De interne eis van NS is machinist + HC vanwege vakbonden = 100% dubbelbezetting vs 33%quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de Noordelijke Nevenlijnen blijft de eis dat ten minste een op de drie treinen gecontroleerd wordt. Arriva is in de afgelopen jaren al meermalen op de vingers getikt omdat niet aan deze eis voldaan werd.
Omdat het een stel drollen zijn die in de zomer van 2013 (toen NMBS bekendmaakte met de V250 te stoppen) al van die lijn af getrapt hadden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dan niet gewoon in december starten??
Dat is geen antwoord op de vraag imoquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat het een stel drollen zijn die in de zomer van 2013 (toen NMBS bekendmaakte met de V250 te stoppen) al van die lijn af getrapt hadden moeten worden.
NS is over het algemeen een prima vervoerder, maar op de HSL krijgen ze het steeds maar weer voor elkaar om hun beloftes niet na te komen, en wanneer ze eindelijk wél leveren doen ze dat op een dusdanig knullige manier dat de reiziger er veel te veel hinder van heeft (zie de 1100).
dan moet je dus met dochterbedrijven inschrijven. Bij die eis van 33% geldt ook nog eens dat een controleur niet een hele rit aanwezig hoeft te zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:30 schreef b2py het volgende:
[..]
De interne eis van NS is machinist + HC vanwege vakbonden = 100% dubbelbezetting vs 33%
Ja euh probeer het nog eens ofzo? Volgens mij weet je prima hoe vragen en antwoorden werkt.quote:
Ik heb volgens mij een prima antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja euh probeer het nog eens ofzo? Volgens mij weet je prima hoe vragen en antwoorden werkt.
Joah, dump daar maar heen Gaitquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Geen treinen tussen Goor en Hengelo omdat in Delden een vrachtwagen gekanteld is die materiaal kwam brengen voor de werkzaamheden van komend weekend daar. Het spul is deels op het spoor beland. Er is wel een spoortje vrij nog, maar toch is het treinverkeer gestaakt
http://www.tubantia.nl/he(...)rachtwagen~ab139d1a/
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt mij op spul dat ze gebruiken voor de schouwpaden langs het spoor
En porfier is inderdaad wat men gebruikt voor de schouwpaden.twitter:OvDRail_Hans twitterde op vrijdag 16-06-2017 om 19:46:56Tijdens lossen van #porfier is de vrachtauto omgevallen. #treinverkeer tussen #Hengelo en #Goor wordt opgestart met… https://t.co/hCL7RN7jWU reageer retweet
Die laatstequote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:42 schreef boriq het volgende:
In de voortgangsrapportage PHS spreekt men van de versnelde aanleg van een wissel in Nijmegen. Weet iemand of dit toevallig het wissel is waarmee je uit Wijchen dan ook op 1a kunt komen, dus een wissel tussen spoor 103b en 102b?
Dat is het inderdaad. Dit wissel zit in de scope van PHS, maar wordt eerder uitgevoerd om spoor 1a te kunnen bereiken vanuit Oss. Op dit moment kan dat niet, waardoor spoor 1 en het perron er nogal onbenut bij liggen, terwijl spoor 4 en 5 (langs het eilandperron) flink belast zijn. Dat is vooral voor Gelderland vervelend vanwege de ambities om van Tiel naar Arnhem te kunnen rijden. Dat past dus eigenlijk niet... Met dit wissel wordt spoor 1 veel effectiever ingezet en past het allemaal wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:42 schreef boriq het volgende:
In de voortgangsrapportage PHS spreekt men van de versnelde aanleg van een wissel in Nijmegen. Weet iemand of dit toevallig het wissel is waarmee je uit Wijchen dan ook op 1a kunt komen, dus een wissel tussen spoor 103b en 102b?
deze man stelt de echt belangrijke vragenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom per se porfier? Welke bijzondere eigenschap heeft dat?
Nou ja bij mijn weten kun je voor zo'n schouwpad elk willekeurig hoekig fijn grind gebruiken, en mag dat met hetzelfde gemak kalksteen, schist, gneiss, graniet of orthoklaas zijn. Maar kennelijk wordt hier specifiek voor porfier gekozen. Dan wil ik daar ook wel meer van wetenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze man stelt de echt belangrijke vragen
Dat niet alleen, maar dan kunnen ze de IC's vanuit Nijmegen richting Schiphol/Den Helder met 10 tot 12 bakken VIRM laten rijden als deze vertrekken vanaf het eilandperron.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:14 schreef Goverman het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Dit wissel zit in de scope van PHS, maar wordt eerder uitgevoerd om spoor 1a te kunnen bereiken vanuit Oss. Op dit moment kan dat niet, waardoor spoor 1 en het perron er nogal onbenut bij liggen, terwijl spoor 4 en 5 (langs het eilandperron) flink belast zijn. Dat is vooral voor Gelderland vervelend vanwege de ambities om van Tiel naar Arnhem te kunnen rijden. Dat past dus eigenlijk niet... Met dit wissel wordt spoor 1 veel effectiever ingezet en past het allemaal wel.
En het voordeel is de kerende IC's bij vertrek niet meer de doorgaande treinen in de weg zitten. Nu keren ze op spoor 4(a) waardoor er bij vertrek gekruist moet worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar dan kunnen ze de IC's vanuit Nijmegen richting Schiphol/Den Helder met 10 tot 12 bakken VIRM laten rijden als deze vertrekken vanaf het eilandperron.
Dat ook nog eens. En het scheelt aftrappen en bijplaatsen in Arnhemquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
En het voordeel is de kerende IC's bij vertrek niet meer de doorgaande treinen in de weg zitten. Nu keren ze op spoor 4(a) waardoor er bij vertrek gekruist moet worden.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:49 schreef Laptop. het volgende:
Ziggy
Volgens de op mag ik jou de schuld geven van een vertraging dus dan doe ik dat nu ook maar.
quote:
oh mensen, EINDELIJK is er een keer een beslissing van IenM die niemand verkeerd uitlegt en alleen als een positieve ontwikkeling ziet. Het kan dus welquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. En het scheelt aftrappen en bijplaatsen in Arnhem
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:54 schreef Goverman het volgende:
[..]
oh mensen, EINDELIJK is er een keer een beslissing van IenM die niemand verkeerd uitlegt en alleen als een positieve ontwikkeling ziet. Het kan dus wel:,)
Als je maar genoeg onderhoud pleegt kun je dat risico beperken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
Het is te hopen dat je nu de overstap naar Zwolle kunt halen, al is deze met twee minuten zeer krapquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
storingen idd, evt. lagere snelheid, mogelijk meer geluid of trillingen en meer onderhoudskosten. Er komt ook nog wat regelwerk en beveiliging bij. En natuurlijk de aanleg kosten van het wissel, inclusief aanpassing aan bovenleiding en seinen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:49 schreef RokStarr het volgende:
Linkerspoor rijden, is voor reizigers gelukkig ook helemaal niet verwarrend
Had totdat ik wilde uitstappen niet door dat m'n trein linkerspoor reed, sta je toch mooi bij de verkeerde deur
Da's leuk bij getrokken internationale treinen, het is alles of niets.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.
Thanks voor de liftquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:48 schreef Salatrel het volgende:
Denk je alles gehad te hebben staat MTL in ene voor je neus...
ik stuur je email wel ff door naar de KTO mevrouw kun je een enquete invullen over je treinreisquote:
Tunnel Delft heb je, naast een lullig afstapje, anders een minuut of 4 om het spoor over te steken haha. Anders komt de volgende er alweer aanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.
En met een beetje pech is dat de doorrijdende Beneluxtreinquote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:21 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Tunnel Delft heb je, naast een lullig afstapje, anders een minuut of 4 om het spoor over te steken haha. Anders komt de volgende er alweer aan
Nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een prima antwoord gegeven.
Zo werkt dat niet. Als nmbs de versie afschiet dan kan je opnieuw beginnen of de herhaling tot in de eeuwigheid blijven uitvoeren. Veel te duur. En de nmbs is een groter drama met toelatingen dan ns.quote:Er is geen enkele reden waarom de noodzakelijke opleidingen niet allang gestart hadden kunnen zijn. Een opleiding voor HSL4 kan ook worden gedaan met een Desiro, met een Thalys, of desnoods met Train Simulator.
Ik roep het gewoon even om als ik zie dat we aan een andere zijde dan normaal binnenkomenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:49 schreef RokStarr het volgende:
Linkerspoor rijden, is voor reizigers gelukkig ook helemaal niet verwarrend
Had totdat ik wilde uitstappen niet door dat m'n trein linkerspoor reed, sta je toch mooi bij de verkeerde deur
Daar is een tijdje terug een studie geweest om een overloop terug te plaatsen die een paar jaar geleden weggesaneerd is. Ik hoor er niets meer over.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:25 schreef dennistd het volgende:
In veel gevallen heb ik bij wisselsaneringen toch wel mijn twijfels hoor. Kijk bijvoorbeeld eens naar Zevenaar: als daar spoor 3 gestremd is moet je linkerspoor vanaf Arnhem Goederen, en dat zelfs helemaal tot Emmerich (met de RE19). Met twee paar overloopwissels kun je van een hoop storingen de impact flink beperken.
als de rijdende machinist het niet mag mag een passagierende het ook niet en dat weten ze bij de bijsturing ook dondersgoed. Doe je het toch en doe je het fout heb je gewoon een probleem(of niet afhankelijk van hoe verkeerd je het gedaan hebt)quote:Op zondag 18 juni 2017 19:25 schreef greavy het volgende:
De problemen die door vage interne regels bij NS het allemaal moeilijker maken bij verstoringen: Vandaag met de Benelux-trein gestrand in Haarlem vanwege een aanrijding persoon tussen Halfweg en Sloterdijk. Men wilde die trein graag terug sturen naar Rotterdam, maar dan moet de locomotief omgelopen worden. Echter, een NS-machinist mag dit niet meer doen, het loskoppelen en aankoppelen van locomotieven. Daar is een rangeerder voor.
Werd er een passagierende machinist gebeld in de Benelux, of die de machinist wilde helpen lok om te lopen, zodat hij (de passagierende machinist) de trein terug kon rijden naar Rotterdam. Zijn dienst liep toch al in de soep.
Uiteraard weigert deze beste man dat, omdat NS-voorschriften zeggen dat een machinist dit niet mag doen, tenzij hij een rangeerfunctie heeft zoals voorheen men in Breda had.
Hoe het afgelopen was, geen idee. Ik ben de eerstvolgende binnenlandse trein naar Rotterdam maar in gestapt.
Aannemelijk niet iemand met een Traxx-bevoegdheid. Misschien als je geluk hebt dat er iemand in de werkplaats zat, maar die kans zal wel klein zijn.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:43 schreef Adrie072 het volgende:
En op Haarlem is geen rangeerder te vinden....?
Dat was dus ook zijn argument toen ik een praatje met die beste man had. Die interne regels zijn er, en als je een foutje maakt (ook al heb je vaker rangeerdienst gehad waarbij je loks moest koppelen en je het zou weten), ben je gauw de zondebok.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als de rijdende machinist het niet mag mag een passagierende het ook niet en dat weten ze bij de bijsturing ook dondersgoed. Doe je het toch en doe je het fout heb je gewoon een probleem(of niet afhankelijk van hoe verkeerd je het gedaan hebt)
Ik heb geen idee wat daar rijdt, maar NS heeft vrijwel alleen maar materieel met automatische koppelingen. Dat is veel eenvoudiger: duw de ene trein tegen de andere aan, en ze zitten zowel mechanisch als elektrisch aan elkaar vast. Loskoppelen is ook eenvoudig.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:30 schreef Adrie072 het volgende:
Ik ben er ook niet bekend mee, maar de sneltrein Haarlem-Alkmaar wordt iedere dag gerangeerd (of niet?) voor vertrek, vandaar.
jawel. Volgens mij zelfs 24/7 die gaan ook mee als er incidenteel eens een gestrande trein weggesleept moet worden...quote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef dennistd het volgende:
Wat moet er op Haarlem gerangeerd worden dan in de normale dienst? Enige is misschien de werkplaats, maar dat is natuurlijk weer een ander bedrijfsonderdeel...
In Rotterdam kon het laatst wel trouwens, maar daar zitten normaal toch ook geen rangeerders?
hij doelt op DDM-1 omdat er een loc aan zit maar die rijden in vaste stammen dus die rangeerbewegingen zijn het probleem nietquote:Op zondag 18 juni 2017 21:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar rijdt, maar NS heeft vrijwel alleen maar materieel met automatische koppelingen. Dat is veel eenvoudiger: duw de ene trein tegen de andere aan, en ze zitten zowel mechanisch als elektrisch aan elkaar vast. Loskoppelen is ook eenvoudig.
Bij getrokken treinen zoals de Benelux en de IC Berlijn is dit niet het geval, een rangeerder moet het spoor in om allerlei dingen vast te zetten / los te maken.
volgens mij draaien ze daar geen nacht- en weekenddienstenquote:Op zondag 18 juni 2017 21:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel. Volgens mij zelfs 24/7 die gaan ook mee als er incidenteel eens een gestrande trein weggesleept moet worden...
quote:Op zondag 18 juni 2017 21:49 schreef Salatrel het volgende:
Sommigen zijn eigen personeel en stammen uit se tijd dat je poep nof met een lange oe schreef en de rest is inhuur zoals Maegrim ook heeft gedaan
Als je dat een keer hebt gedaan vergeet je het niet weer, volgens mij kom ik ook wel een heel eindquote:Op zondag 18 juni 2017 22:33 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij is het niet meer dan hoogspanning eraf, stroom- en datakabels loskoppelen, remkranen dichtdraaien en remslangen loskoppelen en ophangen en als laatste de schroefkoppeling losdraaien en netjes ophangen.
En bij aankoppelen uiteraard andersom behalve de spanning natuurlijk.
Hallo even eah, het punt is volgens mij dat zoiets gewoon bij het werk hoort. Vage kutregels zijn kut.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:43 schreef Adrie072 het volgende:
En op Haarlem is geen rangeerder te vinden....?
Het is echt makkelijker dan dat nog. Er is maar 1 stroomkabel. Geen datakabel geloof ik zelfs.quote:Op zondag 18 juni 2017 22:33 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij is het niet meer dan hoogspanning eraf, stroom- en datakabels loskoppelen, remkranen dichtdraaien en remslangen loskoppelen en ophangen en als laatste de schroefkoppeling losdraaien en netjes ophangen.
En bij aankoppelen uiteraard andersom behalve de spanning natuurlijk.
Meh. Treinmijden it isquote:Op zondag 18 juni 2017 21:05 schreef b2py het volgende:
Reminder, morgen staking droeftoeters FNV in Zwolle & Den Haag
Ik gok/hoop dat het voor de meeste reizigers wederom met een sisser zal aflopen, maar het is toch wel bijzonder treurig dat NS ook dit keer niet verder komt dan: "Kijk maandagochtend maar wat er wel en niet rijdt en zoek het verder lekker zelf uit."quote:
Ach het is minder erg dan de onaangekondigde staking van de HTM... Toen stond echt iedereen op het busplatform van "well darn", omdat er geen bussen én geen trams/lightrail redenquote:Op maandag 19 juni 2017 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik gok/hoop dat het voor de meeste reizigers wederom met een sisser zal aflopen, maar het is toch wel bijzonder treurig dat NS ook dit keer niet verder komt dan: "Kijk maandagochtend maar wat er wel en niet rijdt en zoek het verder lekker zelf uit."
Jij bent de expert hier op dat gebied, dus geef het verlossende woordquote:
Zeker. Anders zou je ook geen ATB-signaal door een spoorstaaf kunnen sturen want daar staat tenslotte al -1800V op.quote:
Maar op de HSL staat op de stroomkabel al een frequentie van 50Hz als het goed is.quote:Op maandag 19 juni 2017 01:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zeker. Anders zou je ook geen ATB-signaal door een spoorstaaf kunnen sturen want daar staat tenslotte al -1800V op.
Een stoppertje naar Sloterdijk rijdt straks niet vanaf Den Haag.quote:Op maandag 19 juni 2017 06:24 schreef ikweetnietwat het volgende:
Staking is een groot success, tot zover ik zag was er niks rond gvc uitgevallen
Eh, nee. Daar staat een lage wisselspanning van 75 Hz op voor de ATB. De retourstromen door de spoorstaven hebben ten opzichte van de aarde een potentiaal van hooguit 150 volt. Dat dan ook weer eens alleen in het geval van zeer uitzonderlijke situaties. Deze zogenaamde "aanraakspanning" behoort veilig te zijn bij aanraken.quote:Op maandag 19 juni 2017 01:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zeker. Anders zou je ook geen ATB-signaal door een spoorstaaf kunnen sturen want daar staat tenslotte al -1800V op.
Er is kennelijk één of andere maat volquote:Op maandag 19 juni 2017 08:36 schreef ikweetnietwat het volgende:
Zelfs met de uitval is het geen succes voor de FNV, uiteindelijk is de impact dat er een paar tiental mensen hooguit een kwartier vertraging hebben.
Vraag me af hoe lang FNV het blijft volhouden als het flaters zoals deze blijft maken(eerder al Jumbo DC)
Hoeveel medewerkers, zeker de jongere garde, zullen überhaupt lid zijn van zo'n bond? Zonder lidmaatschap mag je dacht ik formeel niet aan dit soort stakingen meedoenquote:Op maandag 19 juni 2017 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is kennelijk één of andere maat volHet zal wel
![]()
http://nos.nl/artikel/217(...)eeft-amper-last.html
Jongere garde hier (29) en lid van de VVMC. Veel jonge collega's zijn ook lid van een bond maar ik denk wel dat de maatstaf voor staken onder 'ons' hoger ligt. Ik zie ook nu het probleem niet echt.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeveel medewerkers, zeker de jongere garde, zullen überhaupt lid zijn van zo'n bond? Zonder lidmaatschap mag je dacht ik formeel niet aan dit soort stakingen meedoen
De 33°C van aanstaande donderdag of denk ik effectieverquote:Op maandag 19 juni 2017 10:28 schreef ReisT het volgende:
Er waren vanochtend welgeteld 37 stakers waardoor 35 treinen zijn uitgevallen volgens NOS
Data kan je versturen door een signaal te moduleren, dat kan in een stroomkabel prima als er gelijkstroom doorheengestuurd wordt, zie ook digitale modeltreintjes. Mijn vergelijking klopt gewoon. Groetjes.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Eh, nee. Daar staat een lage wisselspanning van 75 Hz op voor de ATB. De retourstromen door de spoorstaven hebben ten opzichte van de aarde een potentiaal van hooguit 150 volt. Dat dan ook weer eens alleen in het geval van zeer uitzonderlijke situaties. Deze zogenaamde "aanraakspanning" behoort veilig te zijn bij aanraken.
Zo werkt de specificatie van ATB niet. Het gaat niet om wat kan maar om wat is afgesproken hoe het werkt.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Data kan je versturen door een signaal te moduleren, dat kan in een stroomkabel prima als er gelijkstroom doorheengestuurd wordt, zie ook digitale modeltreintjes. Mijn vergelijking klopt gewoon. Groetjes.
Vriend Klaasje. De vraag was; Kan je data sturen door een kabel die onderdeel is van een stroomkring. De techniek achter ATB is compleet anders, fair enough, maar de trein en de spoorstaven zijn onderdeel van de stroomkring. Daar gaf ik het correcte antwoord op dat dat gewoon kan. Het maakt niet zoveel uit dat dat met bepaalde frequenties werkt, sterker nog, ik weet niet exact hoe iets als MUX werkt maar het Multiplex gedeelte van MUX geeft wel wat weg.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Zo werkt de specificatie van ATB niet. Het gaat niet om wat kan maar om wat is afgesproken hoe het werkt.
De ROC opleidingen (doorgaans bedoeld voor de jongere garde) kunnen altijd wel een bezoekje van een of meerdere bonden verwachten. Volgens mij is het grootste deel uit de klassen waarin ik heb gezeten uiteindelijk ook wel lid geworden toen ze aan het werk gingen.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeveel medewerkers, zeker de jongere garde, zullen überhaupt lid zijn van zo'n bond? Zonder lidmaatschap mag je dacht ik formeel niet aan dit soort stakingen meedoen
quote:Rotterdam-Roosendaal
Door een aanrijding met een voertuig.
Tussen Zevenbergen en Oudenbosch rijden er geen treinen door een aanrijding met een voertuig.Dit duurt tot ongeveer 14:00 uur.Reizigers tussen Rotterdam Centraal en Roosendaal reizen via Breda. De extra reistijd kan oplopen tot 30 minuten.
Roosendaal-Antwerpen-Puurs
Door een aanrijding met een voertuig.
Tussen Roosendaal en Essen (B) rijden er geen stoptreinen door een aanrijding met een voertuig.De extra reistijd kan oplopen tot 60 minuten.Dit duurt tot ongeveer 14:00 uur.
Groningen-Delfzijl
Door een aanrijding met een voertuig.
Tussen Stedum en Delfzijl rijden er geen treinen door een aanrijding met een voertuig.Dit duurt tot ongeveer 14:00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |