Homos zijn eigenlijk ook de oorzaak van AIDS, maardat is vast discriminatie om te zeggen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:40 schreef Firewarrior het volgende:
Toevallig dacht ik er vandaag of gister aan dat homo's ziek worden als ze elkaar anaal neuken. Ze zouden homoseks gewoon moeten verbieden.
Waren er niet ooit twee wetenschappers welke een vaccin probeerden eentje in Belgie s congo de ander niet?quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Homos zijn eigenlijk ook de oorzaak van AIDS, maardat is vast discriminatie om te zeggen.
Een vaccin voor AIDS? Kan best. Ik volg dat nieuws niet en heb me er ook niet in verdiept.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waren er niet ooit twee wetenschappers welke een vaccin probeerden eentje in Belgie s congo de ander niet?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)olio-7541820-a584707quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:53 schreef Hdero het volgende:
[..]
Een vaccin voor AIDS? Kan best. Ik volg dat nieuws niet en heb me er ook niet in verdiept.
Inderdaad. Twee dingen in Nederland die mij totaal niet aanstaan. De bevordering van homoseksualiteit, en het totale gebrek aan geloof. Schijnt heel erg populair te zijn, maar heeft helaas ook veel slechts gebracht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)olio-7541820-a584707
Weet niet of het klopt, wacht maar af men neemt nog eens iets mee van Mars en er breekt iets anders uit!
Als de mens gaat denken dat die God kan vervangen?
Homo s zijn er al sinds het bestaan van de mensheid laat een ieder in zijn waarde!quote:Op woensdag 14 juni 2017 03:03 schreef Hdero het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee dingen in Nederland die mij totaal niet aanstaan. De bevordering van homoseksualiteit, en het totale gebrek aan geloof. Schijnt heel erg populair te zijn, maar heeft helaas ook veel slechts gebracht.
Ik snap niet dat het homohuwelijk is toegestaan. Ze zouden homo relaties sowieso moeten verbieden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Homos zijn eigenlijk ook de oorzaak van AIDS, maardat is vast discriminatie om te zeggen.
1000 mensen over heel Europa een uitbraak noemen. De organisatie zal wel aandelen in het bedrijf hebben wat het vaccin maakt.quote:
Ze zijn niet meer vatbaar, ze vertonen alleen vaak wat risicovoller gedrag.quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom zijn homo's meer vatbaar voor ziektes?
Volgens mij waren dat toch in eerste instantie wat geile darwinisten die hun apentheorie in de praktijk op wat besmette apen probeerde uit te testen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere zaken om je druk over te maken dan wie het met wie doet en op welke manier?quote:Op woensdag 14 juni 2017 04:26 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het homohuwelijk is toegestaan. Ze zouden homo relaties sowieso moeten verbieden.
Ook voor U laat een ieder in zijn waarde, hij vraagt zich dit af, en bewust.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere zaken om je druk over te maken dan wie het met wie doet en op welke manier?
Slechts gebracht? Vergeleken met de door de kerk gedomineerde middeleeuwen waarin alle innovatie stil stond gaat het ons seculier volgens mij best goed af.quote:Op woensdag 14 juni 2017 03:03 schreef Hdero het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee dingen in Nederland die mij totaal niet aanstaan. De bevordering van homoseksualiteit, en het totale gebrek aan geloof. Schijnt heel erg populair te zijn, maar heeft helaas ook veel slechts gebracht.
Daar is door de vorige generaties aan gewerkt, niet door die van heden, die breken volgens mij alleen maar alles af.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:42 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Slechts gebracht? Vergeleken met de door de kerk gedomineerde middeleeuwen waarin alle innovatie stil stond gaat het ons seculier volgens mij best goed af.
Zoals? Overigens waren de vorige generaties ook al minder gelovig dan in de middeleeuwen. Hoe minder geloof in de maatschappij hoe beter. Geloof hoort achter de voordeur.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar is door de vorige generaties aan gewerkt, niet door die van heden, die breken volgens mij alleen maar alles af.
Als ik niks geloven deed, sloeg ik iedereen voor de bek die mij iets zou zeggen wat mij niet aanstaat.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:59 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Zoals? Overigens waren de vorige generaties ook al minder gelovig dan in de middeleeuwen. Hoe minder geloof in de maatschappij hoe beter. Geloof hoort achter de voordeur.
Wat heeft dat met geloof te maken? Waarom zou je opeens geweldpleger worden als je niet zo geloven?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik niks geloven deed, sloeg ik iedereen voor de bek die mij iets zou zeggen wat mij niet aanstaat.
Nou denk ik nog vaak heer vergeef hun ze weten niet beter.
Waarom niet dan, door een wetboek gebaseerd op geloof?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wat heeft dat met geloof te maken? Waarom zou je opeens geweldpleger worden als je niet zo geloven?
Je hebt geen eigen moreel kompas?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom niet dan, door een wetboek gebaseerd op geloof?
Jep gevormd door mijn jeugd en daar hoorde de kerk bij, of nederlands hervormd of hoe dan ook.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je hebt geen eigen moreel kompas?
Ah oké, en atheïsten dan? Hoe komen die aan het moreel kompas? Hint: religie volgt doorgaans het moreel kompas, niet andersom. Soms wijst het ook tegengesteld aan een deugdelijk moreel kompas, overigens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jep gevormd door mijn jeugd en daar hoorde de kerk bij, of nederlands hervormd of hoe dan ook.
Vandaar dat ik de overeenkomsten zie in het wetboek en de grondwet, als men dat niet ziet ook best.
Hoe verklaar jij de aanslagen in onze buurlanden, doe mij dat eens even.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:48 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ah oké, en atheïsten dan? Hoe komen die aan het moreel kompas? Hint: religie volgt doorgaans het moreel kompas, niet andersom. Soms wijst het ook tegengesteld aan een deugdelijk moreel kompas, overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |