.
Ik denk, ik zet maar geen blueslegende neer, dan wordt het te makkelijk..quote:
Dan was ik toch voor Ash-lee- Simpson gegaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Bill Lee Ray Cyrus
Bill Lee Idol
Will Lee Nelson
Geen idee, maar Dat was niet de reden van die bijnaam.quote:
Ah ja, ik zie het nu. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:12 schreef Ulx het volgende:
Maar zijn beroep is zanger. En dat antwoord gaf ik eerst. Dat was de vraag namelijk.
Daarmee zou ik het spel teveel onderbreken denk ik.quote:
Opgezocht, aardige hint.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarmee zou ik het spel teveel onderbreken denk ik.
'Noem 5 songs waarop Frank Sinatra de ukelele speelt' was dan misschien een betere vraag geweest...quote:
Nieuwe vraag:quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:07 schreef Ulx het volgende:
Blijkbaar is het toch te moeilijk. Ze werd "Hat Pin Dolly" genoemd omdat ze naast een kroeg met piano en zingend zoontje ook haar geld verdiende als aborteur. En toen had je natuurlijk geen medicijnen, maar ging je gewoon met zeepsop en breinaalden los. Ach ja, die goede oude tijd, voor Roe vs Wade.
Nee, 't is geen gevalletje Hoe Lang is een chineesquote:
Een bukgeit?quote:
Beggars Banquetquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:59 schreef bukgeit het volgende:
Van wie is dit de beknopte en zeer selectieve discografie?
BTB
BB
BAB
BTB (nog een keer)
ABB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |