Boeiend is het inderdaad niet nee, er kijken per aflevering minder mensenquote:
tis maar 4 weken, hij mag doen wat ie wilquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boeiend is het inderdaad niet nee, er kijken per aflevering minder mensen
Heb je nog een MC nodig?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
Ben ook met een track bezig, heb alleen nog geen melodie
Begin je daar niet mee?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
quote:
niet eens 1 dag?quote:
Ik ben beter dan de Exter-O-Naldus..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar spittable beats liggen
Mooi confectiepak en lekkere chicks.. Skere whisky, ja tog..quote:
Braakwater tot je kotstquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de Exter-O-Naldus..
Dit is waar, maar haar oudere albums zijn ook zeer goed te pruimen..quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:43 schreef BobW het volgende:
Wel leuk die spontane gasten, jammer dat het qua tijd alleen nooit uitkomt
Wie, Paul?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:43 schreef Handleiding het volgende:
Zou die knaap al uit de kast zijn gekomen?
Inderdaad volgend seizoen moet dit een uur worden. 23.05-00.05.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:43 schreef BobW het volgende:
Wel leuk die spontane gasten, jammer dat het qua tijd alleen nooit uitkomt
Misschien was het wel eerst homo en daarna pas vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar als ze zich vrouw en homo voelt zou ze toch juist op vrouwen moeten vallen?
En dan niet alles vol plannen als het kan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Inderdaad volgend seizoen moet dit een uur worden. 23.05-00.05.
Ik denk dat ik even naar de studio ren om dit te vragenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien was het wel eerst homo en daarna pas vrouw
Ik ga dan altijd naast een ongebrande zwarte staan, die stinkt harderquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Joezi het volgende:
Stinkt altijd zo verbrande witte mensen, ruiken jullie dat zelf ook?
vooral als ze suikerziekte hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Joezi het volgende:
Vraag dat aan de Joden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Joezi het volgende:
Eh juist niet hansie, wit meurt het hardstem jullie huid is niet afgesloten, jullie witmenschen scheten door poriën.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naast een ongebrande zwarte staan, die stinkt harder
Dat moet je in Afrika gaan vertellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh juist niet hansie, wit meurt het hardstem jullie huid is niet afgesloten, jullie witmenschen scheten door poriën.
Touché, Akwasiquote:
Dat ze Nederland maar mogen overspoelenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat moet je in Afrika gaan vertellen.
Stappen ze niet meer op de boot. Jesse blij
Aanspoelen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ze Nederland maar mogen overspoelenmeer meer meer
ze hebben gekke humorquote:
Ze richten zich op een sigment, ik zou me nooit door een witbek laten begravenquote:Op woensdag 14 juni 2017 00:06 schreef monkyyy het volgende:
Financial Services Management studeren en dan begrafenisondernemer worden. Als ze marktonderzoek had gedaan, dan wist ze dat het aantal ZZP'ers in die markt enorm is gegroeid in de afgelopen jaren, slechte businessmove.
Jawel gisteren nog, naar de olifanten waren we toen met zn allenquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Fietst hij niet meer voor de uitzending?
Gemistquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel gisteren nog, naar de olifanten waren we toen met zn allen
Gewoon alleen thuis, dat was pas genotquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Wel lekker die avond nadat je geslaagd bent
Met je klas de kroeg in
Hmmmquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon alleen thuis, dat was pas genot
In dat geval hoop ik voor hun dat er veel gekleurde medemensen komen te overlijden, zodat hun zaak floreert in deze zeer harde markt met flinterdunne winstmarges.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze richten zich op een sigment, ik zou me nooit door een witbek laten begraven
Ik dacht dat jij een hele knappe man was, dat beeld is nu bijgesteld....quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon alleen thuis, dat was pas genot
Waarom zien we jou zo weinig op hax?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had gisteren wat over die Eva Schloss gelezen, en nu zit ze hierraar
Knappe mannen zijn ook wel eens alleenquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hele knappe man was, dat beeld is nu bijgesteld....
Leugens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:13 schreef Joezi het volgende:
Was laatst als coco in de haxbal, helemaal woest werd ie
quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:13 schreef Joezi het volgende:
Was laatst als coco in de haxbal, helemaal woest werd ie
quote:
Jongens slagen niet meer.quote:
Stemrecht voor vrouwen is de ondergang van civilisaties.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen mannen in de huishouding en vrouwen de centen binnenhalen
Sowquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen is de ondergang van civilisaties.
Oneens, mannen die zich maar blijven gedragen als mankindjes is de ondergang van de Westerse beschaving.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen is de ondergang van civilisaties.
Dat komt vnl door dat gescheiden vrouwen de kinderen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oneens, mannen die zich maar blijven gedragen als mankindjes is de ondergang van de Westerse beschaving.
Daardoor worden alle kinderen homoquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat komt vnl door dat gescheiden vrouwen de kinderen krijgen.
Geen vader figuur.
Zelfde op school.
Gewoon een toyboy nemen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet het niet meer van de huidige lichtingen hebben
Ik word oud
quote:
ach tief toch op man, loop ons topic eens niet te verziekenquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit programma wordt echt schandalig misbruikt voor allerhande promotiedoeleinden. Daar gaan wat boetes volgen van het CvdM
Waar komen zij vandaan dan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Mani en ik zijn trots op deze dorpsvertegenwoordiging
Zo is het Joezi.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach tief toch op man, loop ons topic eens niet te verzieken
WIJ ZIJN VARA, WIJ ZIJN DE BESTE!
quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je je pilletje wel genomen vanavond Joezi?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was niet de bovenste link bij google, dus ja...quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan geen moeilijk zoekwerk meer zijn
Zo ging het ook bij VI.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk gaat dit programma nergens over
Toch wil ik het nomineren voor de Televizierring
Als veel mensen iets leuk vinden is het meestal niet leukquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zou meer kijkers moeten krijgen
Tegeltjequote:Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als veel mensen iets leuk vinden is het meestal niet leuk
Je bent mod van VBL en DARTS, ronsel maar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zou meer kijkers moeten krijgen
Nu verwacht je wel veel van mequote:Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent mod van VBL en DARTS, ronsel maar.
terwel ie een satekroket naar binnen werktquote:
Dit is niet echt tochquote:
Zeker wel. Zijn hele facebookaccount is overigens een lust voor het oogquote:
Sinan Turk mag wat mij betreft altijd deurslet zijn.quote:
Samen met Pi-air de leukste Turken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sinan Turk mag wat mij betreft altijd deurslet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |