Pfieuw, gelukkig goed uitgepakt.... Ik wordt er altijd een btje ongemakkelijk van als men mijn bedenksels gaat volgen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik voor het grootste gedeelte (al 3 weken) in fiat. Het is het wachten waard geweest
Snap je de Whitepaper helemaal? vind em best ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 juni 2017 03:39 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Im on the train!
Whitepaper is veelbelovend!
Ik zal eerder spreken van een mooi bijkoop moment.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:26 schreef kthxbye het volgende:
Nu mogen we toch wel van een crash spreken, toch?![]()
Oh trouwens, ik herinner me dat de Ripple fanboys vertelden dat er in juni (juli?) iets ging gebeuren met de coins. Er werden er een zooi op slot gegooid ofzoiets?
Jullie zijn zo stil, graag wat meer info.
Heb t al zo vaak geschreven: een correctie van 50-60% op een stijging is heel normaal in financiële markten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:26 schreef kthxbye het volgende:
Oh trouwens, ik herinner me dat de Ripple fanboys vertelden dat er in juni (juli?) iets ging gebeuren met de coins. Er werden er een zooi op slot gegooid ofzoiets?
Jullie zijn zo stil, graag wat meer info.
50-60% normaal? in 2008 daalden de markten met die hoeveelheid, dat noemden ze dan ook een crash. in crypto is het misschien vaker voorkomend.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb t al zo vaak geschreven: een correctie van 50-60% op een stijging is heel normaal in financiële markten.
Crash is als heel de markt paniekeert en BTC dood verklaard wordt.
Dit een crash noemen is zwaar overdreven. Google maar eens op stock crash of zo, dan zie je bewegingen zoals laatste dagen in een paar minuten gebeuren...
Ze hadden problemen met het implementeren van ERC23 (geloof ik) dat werkte niet helemaal goed en daarom kunnen ze het nog niet aanbieden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Maar hoezo kan ik op Bittrex nog geen MobileGO kopen?
Procentueel valt het nog steeds wel mee.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:26 schreef kthxbye het volgende:
Thanks, we wachten het nog af. (Y)quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:42 schreef S95Sedan het volgende:
Flauwekul die paniek allemaal eerlijk gezegd, eind van de middag staan we weer op $2500-2600
[..]
Ze hadden problemen met het implementeren van ERC23 (geloof ik) dat werkte niet helemaal goed en daarom kunnen ze het nog niet aanbieden.
Als jij dat graag wil.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:26 schreef kthxbye het volgende:
quote:
wat is het voor coin?quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooie Circulation Supply:
https://coinmarketcap.com/currencies/iota/
2 biljard 779 biljoen 530 miljard 283 miljoen 277 duizend 760
Dat slaat toch echt helemaal nergens op?
Prima toch, zou het ook wel mooi vinden als je voor 1 BTC een brood kon kopen. Maarja.. 21 miljoen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha, ach, als je online advies opvolgt over beleggen is er een mogelijkheid dat het niet uitpakt als aangegeven. Zou er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:12 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig goed uitgepakt.... Ik wordt er altijd een btje ongemakkelijk van als men mijn bedenksels gaat volgen.
![]()
Kweenie of ik nu weer zou instappen (ALS er een bodem zou vormen) met die hard fork in het verschiet...
Edit: 1e target van 2100 op $3,- na gehaald trouwens (finex) zie ik nu
Ja, maar let even op wat ik schrijf....quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:38 schreef niggeplease het volgende:
[..]
50-60% normaal? in 2008 daalden de markten met die hoeveelheid, dat noemden ze dan ook een crash. in crypto is het misschien vaker voorkomend.
owja okequote:Op donderdag 15 juni 2017 10:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, maar let even op wat ik schrijf....
50-60% van de stijging wordt gecorrigeerd, niet van de prijs zelf.
Dit zijn zgn Fibonacci retracements die in de financiële markten veel gebruikt worden.
Dit is fout op de site, gister keek ik ook, toen stond hij 50 cent met een lagere cap. Ik denk dat coinmarketcap in de war is.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja wow dit is wel een dingetjequote:Op donderdag 15 juni 2017 10:27 schreef niggeplease het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)nst-cash-and-bitcoin
Mwa.quote:
Zou je het een leuk idee vinden om je referral opbrengsten te verdelen onder de actieve topicgebruikers hier?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou je het een leuk idee vinden om je referral opbrengsten te verdelen onder de actieve topicgebruikers hier?
speculatie? meen je niet!quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:15 schreef metallicelmo het volgende:
Het valt me wel erg op dat er veel nieuwe coins bijkomen die eigenlijk zonder hele goede reden ineens in de top staan, dat doet me wel een beetje aan speculatie denken in plaats van lange termijn waarde stijging
Nee, en dat raad ik ook af. Je betaald teveel provisie en je order sluit na twee dagen ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:42 schreef Black-Death het volgende:
Gebruikers hier van Plus500 voor Ethereum?
Hoe moet ik me dat laatste in de praktijk voorstellen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nee, en dat raad ik ook af. Je betaald teveel provisie en je order sluit na twee dagen ofzo.
Eggs!quote:
Ja maar quantum computing en Quantum Resistant Ledger vind ik verschillende dingen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:47 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Eggs!Get on the train homey.
1): http://www.newsbtc.com/20(...)users-cyber-attacks/
2): https://singularityhub.co(...)ncial-model-at-once/
3): https://www.nextbigfuture(...)uantum-computer.html
4): http://spectrum.ieee.org/(...)of-quantum-computing
"gewoon 1 btc"quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee was een geintje
Gewoon 1 btc ingestopt
Er zit een verlooptijd aan vast. Dus als je bijvoorbeeld nu voor 100 euro Ethereum koopt op Plus500 dan wordt die order automatisch gesloten op 18-05-2017 om 11:53 volgens mij. De verlooptijd staat daat bij de info knop naast de munt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat laatste in de praktijk voorstellen?
Bij plus500 gaan ze zelfs terug in de tijdquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:53 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er zit een verlooptijd aan vast. Dus als je bijvoorbeeld nu voor 100 euro Ethereum koopt op Plus500 dan wordt die order automatisch gesloten op 18-05-2017 om 11:53 volgens mij. De verlooptijd staat daat bij de info knop naast de munt.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:53 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Er zit een verlooptijd aan vast. Dus als je bijvoorbeeld nu voor 100 euro Ethereum koopt op Plus500 dan wordt die order automatisch gesloten op 18-05-2017 om 11:53 volgens mij. De verlooptijd staat daat bij de info knop naast de munt.
Dat lijkt me niet al te handig.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij plus500 gaan ze zelfs terug in de tijd
Je moet niet op BTC direct voor dingen kijken, is super duur. Koop BTC daar en handel op exchanges, niet bij IDEAL gastenquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me niet al te handig.
Heeft BTCdirect dat ook?
Niet via IDEAL vanwege de kosten bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je moet niet op BTC direct voor dingen kijken, is super duur. Koop BTC daar en handel op exchanges, niet bij IDEAL gasten
Die sites zijn fecking duur, sites waar je met ideal kan betalen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet via IDEAL vanwege de kosten bedoel je?
Wat raad je aan als alternatief?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die sites zijn fecking duur, sites waar je met ideal kan betalen.
Nee, mijn buy op $240 moet nog aangetikt wordenquote:Op donderdag 15 juni 2017 12:15 schreef EggsTC het volgende:
Support nulpunt is bereikt bij ETH, hij gaat zo weer stijgen
hopelijk
Als je creditcard hebt elders kopen, of via bitonic een dure ideal betaling maken voor BTC, maar daarna de BTC op exchanges inwisselen voor andere coins. Ik zou iig geen "losse coins" kopen op litebit bijvoorbeeld. Dan betaal je over veel coins, teveel commissie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat raad je aan als alternatief?
[..]
Zou je het een leuk idee vinden om je referral opbrengsten te verdelen onder de actieve topicgebruikers hier?
Het is een Duits bedrijf dat volgens de EU normen ID verificatie realiseert.quote:
[..]
Heb jij dat succesvol doorlopen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het is een Duits bedrijf dat volgens de EU normen ID verificatie realiseert.
echt he.. ik dacht dat we vrienden waren..quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:00 schreef fukforce het volgende:
Had iemand mij niet ff kunnen inlichten over QRL
Heb hem rond kwart voor 1 gementioned vannacht!quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:00 schreef fukforce het volgende:
Had iemand mij niet ff kunnen inlichten over QRL
Buiten dat een coin met veel potentie IMO!quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:06 schreef metallicelmo het volgende:
waarom QRL? of is iedereen enthousiast omdat dit nu een van de coins is die het wel goed doet vandaag vergeleken met de rest?
Aanhouders zullen winnen toch?quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:28 schreef EggsTC het volgende:
Veel panicsellers, de totale cap ging van 103 miljard naar 97 miljard in slechts een uurtje.
Ja, misschien stort het nog veel verder in, maar ik twijfel niet eens aan verkoop.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:28 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Aanhouders zullen winnen toch?
Same same! Ik gok dat ie snel op de 0.001 zit!quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, misschien stort het nog veel verder in, maar ik twijfel niet eens aan verkoop.
Toch...toch...TOCH???quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:28 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Aanhouders zullen winnen toch?
Je kan het naar het adres sturen van je BTC wallet, maar pas zodra hij volledig synced is zal het erop staan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Kan ik bitcoins van online naar offline wallet transeferen, ook al is de offline wallet nog niet volledig gesynchroniseerd...?
(domme vraag misschien weer want ik weet dat het kan maar wanneer krijg je op je offline wallet te zien dat het erop staat dan?)
Thanks, dan wacht ik nog even tot het volledig gesynchroniseerd is.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan het naar het adres sturen van je BTC wallet, maar pas zodra hij volledig synced is zal het erop staan.
Kan inderdaad, je kan dan op een block explorer (bijv blockexplorer.com) kijken of het er op staat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Kan ik bitcoins van online naar offline wallet transeferen, ook al is de offline wallet nog niet volledig gesynchroniseerd...?
(domme vraag misschien weer want ik weet dat het kan maar wanneer krijg je op je offline wallet te zien dat het erop staat dan?)
Fuck, de Bitcoin pizza verhaal all over again...quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:36 schreef TimKuik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ries_now_because_he/
Mooi topic met mensen die te vroeg verkocht hadden...
Klopt niet helemaal. Je eigen wallet zal pas zien dat het er op staat zodra hij synced is. Echter staat het er op de achtergrond (in de blockchain) al op.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Thanks, dan wacht ik nog even tot het volledig gesynchroniseerd is.
Werkt dat hetzelfde voor het direct verzenden van BTC vanuit een wallet die al lange tijd niet is gesynct maar waarvan je zeker weet dat er saldo in zit?quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan het naar het adres sturen van je BTC wallet, maar pas zodra hij volledig synced is zal het erop staan.
Ik ben nog aardig cryptonoob/digibeet...quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Je eigen wallet zal pas zien dat het er op staat zodra hij synced is. Echter staat het er op de achtergrond (in de blockchain) al op.
Waarom gebruik je een full node wallet trouwens? Dan moet je 120GB aan blockchain downloaden voordat ie synced is. Je kan beter een lite wallet nemen.
Je kan niet verzenden uit een wallet die niet gesynced isquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde voor het direct verzenden van BTC vanuit een wallet die al lange tijd niet is gesynct maar waarvan je zeker weet dat er saldo in zit?
Je kan beter je private key in een lite wallet importeren/sweepen. Je kan namelijk niet met een unsynced wallet versturen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde voor het direct verzenden van BTC vanuit een wallet die al lange tijd niet is gesynct maar waarvan je zeker weet dat er saldo in zit?
Een wallet op je computer is zo veilig als je je computer zelf maakt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:43 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik ben nog aardig cryptonoob/digibeet...
Maar ik merk inderdaad dat ie lang, heel lang moet synchroniseren, maar ik wil mij wel richten op veiligheid, is een lite wallet ook veilig?
Want ik hoor ook over een offline wallet met usb-sticks enzo, hoe werkt dat en hoe enthousiast ben jij/zijn jullie daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |