Muah valt wel mee in de voetbalwereld, maar goed alle beetjes helpen natuurlijk. Maar is niet dat het om gigantische bedragen gaat voor voetbalclubs. Je kan nu al jeugdspelers kopen voor die bedragen.quote:
We zijn niet gewend meer dan 10 miljoen voor spelers te krijgen, dan is 4,5 miljoen veel geld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah valt wel mee in de voetbalwereld, maar goed alle beetjes helpen natuurlijk. Maar is niet dat het om gigantische bedragen gaat voor voetbalclubs. Je kan nu al jeugdspelers kopen voor die bedragen.
Er waren toch geruchten dat Karsdorp weg zou gaan voor 18 miljoen? Ook jullie kunnen daar nu meer voor vragen natuurlijk. Moeten alle Nederlandse clubs wel doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zijn niet gewend meer dan 10 miljoen voor spelers te krijgen, dan is 4,5 miljoen veel geld.
Klopt, maar het zal wel even duren voordat de mindset weg is dat 4-5 miljoen veel geld is. Het is ook niet alsof we 5 a 6 spelers rond hebben lopen die meer dan 15 miljoen kunnen opbrengen. Hoogstens 3.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren toch geruchten dat Karsdorp weg zou gaan voor 18 miljoen? Ook jullie kunnen daar nu meer voor vragen natuurlijk. Moeten alle Nederlandse clubs wel doen.
Dat is wel kwalijk vind ik. Wil je structureel aanhaken dan moet je toch geld moeten kunnen overbruggen. We hebben bijna niks aan kapitaal staan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal wel even duren voordat de mindset weg is dat 4-5 miljoen veel geld is. Het is ook niet alsof we 5 a 6 spelers rond hebben lopen die meer dan 15 miljoen kunnen opbrengen. Hoogstens 3.
Ik vind dat eigenlijk best veel geld voor een back, noem er maar eens 3 die er voor meer weg gingen uit de eredivisie.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel kwalijk vind ik. Wil je structureel aanhaken dan moet je toch geld moeten kunnen overbruggen. We hebben bijna niks aan kapitaal staan.
Maar goed, aan de andere kant hebben we wel een prachtig seizoen gedraaid en eindelijk weer kampioen. Dat is mij persoonlijk meer waard, maar het zou wel mooi zijn als we daadwerkelijk een stijgende lijn kunnen blijven aanhouden. Ik heb toch een beetje het gevoel dat ondanks alles Psv en Ajax wel op ons uitlopen. Zeker als ze zulke bedragen blijven ontvangen en wij doen alles voor een fooi weg. Dan doel ik niet zozeer op die paar die al weg zijn, maar als zo'n Karsdorp voor 12/13 mil vertrekt dan vind ik dag eigenlijk ook veel te weinig.
volwassen kerels die zich gedragen als een stel onopgevoede mongolen goedpraten. Hilarisch ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die reactie
Via: https://twitter.com/plakplaat63/
PSV loopt echt niet op jullie uit op financieel gebied, die hebben ook nauwelijks een cent te makken of echt kapitaal op het veld staan. Ajax heeft dat wel, maar die werken zichzelf altijd tegen op bestuurlijk vlak dus dat uitlopen zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel kwalijk vind ik. Wil je structureel aanhaken dan moet je toch geld moeten kunnen overbruggen. We hebben bijna niks aan kapitaal staan.
Maar goed, aan de andere kant hebben we wel een prachtig seizoen gedraaid en eindelijk weer kampioen. Dat is mij persoonlijk meer waard, maar het zou wel mooi zijn als we daadwerkelijk een stijgende lijn kunnen blijven aanhouden. Ik heb toch een beetje het gevoel dat ondanks alles Psv en Ajax wel op ons uitlopen. Zeker als ze zulke bedragen blijven ontvangen en wij doen alles voor een fooi weg. Dan doel ik niet zozeer op die paar die al weg zijn, maar als zo'n Karsdorp voor 12/13 mil vertrekt dan vind ik dag eigenlijk ook veel te weinig.
Naar het verleden kijken heeft geen zin. Inflatie rijst de pan uit op het moment in de voetbalwereld, je moet kijken voor hoeveel andere Eredivisiespelers van de top 3 vertrekken op dit moment.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best veel geld voor een back, noem er maar eens 3 die er voor meer weg gingen uit de eredivisie.
We houden Karsdorp liever en proberen volgend seizoen weer goed te presteren.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah valt wel mee in de voetbalwereld, maar goed alle beetjes helpen natuurlijk. Maar is niet dat het om gigantische bedragen gaat voor voetbalclubs. Je kan nu al jeugdspelers kopen voor die bedragen.
Waarde van verdedigers ligt altijd een stuk lager.quote:Op woensdag 14 juni 2017 01:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Naar het verleden kijken heeft geen zin. Inflatie rijst de pan uit op het moment in de voetbalwereld, je moet kijken voor hoeveel andere Eredivisiespelers van de top 3 vertrekken op dit moment.
Ik denk eigenlijk dat Arias ook voor rond de 15 miljoen vertrekt en Karsdorp is beter.
Natuurlijk is Moreno wel 8 jaar ouder dan karsdorp en had hij een korter contract.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:38 schreef avotar het volgende:
Aan de andere kant gaat Moreno ook maar voor 6 miljoen naar AS Roma toe.
Toch basis Mexicaans Elftal en heeft imho met name in de CL de laatste 2 seizoenen goed gespeeld.
Dat van dat miljoen geloof ik niet zo, zal vast wel neerkomen op het dubbele en dan is het ook nog eens altijd netto. Hier houdt hij misschien 5-6 ton over.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap nog steeds helemaal niets van de transfer van Elly.
Transfersom 1,2 miljoen is natuurlijk niemand mee geholpen. Wij houden er een paar ton aan over, Werder een paar ton en hij zelf een paar ton. Vervolgens gaat hij naar een matige, weinig aansprekende competitie naar een team dat niet direct een sportieve vooruitgang is. Dan verwacht je dat hij tenminste nog gaat om keihard te cashen, en dan hoor je dat hij rond het miljoen gaat verdienen. Dat kan hier ook gewoon...????
Snap niet dat hij hier Feyenoord voor verlaat, en snap niet dat hij/Feyenoord geen beter voorstel afwachten.
Dit is het Feyenoordtopic hequote:Op woensdag 14 juni 2017 00:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
volwassen kerels die zich gedragen als een stel onopgevoede mongolen goedpraten. Hilarisch ja.
Het ging mij vooral om de reactie van Blankemeijer maar blijkbaar hebben 2 users moeite met begrijpend lezen.quote:
Daar heb ik wel om moeten lachen, maar dat had je ergens anders al gepost geloof ik.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de reactie van Blankemeijer maar blijkbaar hebben 2 users moeite met begrijpend lezen.
Drenthe vertrok 10 jaar geleden nog voor dezelfde prijs zonder kampioenschap en toen we geen cent te makken hadden. Ik verwacht nu wel een hogere som.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarde van verdedigers ligt altijd een stuk lager.
Ging naar Real Madrid na een fantastisch jeugd WK. Ik geloof ook wel dat je voor Karsdorp tussen de 15 en 20 miljoen kan krijgen hoor maar net doen alsof dat niet het onderste uit de kan is vind ik een beetje raar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Drenthe vertrok 10 jaar geleden nog voor dezelfde prijs zonder kampioenschap en toen we geen cent te makken hadden. Ik verwacht nu wel een hogere som.
Los van zijn kwaliteiten als speler is Boetius een keer of 3 per seizoen geblesseerd en dat begon volgens mij op z'n 16e al. Dat weten ze bij Feyenoord hopelijk ook nog.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:31 schreef dopemin het volgende:
Gio heeft gezegd dat hij de komst van Boëtius wel ziet zitten. Ik ook wel eigenlijk. Het laatste seizoen deed hij het echt belabberd, maar dat kan ook komen doordat het hele team toen niet echt lekker speelde. Met Kramer in de spits heb je als vleugelspeler ook een heel andere speelstijl.
Puur en alleen voor het geld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap nog steeds helemaal niets van de transfer van Elly.
Transfersom 1,2 miljoen is natuurlijk niemand mee geholpen. Wij houden er een paar ton aan over, Werder een paar ton en hij zelf een paar ton. Vervolgens gaat hij naar een matige, weinig aansprekende competitie naar een team dat niet direct een sportieve vooruitgang is. Dan verwacht je dat hij tenminste nog gaat om keihard te cashen, en dan hoor je dat hij rond het miljoen gaat verdienen. Dat kan hier ook gewoon...????
Snap niet dat hij hier Feyenoord voor verlaat, en snap niet dat hij/Feyenoord geen beter voorstel afwachten.
Verleden zegt echt helemaal niks meer nu. Er zit nu zoveel geld in de Premier League dat je daar best de hoofdprijs kan vragen. Verdedigers zijn altijd minder waard dan aanvallers, maar Karsdorp heeft alles wat een moderne back 'moet' hebben. Of wat clubs in ieder geval graag zien. Snelheid, uithoudingsvermogen, groot, sterk (voor een back) en een aanvallende drift naar voren. Technisch ook goed met de bal gezien het feit dat hij voorheen 10 was.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best veel geld voor een back, noem er maar eens 3 die er voor meer weg gingen uit de eredivisie.
Feit is dat er nog helemaal geen bod is. Elke dag komt er wel weer een kutgerucht van een of andere obscure paupersite en meteen staan de eencelligen weer vooraan om wanbeleid te roepen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verleden zegt echt helemaal niks meer nu. Er zit nu zoveel geld in de Premier League dat je daar best de hoofdprijs kan vragen. Verdedigers zijn altijd minder waard dan aanvallers, maar Karsdorp heeft alles wat een moderne back 'moet' hebben. Of wat clubs in ieder geval graag zien. Snelheid, uithoudingsvermogen, groot, sterk (voor een back) en een aanvallende drift naar voren. Technisch ook goed met de bal gezien het feit dat hij voorheen 10 was.
Dan heb ik het idee dat je er meer uit moet kunnen halen dan het door mij genoemde bedrag. Net zoals een Klaassen echt geen 30 miljoen waard is. Nauwelijks de helft, maar Ajax durft en kan het vragen. Zou toch mooi zijn als Feyenoord ook die kant op kan. Daarvoor zullen we goed moeten presteren Europees want zolang wij onze spelers voor weinig weg moeten blijven doen kunnen we nooit écht aanhaken.
Klopt, voorlopig is hij nog niet weg al denk ik wel dat hij het meest waarschijnlijk is om weg te gaan. Er is al een back-up en met zijn verkoop hebben we weer wat financiële ruimte voor spelers. Want buitenspelers zijn hard nodigquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Feit is dat er nog helemaal geen bod is. Elke dag komt er wel weer een kutgerucht van een of andere obscure paupersite en meteen staan de eencelligen weer vooraan om wanbeleid te roepen.
Heb nou eens wat vertrouwen in Geelgod. Volgens mij heeft ie dat inmiddels wel verdiend.
Ja, inderdaad. Eind vorige week zouden we nog een vraagprijs van 15 mln hanteren, en zou er 10 geboden zijn, gisteren zou er een bod van 15 mln op tafel liggen en zouden we een en vraagprijs van 18 mln hanterenquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Feit is dat er nog helemaal geen bod is. Elke dag komt er wel weer een kutgerucht van een of andere obscure paupersite en meteen staan de eencelligen weer vooraan om wanbeleid te roepen.
Heb nou eens wat vertrouwen in Geelgod. Volgens mij heeft ie dat inmiddels wel verdiend.
https://twitter.com/mikosgouka/status/872770818652209152quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Vraagprijs Karsdorp staat inmiddels op 18 miljoen.
Wat ik ervan begreep is dat hij netto 2x zijn huidige brutosalaris gaat verdienen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat van dat miljoen geloof ik niet zo, zal vast wel neerkomen op het dubbele en dan is het ook nog eens altijd netto. Hier houdt hij misschien 5-6 ton over.
Ja precies. Bruto zal hij wel iets over het miljoen hebben gezeten bij Feyenoord.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat hij netto 2x zijn huidige brutosalaris gaat verdienen.
#nietboeiendquote:De liefde van Gerard Cox voor Feyenoord is een stuk minder geworden de afgelopen jaren. De zanger, die in het verleden het nummer 'Ajax is dood...!' uitbracht, laat weten dat dit komt omdat het betaald voetbal volledig is veranderd en een aanvaring met het bestuur hiervan de oorzaak is.
"Het betaalde voetbal is een poppenkast geworden waarvan ik op een gegeven moment dacht: hier ben ik toch te intelligent voor om me nog druk over te maken," zegt de geboren en getogen Rotterdammer in gesprek met de Nieuwe Revu.
Ook had hij een negatieve ervaring in 2010 met het bestuur van de club, toen hij deel uit maakte van De Vrienden van Feyenoord. Ze werden volgens Cox plotseling op hardhandige wijze afgeserveerd. "Ineens was hulp niet meer nodig en plannen voor de toekomst werden angstvallig stil gehouden voor die vrienden.''
De groep kreeg te horen dat de andere 40.000 supporters de plannen ook niet te horen kregen. "Op die avond besloot ik: ze zien me hier nooit meer." Gerard Cox is nog wel naar De Kuip geweest om Coen Moulijn te herdenken bij het voorplein. Enkele dagen later ontving Cox een brief van Eric Gudde om een kop koffie te drinken.
De acteur bedankte uiteindelijk voor het aanbod van de algemeen directeur van Feyenoord. Ook rond het kampioenschap ging zijn Feyenoord-hart niet sneller kloppen. ''Dat krankzinnige blij zijn om een schaal ben ik wel ontgroeid. Die waanzin dat Feyenoord een religie is en meer dan een club, dat begrijp ik niet zo goed meer.''
quote:Op woensdag 14 juni 2017 01:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Arias ook voor rond de 15 miljoen vertrekt.
Het was een matige poging tot trollen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/mikosgouka/status/872770818652209152
Pas stond hij nog te orakelen over Feyenoord in een andere tijden sport toch?quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:57 schreef Divje het volgende:
Die Gerard Cox wordt ook steeds zuurder
[..]
#nietboeiend
Ik lees nu voor het eerst weer wat over die man sinds die tv-show niet meer uitgezonden wordtquote:Op woensdag 14 juni 2017 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Pas stond hij nog te orakelen over Feyenoord in een andere tijden sport toch?
Als je 15 miljoen+ voor Karsdorp kan krijgen moet je dat altijd doen. Kan je weer herinvesteren op andere posities.quote:Op woensdag 14 juni 2017 05:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We houden Karsdorp liever en proberen volgend seizoen weer goed te presteren.
100%. Van Karsdorp naar Nieuwkoop is een veel kleinere stap dan van Elia en Berghuis naar basasikutlul en niemandquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 15 miljoen+ voor Karsdorp kan krijgen moet je dat altijd doen. Kan je weer herinvesteren op andere posities.
Ik denk ook dat met 10 man spelen een redelijk groot effect heeft op de prestaties jaquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
100%. Van Karsdorp naar Nieuwkoop is een veel kleinere stap dan van Elia en Berghuis naar basasikutlul en niemand
Hangt ervan af. Als die 11de man Nelom is, ben ik daar niet zeker vanquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat met 10 man spelen een redelijk groot effect heeft op de prestaties ja
En dan ga je ergens voor een miljoentje ballen? Moet toch meer uit te halen zijn man.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Puur en alleen voor het geld.
Heeft ingeleverd om zich weer wat in de kijker te kunnen spelen en wil dat nu weer goed gaan maken.
Deed Berghuis het ook maar.
Bron?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan ga je ergens voor een miljoentje ballen? Moet toch meer uit te halen zijn man.
Telegraaf.quote:
Zijn redding tegen ADO was beter imoquote:Op woensdag 14 juni 2017 14:48 schreef Caland het volgende:
Redding Jones uitgeroepen tot 'Save van het Jaar'
De redding van Brad Jones in de uitwedstrijd tegen PSV is uitgeroepen tot ‘Save van het Jaar’ door Voetbal International. De doelman van Feyenoord wist, in september, in de laatste seconden van de wedstrijd een kopbal van PSV-verdediger Hector Moreno te stoppen. Door de knappe redding wist de Rotterdamse club te winnen in Eindhoven. Bekijk de redding van de doelman hieronder op 1 minuut 30.
Jonesgod
O. Grappig. Het halve internet staat vol met 1-miljoen.quote:
Het halve internet. Hep dat ook op feesboek gestaan dan want dan klopt het pas?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
O. Grappig. Het halve internet staat vol met 1-miljoen.
Wat een Balr die Elia.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Telegraaf.
Daar stond in dat hij netto het dubbele ging verdienen van zijn brutosalaris bij Feyenoord. Elia verdiende het topsalaris bij Feyenoord (iets meer dan een miljoen bruto)
Steekt nog even de helft van z'n transfersom in z'n eigen zak. Not bad at all.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia wil niet vertrekken en vechten voor zijn plek prima instelling.
Elia is zelf te dom om te poepen, misschien was dit wel de meest lucratieve deal voor z'n zaakwaarnemerquote:Op woensdag 14 juni 2017 18:35 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben je wel echt te dom om te poepen als je echt denkt dat hij voor een miljoentje per jaar naar Bahaksnogwat gaat
Als Elia iets op orde heeft zijn het volgens mij wel z'n geldzaken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elia is zelf te dom om te poepen, misschien was dit wel de meest lucratieve deal voor z'n zaakwaarnemer
Doet het al hoor. Hahn en Elia weg.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben benieuwd wanneer het bij ons een beetje begint te lopen
Kuyt wordt klaargestoomd als technisch dirkteurquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Doet het al hoor. Hahn en Elia weg.
Achter de schermen wordt druk gewerkt![]()
Wat een walgelijk verheven figuur. Misschien tijd om een kist te bestellen als je geeneens liefde meer voelt voor Feyenoord.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:57 schreef Divje het volgende:
Die Gerard Cox wordt ook steeds zuurder
[..]
#nietboeiend
Die is toch pas net op vakantie? Al werkt hij daar gewoon door natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt wordt klaargestoomd als technisch dirkteur
quote:Feyenoord Academy geopend in Egypte
Gisteren werd de eerste Feyenoord Academy in Egypte geopend. Gido Vader, Feyenoords manager internationale relaties, vindt Egypte het ideale land om de naamsbekendheid van Feyenoord nog verder te vergroten. "Ten eerste is Egypte een groot land, er is dus een enorme markt. Ten tweede is er een gebrek aan kennis. Er is dus veel vraag naar, daarin kunnen wij voorzien."
Vader was onder de indruk van de media in Egypte, zo vertelt hij aan RTV Rijnmond. "Voor ons nuchtere Nederlanders was het een hele happening. In een prachtige zaal in een hotel in Caïro zat de halve Egyptische selectie en veel notabelen uit het Egyptische voetbal." Ook oud-Feyenoorders Sherif Ekramy, Haytham Farouk en Hossam Ghaly ontbraken niet in het publiek.
De werkwijze op de Feyenoord Acadamy in Egypte zal niet verschillen van de werkwijze in Nederland. "Wij hebben een bepaalde aanpak van kinderen in Nederland. Dat verschilt sterk met de traditionele manier hier. Dat willen wij een beetje bijbrengen. We zullen regelmatig invliegen om de coaches bij te scholen en te begeleiden." Verschillende Egyptische coaches zijn afgelopen week met Vader op een trainingskamp geweest, zij beginnen per 1 juli aan hun taken op de Feyenoord Academy
Er zitten genoeg voordelen aan het openen van de Academy. "Uiteraard een vergoeding en een groot netwerk. Maar mocht er een groot talent tussen zitten, schromen wij niet om hem naar Nederland te halen."
Deze foto verdient een plaats in de OPquote:
Prima voor elkaar in ieder geval. 4x zoveel netto en nog een tekenbonus hoogstwaarschijnlijk, en als toetje nog een deel van de transfersom.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Telegraaf.
Daar stond in dat hij netto het dubbele ging verdienen van zijn brutosalaris bij Feyenoord. Elia verdiende het topsalaris bij Feyenoord (iets meer dan een miljoen bruto)
Steekt nog even de helft van z'n transfersom in z'n eigen zak. Not bad at all.
Ghalyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |